Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä löytyi vegaanin joulupöydästä tänä jouluna?

Vierailija
25.12.2017 |

Minulla bataatti-linssilaatikkoa, seitania, herneitä, rosollia, porkkalaa ja jälkkäriksi pipareita ja torttuja.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli tiedossa etukäteen vegaaniuteni, mutta oli ilmeisesti ilkeyttään (on siis oikeasti avoimen vihamielinen minua kohtaan) laittanut jokaiseen jouluruokaan jotain eläinperäistä. Rosolliinkin oli sekoitettu kermaviiliä?! Onneksi ei ollut tajunnut, että voin syödä maapähkinä-rusinasekoitusta vaikka seassa olikin jugurttirusinoita, joita en syönyt.

Vierailija
2/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satan-kinkkua! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla oli tiedossa etukäteen vegaaniuteni, mutta oli ilmeisesti ilkeyttään (on siis oikeasti avoimen vihamielinen minua kohtaan) laittanut jokaiseen jouluruokaan jotain eläinperäistä. Rosolliinkin oli sekoitettu kermaviiliä?! Onneksi ei ollut tajunnut, että voin syödä maapähkinä-rusinasekoitusta vaikka seassa olikin jugurttirusinoita, joita en syönyt.

Et voinut tarjoutua itse viemään mitään sinulle sopivaa?

Ap

Vierailija
4/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä kaarnamurekkeen,mutten halunnut satuttaa puuta: (.Niinpä join vaan vettä.

Vierailija
5/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso porkkana

Vierailija
6/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu-, porkkana- ja bataattilaatikkoa, paistettua tofua ja tietysti salaattia. Leipää ja hummusta. Makeita en syö ollenkaan.

Vierailija
7/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin sinulla, lisäksi mustapapupihvejä.

Vierailija
8/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja aamulla söin kookosmaitoon keitetyn riisipuuron.

Ap

Vierailija
9/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkua, graavilohta, herkkujuustoja, maitoa, kalkkunaa, lanttulaatikkoa, leipää, voita, glögiä, vodkaa, vihreitä kuulia, liköörisuklaata, sinappia, kananmunia, meetwurstia, kahvia, olikohan tässä kaikki.

Jaa mutta enpä olekaan vegaani... ;-)

Vierailija
10/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinkkua, graavilohta, herkkujuustoja, maitoa, kalkkunaa, lanttulaatikkoa, leipää, voita, glögiä, vodkaa, vihreitä kuulia, liköörisuklaata, sinappia, kananmunia, meetwurstia, kahvia, olikohan tässä kaikki.

Riisipuuro ja lakkasoppa unohtui.

Vierailija
11/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy vittuilla täysin asialliseen aloitukseen?

Vierailija
12/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko heikkolahjainen?

Vierailija
13/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imellettyä perunalaatikkoa, lanttulaatikkoa, rosollia ja kastiketta sekä seitankinkku. Itse tein sukulaispaikkaan jossa joulu vietettiin. Ei erikoisruokavalioinen voi olettaa, että muut tekee hänen mukaiset ruuat. Ei ongelmia.

Vierailija
14/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä kaarnamurekkeen,mutten halunnut satuttaa puuta: (.Niinpä join vaan vettä.

Sami Hedberg palstailee höhöhöhöhö tähän mojova ilme!

Vierailija
15/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Hedberg palstailee lisää höhöhöhöhö tähän mojova ilme!

Vierailija
16/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut nähdä vaivaa vain itseäni varten, eikä joulu muutenkaan ole iso juhla minulle. Siispä ruokapöydässä oli näin ei-jouluisasti mustapapupihvejä, kaalikääryleitä, muussia, punajuurisalaattia ja normisalaattia. Oli/on myös vadelmasuklaakonvehteja, joulutorttuja, sipsiä dippiä...

Ensi vuonna haluan nähdä enemmän vaivaa ja tehdä seitania tai ainakin porkkalaa :)

Vierailija
17/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalaatikkoa, imellettyä perunalaatikkoa, sienisalaattia, vegaanilohi-fraiche-sipuli-tilli-leipiä, muun muassa.

En ole vegaani, olen vegaanien äiti.

Vierailija
18/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porkkanalaatikkoa, imellettyä perunalaatikkoa, sienisalaattia, vegaanilohi-fraiche-sipuli-tilli-leipiä, muun muassa.

En ole vegaani, olen vegaanien äiti.

Mitä vittua on vegaanilohi???

Vierailija
19/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjälle @18 : porkkanoita haudutetaan uunissa karkeassa suolassa, vedetään siivuja vaikka juustohöylällä, marinoidaan purkissa pari päivää savuaromi-etikka-öljy-seoksessa.

On aika hyvää!

Vierailija
20/30 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette hankkineet savuaromia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi