Mitä sait lahjaksi mieheltä, kun olit synnyttänyt yhteisen lapsenne?
Meillä mies antoi ruusuja ja arvokkaan kaulakorun. :)
Kommentit (60)
Mitä hittoa!
Olen saanut mieheltäni siemenet tuohon ihanaan lapseemme. Minkä ihmeen takia lapsen isän pitäisi alkaa lahjoja minulle ostelemaan?
Toivoin kukkia, mutta en saanut mitään. En edes onnitteluja! Emme ole eronneet tai riidoissa, mieheni ei kai sitten vain oikein tajua arvostaa tällaisia asioita.
Vauvassa oli tarpeeksi, en tarvinnut lahjaa.
Siis mitä? Millä aikakaudella ap elää? Vastaus on että voileivän ja kupillisen teetä, jotka tuli tosiaan tarpeeseen. Appivanhemmat oli lähettäneet ruusupuskan, joka oli täysin turha.
Kultaa ja mirhamia. Vai tuliko nämä niiltä kolmelta tyypiltä, jotka yllättäen pölähtivät tallin ovelle heti synnytyksen jälkeen. Olivat jotain tähteä seuranneet. Pah sanon minä.
Korun olen saanut kaikista, ihan pyytämättä.
Tietokoneen :) Synnytys oli pitkä, raskas ja päättyi leikkaussaliin. Kaipa se otti miehelle niin koville että halusi antaa kaikkensa mulle. En tosiaan olisi odottanut mitään muuta kuin rakkautta, mutta omasta huolesta ja pelosta taisi sen ostaa.
En kenestäkään kolmesta mitään. Viimeisen varpajaisia juhli uuden tyttöystävänsä kanssa, mikä minulle yhteisten tuttujen kautta selvisi.
Vahvan ja onnellinen parisuhteen, joka myöhemmin johti avioliittoon joka on kestänyt nyt 23 vuotta.
En nyt mitään muutakaan osaa tähän vastata. No, ruusuja sain sairaalaan?
No hän oli niin kuollut, että sain maailman rakkaimman muiston hänestä
2 levyä Fazerin Sinistä suklaata. Hieno ja käytänöllinen lahja.
En varsinaisesti mitään. Kaipasin kuitenkin koko raskausajan graavilohta ja ollessamme tytön kanssa vielä sairaalassa oli mies ostanut ja laittanut lohen graavautumaan. Kotiutumispäivänä tarjoili minulle graavilohirullia pienen shampanjan ja ruusujen kera. :)
Ihana yllätys, vaikka mitään en olisi tarvinnut. Suurempi merkitys oli esim. sillä että ensimmäisten päivien ajan mies teki kaikkensa auttaakseen imetyksen onnistumista jne. Nosti mm. joka yö vauvan useasti rinnalleni kun en sektion jälkeen pystynyt oikein nostella vauvaa.
Ei mitään. En osannut vaatia. Niin kuin en osannut vaatia kultaista kihlasormusta, timantteja vihkisormukseen ja korua huomenlahjaksi. Miehen exä osasi ja vieläkin maksamme niitä.
En ole ikinä saanut lahjaa mieheltäni. Synnytyslahjaa jopa ihan härskisti pyysin, mutta en ole saanut. Kohta syntyy neljäs, mutta odotan vain valitusta enkä kiitosta tai onnitteluja, saati lahjaa. Vali vali. 😄
Mitä annoit miehellesi lahjaksi, kun huomasit olevasi raskaana.
Mies toi sairaalaan synnytyksen jälkeen mulle erilaisia vitamiinimehuja ja suklaapatukoita☺ kotiin kun päästiin vauvan kanssa, mies teki illalla ruuaksi uunikanaa, keitettyjä vihanneksia ja makaroonia. Ei oo ruoka ikinä maistunut niin hyvälle kuin silloin😁
En mitään.