Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on ostanut talon hevon kuusesta

Vierailija
26.12.2017 |

On pimittänyt asian täysin. Tänään halusi lähteä ajelulle näyttämään mulle jotain "hyvinvointia lisäävää". Hirsitalo keskellä ei mitään, vettä löytyy, mutta kuitenkin ihan hevon kuusessa. Aikoo laittaa todella ihanan kerrostaloasuntonsa myyntiin ja ostaa tilalle pienen yksiön. En voi käsittää tätä. Viiskymppinen mies kyseessä. Joku mielenhäiriö sille on tullut. Osti koirankin puoli vuotta sitten, vaikka ei ole ennen ollut lemmikkejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin muuttaa sen miehen kanssa sinne ihanaan korpeen omaan rauhaan, jossei sulle kelpaa. :)

Vierailija
2/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin muuttaa sen miehen kanssa sinne ihanaan korpeen omaan rauhaan, jossei sulle kelpaa. :)

Ei sille ihan kuka tahansa kelpaa, mutta jos sulla on tiukka pi**u, isot rinnat, muuten hoikka ja musikaalisesti lahjakas, niin ehkä se sut ottaa sinne. Minä en viihdy metsässä, enkä autossa istumassa pitkiä matkoja viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille ihan kuka tahansa kelpaa, mutta jos sulla on tiukka pi**u, isot rinnat, muuten hoikka ja musikaalisesti lahjakas, niin ehkä se sut ottaa sinne. Minä en viihdy metsässä, enkä autossa istumassa pitkiä matkoja viikonloppuisin.

Mies ei selvästikään sisällytä sinuakaan tulevaisuuden suunnitelmiinsa, jos tietää ettet tuollaisesta lämpene. Tai sitten tyyppi on niin urpo, että kuvittelee toisen taipuvan aina oman mielensä oikkuihin, eikä kumppanin mielipiteistä tarvitse välittää elämän isoissa ratkaisuissa.

Olette liian erilaisia, ei tuosta suhteesta tule mitään. Toivotan onnea kummallekin uuden kumppanin etsintään.

Vierailija
4/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh.................

Vierailija
5/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapista vai norjasta?

Vierailija
6/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pimittänyt asian täysin. Tänään halusi lähteä ajelulle näyttämään mulle jotain "hyvinvointia lisäävää". Hirsitalo keskellä ei mitään, vettä löytyy, mutta kuitenkin ihan hevon kuusessa. Aikoo laittaa todella ihanan kerrostaloasuntonsa myyntiin ja ostaa tilalle pienen yksiön. En voi käsittää tätä. Viiskymppinen mies kyseessä. Joku mielenhäiriö sille on tullut. Osti koirankin puoli vuotta sitten, vaikka ei ole ennen ollut lemmikkejä.

Ehkä se hyvinvointi tulee siitä että sinä et enää kuulu kuvioon?

Vierailija
7/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku "hirsilato"?

Vierailija
8/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla sellainen nuori luottotietonsa menettänyt vähävarainen mies niin ei vastaavaa tilannetta tarvitse pelätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi