Onko teillä suvussa kiertäviä ruumiinosia?
Kuulostaapa härskiltä otsikko, mutta tarkoitusperä kuitenkin hyvä :D
Eli onko teillä esim vaikka nenä sellanen, joka selkeesti on kauempaa suvusta periytyny kaikille.
Kommentit (30)
Hirveät lättäjalat.. kunnon räpylät sukupolvelta toiselle.
Mun sukuni kaikilla miehillä hiukset harmaantuvat viimeistään 40 vuotiaana. Hyvänä puolena voin sanoa ettei sukuni miehet kaljuunnu.
Meillä valtavat jalat. Tosi isot kentänkoot kaikilla ja lesti on järkyttävän levee. Tosi upeeta on kenkäostokset aina!
Aivokuollut enoni antoi molemmat munuaisensa pojalleen ja minä sain toisen niistä vuosia myöhemmin.
Korkea otsa ja poskipäät. Toivottavasti ei periydy mun tuleville lapsille 🙄
Minä sain pernani isänäidiltä, joka oli saanut sen isotädiltään.
Perintöbooty löytyy. Levee on. Päärynä
Kaikki geenin ovat periytyneet kaukaa suvusta.
Kaikilla naisilla todella isot rinnat. Miehet alkavat kaljuuntumaann kolmenkympin jälkeen.
Pottunokka, paksut epätyypilliset hiukset ja riipputissit.
Meidän suvun miehet ovat tunnettuja sittät että kaikilla on hervottoman suuret lerssit.
t. "hevos"mies
Pottunokka, vaivasenluut ja vatsakkuus. Vaivasenluilta olen säästynyt, jalkani lienen perinyt tuntemattomalta isältäni, sillä nuo mainitut ominaisuudet esiintyvät kaikki äidin suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suvun miehet ovat tunnettuja sittät että kaikilla on hervottoman suuret lerssit.
t. "hevos"mies
Meillä on kanssa tuo isomulkkuisuus. Ennen kuin tuomitsette kerskailusta, niin minä jäin tästä avusta väliin. Poikani taas näyttää perineen sukuaisan. Minulla sellainen männynkäpy no erektiossa 15cm. Nuilla suvun miehillä 20cm suunnilleen levossa. Pikkupojallani on jo nyt samankokoinen levossa kuin minulla. No olen ylpeä pohastani ja iloinen hänen puolestaan.
Vartalolla kolikon kokoinen syntymämerkki
Hymykuopat periytyneet polvelta toiselle. Ja ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. "hevos"miesMeillä on kanssa tuo isomulkkuisuus. Ennen kuin tuomitsette kerskailusta, niin minä jäin tästä avusta väliin. Poikani taas näyttää perineen sukuaisan. Minulla sellainen männynkäpy no erektiossa 15cm. Nuilla suvun miehillä 20cm suunnilleen levossa. Pikkupojallani on jo nyt samankokoinen levossa kuin minulla. No olen ylpeä pohastani ja iloinen hänen puolestaan.
Ketään ei kiinnosta sun eikä poikas kyrvän mitat, idiootti.
Jos peiliin ja vanhoihin kuviin on uskominen niin isän puolen suvussa kulkee korkeat poskipäät.
Kyllä! Meillä on sukuvarpaat.