Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätimme ottaa lapsilta puolet lahjoista pois

Vierailija
26.12.2017 |

Sukulaiset antoivat hirveän määrän lahjoja. Tällainen paljous on kasvatusperiaatteitamme vastaan, joten päätimme että puolet lahjoista annetaan pois.

Kuusi lahjaa pois kummaltakin. Lapsi saa päättää mitkä kolme, ja koska lapset eivät mielilahjojaan ikinä anna pois, me aikuiset päätämme ne kolme muuta. Näin säilyy tasapuolisuus ja myös hienommista tavaroista joutuu luopumaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan joo.

Vierailija
2/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, itse en pystyisi eikä niitä lahjoja niin paljon olekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin orpokodeille voi antaa toimitettavaksi, Venäjällä pukki käy vasta vuodenvaihteessa

Vierailija
4/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatunnosto.

Vierailija
5/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei av-mammojen pikkuprinssiltä saa ottaa mitään 34 lahjasta pois edes hetkeksi!!!

Vierailija
6/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin sukulaislapselleni lahjat paketoituna, jolloin vanhemmatkaat eivät tiedä mitä paketissa on. Veikkaan lähes kaikkien tekevän näin, eli te annatte siis nyt lapsien avata kaikki paketit ja sitten päätätte mitä lahjoja otatte pois. Hienoa, iloista joulua sinne!

Vierailija
7/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa joo. 

Vierailija
8/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mä haluan antaa sukulaislapselleni jonkun tietyn lahjan, vanhemmat voi päättää että se annetaankin pois? En mä halua tuntemattomille ostaa lahjoja! Olisi reilumpaa, että kertoisitte aikovanne tehdä näin jo ENNEN joulua, niin sukulaiset voi jättää lahjat suoraan kauppaan. Miksette sanoneet, että älkää ostako lahjoja teidän lapsille??

Vierailija
9/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienimmät (1v Ja 3v) eivät ole vielä avanneet kaikkia joululahjojaan. Ensimmäisistä tuli niin kivoja leluja että annan heidän keskittyä niihin. Pois en lahjoja ottaisi siinä vaiheessa kun lapset olisivat jo avanneet ne.

Vierailija
10/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten avasin oven, kissa käynnisti suihkumoottorinsa ja meni ulos. Vauhdilla.

Vierailija
11/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät että tuo on varastamista🤔

Vierailija
12/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähetin sukulaislapselleni lahjat paketoituna, jolloin vanhemmatkaat eivät tiedä mitä paketissa on. Veikkaan lähes kaikkien tekevän näin, eli te annatte siis nyt lapsien avata kaikki paketit ja sitten päätätte mitä lahjoja otatte pois. Hienoa, iloista joulua sinne!

En ole ap, mutta minäpä katson mitä ne sukulaiset ym ovat lahjoihin käärineet. Olen niiiin utelias ja toisaalta aikaisempina vuosina, kun lapset olivat pienempiä, noukin sieltä ne jättimääräiset herkut pois.

Parempi olla tietoinen mitä on tulossa ja samalla pystyy tasapainottamaan lasten saamisia. Jos yhdellä on kummi, joka antaa kaikkea hienoa ja ihanaa, toisen lapsen kummin lahja on jotain itkettävän kökköä niin voi hankkia tälle lapselle jonkin kompensoivan lahjan.

Joulupukiltahan lahjat lapsien mielestä tulevat, joten kaikki perheen lapset saavat näin suunnilleen samantapaisen lahjakokonaisuuden.

Vierailija
13/13 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta minäpä katson mitä ne sukulaiset ym ovat lahjoihin käärineet. Olen niiiin utelias ja toisaalta aikaisempina vuosina, kun lapset olivat pienempiä, noukin sieltä ne jättimääräiset herkut pois.

Parempi olla tietoinen mitä on tulossa ja samalla pystyy tasapainottamaan lasten saamisia. Jos yhdellä on kummi, joka antaa kaikkea hienoa ja ihanaa, toisen lapsen kummin lahja on jotain itkettävän kökköä niin voi hankkia tälle lapselle jonkin kompensoivan lahjan.

Joulupukiltahan lahjat lapsien mielestä tulevat, joten kaikki perheen lapset saavat näin suunnilleen samantapaisen lahjakokonaisuuden.

Mulla on käytössä läpivalaisu-laite. Ostin sen käytettynä lentokentän poistomyynnistä. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä