Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa abortin, minä en

Vierailija
25.12.2017 |

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Mitä teitte?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät, sinun keho. Voimia silti tilanteeseen, on varmasti rankka.

Vierailija
2/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätät pitää lapsen, anna miehen mennä äläkä vaadi elareita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on ihan hirveä. Minulla on neljä lasta, joista yhden on isä hylännyt. Nyt uuden isä haluaa abortin, koska vauva on melko varmasti down. Toisaalta ymmärrän miehen näkemyksen, toisaalta... Ajatus abortista, eteenkin näin myöhäisillä viikoilla tuntuu ihan hirveältä.

Vierailija
4/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti haluatko lapsen sellaisen miehen kanssa joka haluaa sinun tekevän abortin.Itse en haluaisi, joten tekisin abortin ja heivaisin miehen.

Vierailija
5/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti haluatko lapsen sellaisen miehen kanssa joka haluaa sinun tekevän abortin.Itse en haluaisi, joten tekisin abortin ja heivaisin miehen.

En halua, mutta pelkään kuollakseni, että en selviä psyykkisesti abortista. Koen tappavani yhden lapsistani.

Vierailija
6/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tekisin.

Vierailija
7/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäät yksinhuoltajana neljän lapsen ja yhden vammaisen kanssa, oikeasti? Mietipä paljonko ne olemassaolevat lapset kärsii?!

Vierailija
8/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät lapsen, mies lähtee. Ellet sitten heivaa sitä itse. Siinä sitä on yksinhuoltajalla hommaa kerrassaan.

Vierailija
9/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pärjäät yksinhuoltajana neljän lapsen ja yhden vammaisen kanssa, oikeasti? Mietipä paljonko ne olemassaolevat lapset kärsii?!

Paljonko ne lapset kärsii, jos äiti hajoaa psyykkisesti abortin vuoksi? Kolme neljästä on jo isoja. Heidän isänsä on kuollut. Lapset piti olla tuossa neljässä, mutta uudella miehellä ei ole omia lapsia ja hän toivoi niitä kovin. Ajattelin, että noh, eiköhän tässä yksi mene vielä. Elämä ei vaan aina mene niin kuin kuvittelisi 😢

Vierailija
10/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet abortin, koska lapsen synnyttäminen rikkinäiseen perheeseen on lasta kohtaa väärin ja törkeää miehellä. Pitäisi ihmisen ymmärtää, että jos ehkäisyä käytetään lisääntyminen ei ole se idea.

Vierailija
11/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, mutta pelkään kuollakseni, että en selviä psyykkisesti abortista. Koen tappavani yhden lapsistani.

turhaan koet onhan se vain solumöykky. Suomessa ei murhaaminen ole sallittua.

Vierailija
12/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tappaisit lapsesi, jonkun runkkarin käskystä?

Vierailija
13/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet abortin, koska lapsen synnyttäminen rikkinäiseen perheeseen on lasta kohtaa väärin ja törkeää miehellä. Pitäisi ihmisen ymmärtää, että jos ehkäisyä käytetään lisääntyminen ei ole se idea.

Kuka tässä on nyt ehkäisystä puhunut mitään? Mies halusi lapsen, mutta ei halua sitä, koska todennäköisesti se on down.

Vierailija
14/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turhaan koet onhan se vain solumöykky. Suomessa ei murhaaminen ole sallittua.

Viikoilla 21, jonne abortin teko menisi, se on aika paljon enemmän kuin ”solumöykky”. Siinä synnytetään melkein elinkelpo lapsi.

Vierailija
15/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on ihan hirveä. Minulla on neljä lasta, joista yhden on isä hylännyt. Nyt uuden isä haluaa abortin, koska vauva on melko varmasti down. Toisaalta ymmärrän miehen näkemyksen, toisaalta... Ajatus abortista, eteenkin näin myöhäisillä viikoilla tuntuu ihan hirveältä.

Siellä se pieni vauva itkee kohdussasi: ”Äiti äiti älä tapa!”

Vierailija
16/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on nyt ehkäisystä puhunut mitään? Mies halusi lapsen, mutta ei halua sitä, koska todennäköisesti se on down.

Oletan, että jos mies haluaa abortin raskauden olevan vahinko. Jos raskaus on yhteistuumin aloitettu, mutta sikiön terveys aiheutti abortti kysymyken niin sitten olen väärin ymmärtänyt ja on eri juttu. 

Vierailija
17/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että jos mies haluaa abortin raskauden olevan vahinko. Jos raskaus on yhteistuumin aloitettu, mutta sikiön terveys aiheutti abortti kysymyken niin sitten olen väärin ymmärtänyt ja on eri juttu. 

Juuri näin sen mielestäni selitin. Mies halusi lapsen. Siksi ilman ehkäisyä. Nyt haluaa abortin, koska down.

Vierailija
18/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia

Tulisit TODELLA katumaan myöhemmin jos nyt jo koet näin!!! Pärjäät varmasti uufrn tulokkaan kanssa

Vierailija
19/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se pieni vauva itkee kohdussasi: ”Äiti äiti älä tapa!”

Lapsi ei onneksi kohdussa näitä ymmärrä, mutta olen vahvasti uskonnollinen ihminen ja mietin miten ihmeessä voin ikinä vastata Jumalalle tai lapselle miksi tapoin vauvan. Tiedän, että osaa tämä ajattelu huvittaa, mutta minä itken näitä juttuja öisin.

Vierailija
20/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan