Minkä joululahjan sait töistä?
Itse sain paljonkin monenlaista kun minulla on monta yhteistyö kumppania. Mutta aikanaan perusduunissa ehkä arvottomin lahja oli pieni konvehtirasia jossa oli 9 suklaata.
Kommentit (58)
Dressmannin 35€ lahjakortin, konvehtirasian ja sellasen älyjipponäpräyspelin.
Kunnallinen sosiaalisektori.
En mitään. Tuttu on Finnairilla ja saavat kuulemma 2000€ ja iPhone 8.
Sain potkut joululahjaksi. Lähes 20 vuoden työsuhde päättymässä vuodenvaihteessa.
Muistikirjan jossa firman logo kannessa
Kinkku, keittokirja, kalenteri, piparimuotteja, viinipullo, suklaata ja lakua.
Iittalan jar suomi 100 purkin ja kirkkaan kastehelmi tuikkukipon.
Georg Jensen Masterpiece -kannu, 1,2 l eli se keskikokoinen.
Johtajavaihdon myötä ei nykyään yhtään mitään. Johtaja siirtyi HR-osastolta? Ilmeisesti jotain uutta johtamisen muotivirtausta.
Viimeisenä päivänä ennen lomaa vittumaista kohtelua eri ammattiryhmän kollegalta. Eipä siinä mitään uutta, ennenkin olen huomannut, että tapani tehdä asioita ei ole hänen mieleensä.
Sain lajitelman erilaisia juustoja. Ihan ok, ei jää meillä käyttämättä.
100€ lahjakortin, kuten jokainen työntekijä meillä. Firman saamat yrityslahjat arvoimme kaikkien työntekijöiden kesken. Arvonnassa jaettiin mm taskulamppuja, talvivanttuita, suklaata ja muita firmojen logolahjoja. Tämä on ihan kiva ettei kaikki lahjat mene yhdelle henkilölle joka vastaa asiakkaista.
Hyvän viinin ~50€ enempää ei tarvii, kunhan palkka tulee ajallaan.
Olen ollut viisi vuotta päällikkönä suomalaisessa pörssifirmassa eikä kertaakaan ole tullut edes joulukorttia.
Sain jatkoa työsopimukseen! Ja pari kirjaa, CD levyn ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain paljonkin monenlaista kun minulla on monta yhteistyö kumppania. Mutta aikanaan perusduunissa ehkä arvottomin lahja oli pieni konvehtirasia jossa oli 9 suklaata.
En mitään koska kaikki eivät vietä joulua työyhteisössämme. Eihän meillä jaeta ramadanlahjojakaan.
Firman mainosmukin, kalenterin ja joululounaan. "Jee". No, ruoka oli ok.
Pidempiä työpäiviä ja enemmän töitä heti joulunpyhien jälkeen. Kiitoksia vain kunta <3
Kotimaiset villasukat <3