Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan vaihto?

Vierailija
26.12.2017 |

Tein äsken niin huonon aloituksen, että teen sen uudelleen. Pohdin siis poislähtöä vakituisesta työpaikasta.
Työyhteisössä 6 henkee, joista
2 on nätisti sanottuna ikäviä ihmisiä. Eivät kiusaa, mutta hankala olla. Toinen on töksäyttelevä esimies. Enkä ole ainoa joka saa tuosta osakseen.. toinen on sellainen "kaiken tietävä", on ollut varmaan 20 vuotta tuossa paikassa ja on olevinaan ettei olisi niin merkityksellinen, mutta selvästi pitää itseään lähes korvaamattomana. Hankala selittää. On pari kertaa sanononut minulle aika ilkeetä, asetelmassa "minä olen ollut tässä pidempään, älä sinä untivikko tule määrittelemään miten minun / meidän pitäisi täällä toimia / tehdä töitä" "sinun tulosi tänne vaikutti minun töihini"
Onko nuo liian pieniä syitä lähteä vakituisesta työstä pois? Alalla on kyllä hommia, mutta ei vakituisia.. voi joutua olemaan työttömänä / matkustamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin työpaikan vaihtoa. Olen tosin se esimies pienessä firmassa ja pääsääntöisesti tykkään työstäni ja työkaverini ovat mukavia.

Firman omistaja, eli pomoni taas ei arvosta työtäni lainkaan. Syöttää vaan jatkuvasti lisää töitä ja silti valottaa, kun tulosta ei synny.

Omam alani paikkoja on aika huonosti, mutta toisaalta olen valmis myös vaihtamaan paikkaa.

Vierailija
2/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on vaan roikuttava vakipaikassa kynsin ja hampain, muuten joku nuori ja nälkäinen sen nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on vaan roikuttava vakipaikassa kynsin ja hampain, muuten joku nuori ja nälkäinen sen nappaa.

Mitä huonoja puolia sun paikassa? Ap

Vierailija
4/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä oisko..

Vierailija
5/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hakea uutta työtä ja mieti sitten.

Vierailija
6/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile hakea uutta työtä ja mieti sitten.

On vaihtoehtoja, mutta ei vakituista... ap

Vierailija
7/7 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi tarjolla 8 kk sijaisuus, mietin lähtisikö. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi