Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa abortin, minä en

Vierailija
25.12.2017 |

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Mitä teitte?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa. Kun Pandoran lipas on aukaistu niin sitä ei saa tai on lähes mahdoton saada kiinni. Aborttiasiassa Pandoran lipas on aborttioikeus. Se, että tiede pystyy nykyään selvittämään yhtä sun toista lapsesta, lisää sitä tiedon tuomaa tuskaa. Kuvitelkaapa miten helppoa olisi kun abortti ei olisi sallittu ja se pirpana tulisi syntyessään yllätyksenä. Ei moraalista krapulaa päätöksestä, jota yhdenkään ihmisen ei pitäisi joutua tekemään.

Vierailija
42/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nyt vähän siinäkin, etten enää tiedä haluanko tämän painostuksen vuoksi olla miehen kanssa, vaikka lapsi olisikin terve. Täällä on sanottu, että ei saa pakottaa miestä isäksi eikä vaatia elatusmaksuja, jos kieltäydyn tekemästä aborttia miehen toiveesta. Mikä siinä onkin, että miehen pitäisi aina saada valita haluaako olla isä vai ei, mutta jos nainen ei halua miestä lapsen isäksi - hän on hirveä hirviö.

Ei. En ole sulkemassa mieheltä pois isyyttä, jos isä haluaa olla. En vaan tiedä haluanko tätä suhdetta enää. Päätös on osittain näin vaikea siksi, että mies on hyvin tärkeä neljälle vanhemmalle lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa. Kun Pandoran lipas on aukaistu niin sitä ei saa tai on lähes mahdoton saada kiinni. Aborttiasiassa Pandoran lipas on aborttioikeus. Se, että tiede pystyy nykyään selvittämään yhtä sun toista lapsesta, lisää sitä tiedon tuomaa tuskaa. Kuvitelkaapa miten helppoa olisi kun abortti ei olisi sallittu ja se pirpana tulisi syntyessään yllätyksenä. Ei moraalista krapulaa päätöksestä, jota yhdenkään ihmisen ei pitäisi joutua tekemään.

Kadun sitä, että osallistuin niskaturvotusultraan. Olisi tosiaan ollut helpompaa, kun ei olisi tiennyt.

-ap

Vierailija
44/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että vanhin lapseni on ehdottomasti aborttia vastaan, nuoremmista en tiedä. Siksikin nyt jännitän, kun raskaus alkaa näkyä, että selviääkö asia lapsille.

Vierailija
45/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on ihan hirveä. Minulla on neljä lasta, joista yhden on isä hylännyt. Nyt uuden isä haluaa abortin, koska vauva on melko varmasti down. Toisaalta ymmärrän miehen näkemyksen, toisaalta... Ajatus abortista, eteenkin näin myöhäisillä viikoilla tuntuu ihan hirveältä.

Siellä se pieni vauva itkee kohdussasi: ”Äiti äiti älä tapa!”

Mitä se vauva sanoo isästä, joka vaatii tappamista?

Vierailija
46/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi on lahja, jokainen lapsi on rikkaus.lapset kyllä sopeutuu uuteen tilanteeseen.

Tärkeintä,tiedä se että päätit mitä tahansa niin et ole yksin etkä jää yksin.

Vierailija
47/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tälle edes nauraa kirjassa on kuva jossa nainen on ilmeisesti tehnyt abortin ja vessan pöntöstä tulee puhekupla "äiti minä rakastan sinua." 😥

Vierailija
48/50 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on ihan hirveä. Minulla on neljä lasta, joista yhden on isä hylännyt. Nyt uuden isä haluaa abortin, koska vauva on melko varmasti down. Toisaalta ymmärrän miehen näkemyksen, toisaalta... Ajatus abortista, eteenkin näin myöhäisillä viikoilla tuntuu ihan hirveältä.

Siellä se pieni vauva itkee kohdussasi: ”Äiti äiti älä tapa!”

Uskomatonta. :D

Vierailija
49/50 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitäkin, että mitä teen miehen suhteen, jos lapsi onkin terve. Tämä tilanne suututtaa minua siinä määrin, että tekisi mieli heittää koko ukko pihalle. Ylihuomenna vaan on pojan synttärit enkä halua pilata niitä.

Vierailija
50/50 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, että lapsivesipunktio vahvisti downin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi