Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mielestäsi klassinen, tyylikäs nainen? (Myös sisäisesti, ei vain ulkoisesti!)

Vierailija
26.12.2017 |

Olen pohtinut tätä paljon, kun keski-ikä lähestyy ja nuoruusvuodet alkavat olla takana päin. Haluaisin olla klassisen tyylikäs nainen. Minkä sinä miellät klassiseksi tyylikkyydeksi, mitä kaikkea siihen liittyy? Itselleni tulee mieleen nämä:

- hillitty käytös (ei kiroilua tai toisten mollaamista)
- hyvä koulutus ja työ (ei välttämättä silti uranainen)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, skarppius ja puhetaito. Katso vaikka Gillian Andersonia tv-sarjassa The Fall.

Vierailija
2/8 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käytös on mielestäni merkittävintä: antaa keskusteluissa tilaa muille ja ilmaisee kiinnostusta, ylipäätään hyvä keskustelutaito ja hienovaraisuus, ei siis udella tai lauota ajattelemattomia kommentteja. Ylipäätään tietty yksityisyyden säilyttäminen myös poliittisten, uskonnollisten ym. mielipiteiden suhteen. Kohteliaisuus ja sivistynyt huumorintaju. Jos ulkoisia asioita katsotaan niin klassinen ja tilanteeseen sopiva laadukas ja yksinkertainen pukeutuminen, ei paljastelua tai mauttomuuksia missään nimessä. Pyrin noudattamaan tätä Voguen päätoimittajan tyylineuvoa: ota pois viimeinen lisäämäsi asia, erityisesti jos olte miletynyt koruihin ja asusteisiin. Itse olen 35-vuotias ja pyrin noudattamaan näitä ohjeita elämässäni, on yllättävää kuinka (arjen mittareilla) tämä kaikki voi vaikuttaa menestykseen. Muista sanonta "perception is reality". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt

Vierailija
4/8 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustava ja luotettava

Vierailija
5/8 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käytös on mielestäni merkittävintä: antaa keskusteluissa tilaa muille ja ilmaisee kiinnostusta, ylipäätään hyvä keskustelutaito ja hienovaraisuus, ei siis udella tai lauota ajattelemattomia kommentteja. Ylipäätään tietty yksityisyyden säilyttäminen myös poliittisten, uskonnollisten ym. mielipiteiden suhteen. Kohteliaisuus ja sivistynyt huumorintaju. Jos ulkoisia asioita katsotaan niin klassinen ja tilanteeseen sopiva laadukas ja yksinkertainen pukeutuminen, ei paljastelua tai mauttomuuksia missään nimessä. Pyrin noudattamaan tätä Voguen päätoimittajan tyylineuvoa: ota pois viimeinen lisäämäsi asia, erityisesti jos olte miletynyt koruihin ja asusteisiin. Itse olen 35-vuotias ja pyrin noudattamaan näitä ohjeita elämässäni, on yllättävää kuinka (arjen mittareilla) tämä kaikki voi vaikuttaa menestykseen. Muista sanonta "perception is reality". 

Seuraavaksi kannattaa opetella tauottamaan kirjoituksia. 

Vierailija
6/8 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä tyyli-ikoni Fatim Diarree. 

Vierailija
7/8 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia, joilla hyvä koulutus ja työ, eikä se todellakaan ole tae klassisesta tyylikkyydestä. Jotakin Marinmekon kolttua ja puuhelmiä en itse laske tyylikkääksi. 

Vierailija
8/8 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaisen äskettäin, joskin puhtaasti ulkoinen, kun en tunne. Siro, täydellisesti istuva vihreä kesämekko, iso hellehattu, korkokengät ja isot aurinkolasit. Maltilliset meikit ja hyvä kampaus. Harvoin katson kenenkään perään, mutta nyt piti. Ihan kivaa vaihtelua ainaisiin persetrikoisiin tai yli-isoihin farkkuihin.