Mikä asia sinussa herättää voimakkaimpia negatiivisia reaktioita?
Omalla kohdallani se on arvokonservatiivisuus. Monia ärsyttää, että haluan elää maassa, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat naisia, ihmisillä on selkäranka, ollaan kiitollisia siitä miten hyvin meillä on asiat verrattuna 95% maailmasta ja esi-isiemme elinolosuhteisiin, eikä kitistä joka asiasta kuin pilalle hemmotellut kakarat.
Kommentit (34)
Videot, joissa kiinalaiset koiranlihan tuotajat tappavat koiria kivuliailla menetelmillä, kuten hakkaamalla tai elävältä keittämällä. Jos mulla ois ydinohjuksia, ne ois jo matkalla! >:(
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani se on arvokonservatiivisuus. Monia ärsyttää, että haluan elää maassa, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat naisia, ihmisillä on selkäranka, ollaan kiitollisia siitä miten hyvin meillä on asiat verrattuna 95% maailmasta ja esi-isiemme elinolosuhteisiin, eikä kitistä joka asiasta kuin pilalle hemmotellut kakarat.
Hallituksen ajama linja, jossa rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Samaan aikaan puhuvat suu vaahdossa miten suomalaisten pitää lisääntyä, mutta toisella kädellä ottavat kaiken pois lapsiperheiltä saatana!!!!! Missään muualla ei ole noin tonttua kaksinaamaista sakkia kuin eduskunnassa ja hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja eläinten kaltoinkohtelu. Rasismi. Tarkoituksellinen oikeus ja pahantahtoisuus. Itsekkyys.
Olet kammottava ihminen. Oletko harkinnut lopettavasi elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Lukekaahan kommentoijat otsikko. Ap tarkoitti, mikä asia s i n u s s a.
Ups. Luin itsekin väärin.
No av:lla kaikki ainakin suuttuu aina, jos sanon omaavani polyamorisia taipumuksia, eli että kykenen rakastamaan romanttisesti useampaa kuin yhtä henkilöä kerralla. Se on ainakin AV-mammoille sen verran iso kauhistus, että reaalielämässä en ole uskaltanut puhua asiasta kuin lähimmille ystävilleni.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten huono kohtelu, rääkkääminen.
Rääkkäisit itseäsi, vitun runkkari!
Otsikon voi käsittää myös kuten monet ovat tehneet.
Aloituksen kokonaan luettuaan kyllä pitäisi ymmärtää, mistä on kyse.
Itsessäni ärsyttävintä ilmiselvästi on jankkaaminen, kun tiedän olevani oikeassa. En voi koskaan antaa periksi, vaan hankin lausunnon vaikka itse korkeimman oikeuden presidentiltä ja todistan asiani.
Toisaalta olen aina valmis myöntämään olevani väärässä, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Sanajärjestys kertoo kyllä virkkeen merkityksen yksiselitteisesti.
Mikä asia sinussa herättää on aivan eri kuin Mikä asia herättää sinussa.
Suomen kielessä sanajärjestyksellä on väliä. Mutta niin on huolellisella lukemisellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Sanajärjestys kertoo kyllä virkkeen merkityksen yksiselitteisesti.
Mikä asia sinussa herättää on aivan eri kuin Mikä asia herättää sinussa.
Suomen kielessä sanajärjestyksellä on väliä. Mutta niin on huolellisella lukemisellakin.
Ja kaiken tämän jälkeen.. silti kukaan joka tahtoo tulla ymmärretyksi ei käyttäisi tällaista rakennetta.
Otsikko on ihan oikein muotoiltu. Siellä besserwisserit taas mellestää.
Jos otsikko olisi ollut "mikä asia sinuSTA" olisi kysymys ollut meuhaamisenne arvoinen.
Se että olen itsevarma enkä pyytele olemassaoloani anterksi.
Se, että eläinkokeet ja liha- ja maitoteollisuus hyväksytään sillä syyllä, että ihminen on eläintä korkeammalla tasolla ja eläin on luotu ihmiselle käytettäväksi. Tällainen itsekkyys kuvottaa minua.