Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

todella hirvittävää olla yksin tapanina!

Vierailija
26.12.2017 |

Sukulaiset lähtivät eilen ja lapseni myös lähti, kaupunkiin.
Järkyttävä yksinäisyys ja kamalaa olla yksin jouluna.
Eräs sukulaiseni sanoi ettei liiku tänään eli ei tule käymään.
Miten tätä jaksaa?
Ja huomenna taas yksinäisyyttä jos ei kukaan käy.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä - ei minunkaan luona ole käynyt kymmeneen vuoteen muita kuin talon huoltomies kerran -tuomassa uuden jääkaapin.

Vierailija
2/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, musta tää on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä - ei minunkaan luona ole käynyt kymmeneen vuoteen muita kuin talon huoltomies kerran -tuomassa uuden jääkaapin.

Eikö sulla ole ystäviä?

Vierailija
4/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
5/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joulu alkaa olla ohi jo. Huomenna on arki.

Vierailija
6/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole muutoinkaan hyvä olla..

Vierailija
7/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minä nautin! Kuusi, kirja, suklaa ja minä. Siivoilen, käyn pienellä kävelyllä, joogaan, luen. Voi olla että illalla otan myös pari lasia viiniä.

Vierailija
8/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aina olla joku käymässä?

Vierailija
9/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorastaan toivon, että saisin olla yksin. Kun elämässä on kaikkea liikaa, niin osaa arvostaa myös sitä hiljaista yksinäistä hetkeä. 

Vierailija
10/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, kun jää yksin, ei ole koskaan huonossa seurassa :D Minä suorastaa pelkään että joku sukulainen saisi päähänsä tulla tänne häiritsemään mun rauhaa. Viihdyn tosi paljon yksin. Minusta ei ole ihan normaalia jos Aikuinen ihminen ei osaa olla yhtään yksin tai jos aina pitää olla jotain ns.tekemistä niinkuin pikku lapsella! Ihanaa vaikka lukea, katsella teeveetä, käydä lenkillä, kuunnella musiikkia jne kaikke kivaa touhuilla ja tössöttää kaikessa rauhassa omassa kotona YKSIN . Tai sitten vaan maata sohvalla ja mietiskellä , mukavia asioita ja muistoja, poltella kynttilöitä ja nauttia.

Vierailija
11/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi aina olla joku käymässä?

Ei aina mutta välillä. Se piristää eikä sitä tunne itseänsä hyödyttömäksi.

Ihmisen perustarve on myös sosiaalisuus.

Vierailija
12/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, kun jää yksin, ei ole koskaan huonossa seurassa :D Minä suorastaa pelkään että joku sukulainen saisi päähänsä tulla tänne häiritsemään mun rauhaa. Viihdyn tosi paljon yksin. Minusta ei ole ihan normaalia jos Aikuinen ihminen ei osaa olla yhtään yksin tai jos aina pitää olla jotain ns.tekemistä niinkuin pikku lapsella! Ihanaa vaikka lukea, katsella teeveetä, käydä lenkillä, kuunnella musiikkia jne kaikke kivaa touhuilla ja tössöttää kaikessa rauhassa omassa kotona YKSIN . Tai sitten vaan maata sohvalla ja mietiskellä , mukavia asioita ja muistoja, poltella kynttilöitä ja nauttia.

Osaan olla yksin mutta on eri asia olla pakon edessä yksin.

Vierailija
13/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulen joulunviettopaikasta kotiin vasta päivää tai paria ennen uudenvuoden aattoa, mutta tänä vuonna tulin käytännön syistä jo eilen. Minusta on ihanaa olla tapaninpäivänä yksin.

Kaupungissa, jossa asun, on tullut paljon lunta, ja heräsin lumiauran kolahduksiin. Sytytin kynttilöitä ja söin suklaakonvehteja aamukahvin kanssa Bachia kuunnellen. Iltapäivällä aion ulkoilla ja tehdä jotain hyvää ruokaa.

Hiljaisuudessa ja yksin olemisessa on hyviä mahdollisuuksia.

Vierailija
14/14 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä siinä missä muutkin. Vuodessa on noin 340 päivää jolloin on oltava yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme