Mitä jos Suomen pressa olis homoseksuaali?
Kommentit (87)
Minusta se olisi todella hienoa :)
Oikeastaan minua ihan hirvesäti kiinnosta se, onko Suomen presidentti homo vai ei. - Tai onko joku Suomen presidenteistä aikanaan ollut todellisuudessa homo. - Miten sen pitäisi vaikuttaa, minun elämääni muutenkaan kuka tai ketkä ovat homoja ja ketkä eivät.
Vaikuttaisi positiivisesti, koska muokkaisi varmasti asenneilmapiiriä parempaan suuntaan vähemmistöjen suhteen.
Samalla tavalla kun nytkin nykyisen presidenttimme heterous, eli ei mitenkään? Korkeintaan positiivisesti
Kykenisin vihdoin olemaan ylpeä tästä maasta.
Suomessahan on ollut jo homoseksuaali presidentti, eikä se hänen homoutensa näkynyt kyseisen tehtävän hoidossa mitenkään.
Ihan sama. Ei missään tapauksessa syy äänestää tai olla äänestämättä ketään.
Seksuaalinen suuntaus ei vaikuta kykyyn olla presidentti.
Mutta rohkeus elää rehellisesti omana itsenään vähemmistöön kuuluvana henkilönä kertoo rohkeudesta ylipäätään. Siitä voi olla apua presidentin tehtävien hoidossa.
Siksi pidän presidentin avointa homoseksuaalisuutta hyvänä asiana.
Suurimmassa osassa maailman valtioita homoseksuaalisuus on rikos. Koska presidentin ainoa tehtävä nykyään on olla ulkopolitiikan näyteikkuna, niin (julki)homo presidentti vaikuttaisi suuresti Suomen maineeseen ja kauppasuhteisiin.
Voisi olla monia ulkomaan suhteita ajatellen melko huono asia. Vaikka Suomessa ihan ok, niin monissa
maissa ei niinkään välttämättä.
Valtiovierailut valtioihin joissa homous on rangaistava rikos saattaisivat olla sangen hankalia.
Minua ei haittaisi, mutta vv:lle saattaisi tulla yllätyksenä, että presidenttiä ei kutsuttaisi moneen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua se ei haittaa, mutta ajatellen ulkomaansuhteita esim. Venäjään tai Lähi-Itään ja muihin machomaihin päin, niin en osaa nähdä, että se olisi hyvä juttu. Mielummin perusvarma Sale kuin Pekka.
Lähi-idän suhteet nyt ei niin tärkeät ole.
Ei ehkä suoranaisesti, mutta kauppakumppaneillemme ne ovat tärkeät ja täten myös epäsuorasti tärkeät meille.
Haluaisin presidentiksi ihmisen, kenellä on ulkopolitiikan tuntemusta, enkä valitse presidenttiä sillä perusteella, että naiko hän miehiä
Kättely linnan juhlissa olisi erikoinen. Ei kai muuten vaikuttaisi.
Kunhan ei ole Antti tuisku, muuten Ok.