exä tappoi itsensä :(
kauhee olo kun kuulin,tuntuu että tämä on minun vika,jätin toisen miehen takia sillä en kestänyt olla parisuhteessa jossa hänellä 12h työpäiviä joka päivä .itse yksin kotona. onko tämä minun syyni? :(
Kommentit (26)
Mies tekee paljon töitä ja tulee sen vuoksi jätetyksi. Ei hemmetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vastata,ja mitä nuo alapeukut tarkoittavat?
Lukutaitoa. Avauksesi on niin provosoivaan sävyyn kirjoitettu. Exä tappoi itsensä, tunnet kuulemma todella suurta syyllisyyttä ja surua, mutta silti kirjoittelet siitä miten jätit toisen miehen 12h työpäivien vuoksi? Ja miten olet yksin kotona? Jotenkin ei vain uppoa.
Ja lisäksi, kenelläkään ei ole 12h työpäiviä joka päivä. Jo laissa on määritelty loma-ajat ja työntekijöiden oikeudet. Tuollainen on lähinnä pohjois-koreamaista hommaa. Olitko sinä töissä silloin, kun ex-miehesi oli? Päättelen ettet ollut, sillä silloin ei olisi aikaa keskittyä toisen työtunteihin, kun on omiakin.
Tervetuloa kuljetusalalle. 12h on ihan normaali työpäivän pituus, hyvin usein menee yli 15h vaikka se jo laitonta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi, kenelläkään ei ole 12h työpäiviä joka päivä. Jo laissa on määritelty loma-ajat ja työntekijöiden oikeudet.
Aloitusviestiin kantaa ottamatta, niin kokeilehan joskus yrittäjyyttä. Siinä puuhassa voi olla pidempiäkin työpäiviä. Eikä ole laissa määritelty mitään lomia, eikä edes palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni. Älä syyllistä itseäsi itsemurhasta.
kiitos <3 tämä ei ole provo,inhottaa nuo provon huutelijat. mutta mies oli aina töissä,yhteistä aikaa ei ollut ikinä,loppupeleissä masennuin pahasti enkä kestänyt suhdetta,vaan avasin silmäni uudelle. Nyt kauhea syyllisyys että jos en olisikaan jättänyt miestä (vaikkakin olen onnellinen uuden kanssa) niin mitään näin kauheaa ei olisi ehkä päässyt käymään :( en saa koskaan häntä enään takasin maan pääälle..
Tuskinpa exäsi elämä pyöri sinun napasi ympärillä... Eivätköhän syyt itsemurhaan olleet siinä, mikä oli hänelle kaikkein tärkeintä, eli työssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vastata,ja mitä nuo alapeukut tarkoittavat?
Lukutaitoa. Avauksesi on niin provosoivaan sävyyn kirjoitettu. Exä tappoi itsensä, tunnet kuulemma todella suurta syyllisyyttä ja surua, mutta silti kirjoittelet siitä miten jätit toisen miehen 12h työpäivien vuoksi? Ja miten olet yksin kotona? Jotenkin ei vain uppoa.
Ja lisäksi, kenelläkään ei ole 12h työpäiviä joka päivä. Jo laissa on määritelty loma-ajat ja työntekijöiden oikeudet. Tuollainen on lähinnä pohjois-koreamaista hommaa. Olitko sinä töissä silloin, kun ex-miehesi oli? Päättelen ettet ollut, sillä silloin ei olisi aikaa keskittyä toisen työtunteihin, kun on omiakin.
Yrittämisestä et ainakaan tajua mitään.
AV-palstalla ei ole yrittäjiä, saati sitten rikkaita. Älä yritä väittää muuta.
Älä syyllistä itseäsi. Jäit suhteessa yksin. Ihan ymmärrettävää, että löysit toisen sylin. Ikävä ja kauhea asia mitä tapahtui, mutta sinullakin on oikeus hyvään ihmissuhteeseen. Voimia sinulle.