Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yön bussimatka päättyi järkyttävästi!

Vierailija
26.12.2017 |

Eilen klo 22-23 aikaan kulkevaan pikavuoroon tuli HKI-Vantaan lentoasemalta vaihtovurolla jo reilut yli 60v ruskeahiuksinen nainen samaan bussiin kanssani.
Tyyppi pysähtyi kohdalleni, katsoi 2 sekuntia silmiin, sitten jalkojani, jotka olivat seuraavan istuimen ja ikkunan välissä. Sitten hän kirjaimellisesti heittäytyi suoraan jalkojeni päälle niin, että nilkka vääntyi.
Minä ärähdin: "Mene muualle kiusaamaan ihmisiä!" Siihen hän sitten sönkötti: "Mutta minä en voi istua tässä, jos pidät jalkoja.."

Bussi oli puoliksi tyhjä, siihen oli ihan vaan kiusatakseen pakko tulla satuttamaan muita. Itselläni oli eilen niin paha matkaväsymys, että oli oksennus lähellä koko yön. Kyllä, jos olisin laatannut, olisin tasan tarkkaan tienny, kenen syliin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan joulu mennyt pilalle tai jotain... :dd

Vierailija
2/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olipa sairas muija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi 60+ daamit ovat ihan pahimpia. Ilmeisesti vaihdevuodet sekoittaneet aikanaan pään, eivätkä ole koskaan siitä palautuneet. Tosin kun vihdoin täyttävät sen 70 niin yleensä jopa normalisoituvat. Siinä iässä niillä alkaa olla remppoja jo omasta takaa, eikä energiakaan enää riitä niin muiden kiusaamiseen.

Vierailija
4/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no olipa sairas muija

Kuuulosti siltä että oli joku uskovainen leikkimässä taas pyhää lehmää

Vierailija
5/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi 60+ daamit ovat ihan pahimpia. Ilmeisesti vaihdevuodet sekoittaneet aikanaan pään, eivätkä ole koskaan siitä palautuneet. Tosin kun vihdoin täyttävät sen 70 niin yleensä jopa normalisoituvat. Siinä iässä niillä alkaa olla remppoja jo omasta takaa, eikä energiakaan enää riitä niin muiden kiusaamiseen.

Tämä

Vierailija
6/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeen silmät päästä

Vierailija
7/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no olipa sairas muija

Voi ei, nyt alkaa hindujen massaprotestit ja mielenosoitukset Suomessa.

Vierailija
8/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no olipa sairas muija

Voi ei, nyt alkaa hindujen massaprotestit ja mielenosoitukset Suomessa.

Tarkotti ehkä vaan suomalaisia pyhän hengen hihhuleita : dd

Vierailija
9/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nostanut äläkän seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
10/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olin samassa bussissa ja näin koko tapauksen. Mahdoitkohan vähän käyttää värikynää ja toisaalta jätit kertomatta oman osuutesi tapahtumien alkamiseen. Aika törkeä vaan osasit olla sinäkin...

Vierailija
11/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan istuimen ja ikkunan välissä? Siis missä?

Vierailija
12/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ikävää käytöstä mutta pidä sinä myös jalat siellä omalla puolellasi, oli bussissa tyhjää tai ei niin sinulla ei ole oikeutta varata itsellesi yhtään ylimääräistä tilaa vaan ne ovat ns vapaata riistaa vaikka sinun hikijalat niillä lekottaisivatkin. Sori nyt vaan :D 

Vierailija
13/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olin samassa bussissa ja näin koko tapauksen. Mahdoitkohan vähän käyttää värikynää ja toisaalta jätit kertomatta oman osuutesi tapahtumien alkamiseen. Aika törkeä vaan osasit olla sinäkin...

Et sitten voinut samantien kertoa miten asiat oikeasti meni, jos kerta näit?

Vierailija
14/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voinut samantien kertoa miten asiat oikeasti meni, jos kerta näit?

jep

Vierailija
15/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ne jalat oikein oli,penkilläkö?

Vierailija
16/33 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa huilu molemmat...

Vierailija
17/33 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku taas kehittelemässä täällä juoruja. Minä olin siellä bussissa oikeasti ja alottaja kerto kyllä ihan totuutta.

Vierailija
18/33 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas se sama tyyppi joka keksii näitä juttuja täällä.

Vierailija
19/33 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko tunkenut jalkasi edessä olevan istuimen selkänojan ja ikkunan väliin? Tuo on todella ällöttävää käytöstä, ihan sama teitkö sen kengät jalassa vai pelkillä hikisukillasi. Oikein sinulle.

Vierailija
20/33 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on käynyt ihan samoin vähän aikaan sitten. Tuntomerkitkin täsmää henkilöön.. onkohan kyseessä sama bussikiusaaja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi