Paljonko olet juonut alkoholia joulun aikaan?
Itse olen juonut useita lasillisia esim. punaviiniä, konjakkia, glögiä, valkoviiniä ja kaljaa. Humalassa en ole ollut, pienessä hiprakassa kyllä. Miten sinä?
Kommentit (32)
Eilen varmaan 18 annosta, koska vielä aamullakin pyörrytti. Tänään vasta 15, koska iltapäivällä pitää olla auton ratissa.
Aatonaattona 2 lasillista roseeviiniä, eilen puoli pullollista samppanjaa, lasi punaviiniä ja yksi siideri, tänään vesilinjalla.
En mitään, koska emme käytä alkoholia. Emmekä syö lihaa, koska olemme vegaaneja. Olemme käyneet joka päivä salilla sekä lenkillä ja annoimme lahjaksi vain hyväntekeväisyyslahjoja afrikkaan. Emme myöskään ole käyttäneet mitään mobiililaitteita tai tietokoneita, koska olemme perheen kanssa yhdessä, keskustelemme ja teemme kaikkea ihanaa.
Litrassa rusinakiisseliä oli 2 cl Cointreauta - pari lusikallista maistoin (kiisseliä).
En yhtään. 10 kuukautta olen ollut juomatta alkoholia
Eilen otin ruuan jälkeen digestiivinä Limoncelloa. Ruualla en naatiskellut yhtään alkoa. Sitten pari glögiä punaviinillä ja vodkalla maustettuna. Satunnaisia oluita yhteensä 5 kpl.
Tänään kaksi tuommoista tiukkaa glögiä ruuan jälkeen, valkkarin pullon avasin äsken. Sen aion hutasta tässä illan ja yön aikana.
Tuopillinen kädenlämpöistä kaalimehua.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko noiden jeesustelijoiden tyyliin: "en yhtään, ei kuulu tapoihini", tulla tähän ketjuun? Tässä kysyttiin alkoholin käytöstä.
Kukas se sieltä taas heräs? Jos ei ole juonut yhtään ,sehän on yhtälailla vastaus kysymykseen ! Sulle tuntuu olevan kova paikka kun eräät pärjää juomatta.
Vierailija kirjoitti:
En tippaakaan paitsi kun maistoin taatelikakkutaikinaa jossa oli jonkin verran rommia. Valmiista kakustahan alkoholi haihtuu uunissa pois.
Vai tulikohan vähän "maisteltua" sitä rommia... Älä suotta valehtele. Ei täällä mitään pisteitä saa sädekehän kiillottamisesta. Muutkin juo, miksi sinun pitää valehdella. Anonyymisti ja internetissä.
Voisit oikein repästä ja postata kännipäissäsi tissinkuvat tänne palstalle. Olisi miehillekin jotain mielenkiintoista täällä.
2 lasia punaviiniä ja yhden oluen
En tippaakaan paitsi kun maistoin taatelikakkutaikinaa jossa oli jonkin verran rommia. Valmiista kakustahan alkoholi haihtuu uunissa pois.