Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait lahjaksi mieheltä, kun olit synnyttänyt yhteisen lapsenne?

Vierailija
25.12.2017 |

Meillä mies antoi ruusuja ja arvokkaan kaulakorun. :)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi yhteisen lapsemme syntymästä minun olisi kuulunut saada joku lahja?????

Se, että kannoin lasta sisälläni ja synnytin hänet ei riitä selitykseksi, koska näin on luonto päättänyt, nainen kantaa ja synnyttää.

Lapsi oli yhdessä suunniteltu ja yhdessä tehty - ja itse lapsi oli se lahja.

Kotona oli toki kukkia ja hyvää odottamassa (miehen hankkimana), herkuista nautimme yhdessä lasta ihaillen.

Toisen lapsen syntymä olikin sitten jo astetta arkisempi juttu, molemmille.

Vierailija
22/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevä kirjoitti:

Mitä hittoa!

Olen saanut mieheltäni siemenet tuohon ihanaan lapseemme. Minkä ihmeen takia lapsen isän pitäisi alkaa lahjoja minulle ostelemaan?

Miehen suvussa on perinne antaa lahjoja ja huomioida tuoretta äitiä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies antanut synnytyslahjoja enkä minä siitoslahjoja.

Mutta näiden kymmenen vuoden ja kolmen lapsen myötä hän on kuin varkain oppinut kokkaamaan ja ottanut päävastuun aterioista. Eli saan 1-2 lämmintä lahjaa päivässä. Nyt kolmannen synnytyksen jälkeen on usein ollut lounaaksi tarkoitettu pataruoka uunissa jo herätessäni aamulla.

Vierailija
24/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja kalevalan lapsikorun, toisesta kukkia ja toisen helan koruun

Vierailija
25/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään eikä käynyt mielessäkään että olisin jotain lahjuksia tarvinnut. Olimme juuri saaneet kauan haaveilemamme lapsen. Enkä minä häntä miehelle lahjaksi synnyttänyt vaan täysin itsekkäästi omasta halusta ja valinnastani.

Vierailija
26/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja koruja on tullut lasten syntymien jälkeen.

Vierailija
27/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tyttären <3

Vierailija
28/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella arvokkaan Rolex kellon. En todella ollut osanut odottaa mitään lahjaa joten tuli ihan puskista mutta kyllä se todella ilahdutti! 30 vuotta myöhemmin mies on ex, poika aikuinen ja kello edelleen ranteessa.

Vierailija
29/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaussoittoja iltamyöhään (jotten teettäisi isyystestiä).

Vierailija
30/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Hyvä, että edes tuli sairaalaan mukaan synnytykseen. Kuulema ei aikonut tulla ollenkaan, koska oli niin loukkaantunut minulle jostain. No, tuo kostomentaliteetti on huomattu myöhemminkin, kun asiat eivät mene niinkuin mies haluaa.

Vierailija
31/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihanan Tiffanyn kaulakorun Ranskasta tilattuna 😊

Vierailija
32/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopäisen lapsen ja epparin

Vierailija
33/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukkuruusun parvekkeelle jota olin ihaillut raskaana. Halusin keltaisen, mutta keltaisia kukkivia ei sillä hetkellä ollut saatavana joten mies osti ohikukkineen ja kimpun keltaisia ruusunnuppuja jotka floristi asetteli ruukkuun. 

Nuput mullassa toki kuolivat pian mutta ruukkuruusu kukki seuraavana keväänä pontevasti, ja ajatus oli lämmin :)

Vierailija
34/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega speedmaster kellon ❤️

Vierailija
35/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko ei nainen ikinä saisi mieheltään mitään kivaa lahjaa toivoa, vaikka lapsen kantamisen ja synnytyksen jälkeen varmasti ansaitsisi lahjan paljon enemmän kuin esim. syntymäpäivänä?

Mies sitten vastavuoroisesti ei ansaitse lahjaa koskaan, ei tule mieleen mitään vastaavaa ponnistusta yhteisen onnen eteen.

Vierailija
36/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki täytekakun mulle.

Naapuripetien äidit puhelivat keskenään "mitähän kiiltävää sitä nyt tulee...". Olivat toista kertaa asialla kumpikin. Minua ei kiiltävät kiinnosta, kun en ole koruihminen, joten kakku riitti hyvin ; )

Vierailija
37/60 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko ei nainen ikinä saisi mieheltään mitään kivaa lahjaa toivoa, vaikka lapsen kantamisen ja synnytyksen jälkeen varmasti ansaitsisi lahjan paljon enemmän kuin esim. syntymäpäivänä?

Mies sitten vastavuoroisesti ei ansaitse lahjaa koskaan, ei tule mieleen mitään vastaavaa ponnistusta yhteisen onnen eteen.

Aika yleistä tällä palstalla. Nainen ei saa koskaan vaatia eikä pyytää mitään. Jos nainen haluaa avautua, täällä kommentoidaan ettei miestä saa rasittaa omilla murheilla vaan sitä varten on tyttökaverit. Naisen myös on mukisematta korjattava miehen tavarat esim likaiset sukat, koska "onko se nyt niin rasittavaa pari sukkaa siivota pois". Miehen ei myöskään tarvitse lapsia hoitaa ellei kyseessä ole hätätilanne, koska miehelle ei lastenhoito kuulu tai korkeintaan lastenhoito silloin, kun nainen on kaupassa. Ajattelututapa on kuin 50-luvulla edelleen.

Vierailija
38/60 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja ja kalevala-korun

Vierailija
39/60 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt miehelleni lasta enkä  aio.

Vierailija
40/60 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, eikä uunituore isä saanut minultakaan mitään lahjaa. Opeteltiin vaan yhdessä vaihtamaan vaippaa ja otettiin kuvia tuosta omituisesta hylkeen näköisestä jälkeläisestämme  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä