Minkä joululahjan sait töistä?
Itse sain paljonkin monenlaista kun minulla on monta yhteistyö kumppania. Mutta aikanaan perusduunissa ehkä arvottomin lahja oli pieni konvehtirasia jossa oli 9 suklaata.
Kommentit (58)
Lahjakortin 1,5 tunnin hierontaan. Tykkäsin :-)
Virassa oleva opettaja. En ole koskaan saanut työnantajalta mitään.
Joka vuosi jaksan ihmetellä, miten me emme ole edes euron hyasintin arvoisia.
Onneksi ihanat lapset (vanhemmat) tuovat joskus jonkun muistamisen, kortin, kynttilän tai suklaata. Se lämmittää mieltä. Ostan omista rahoistani oppilailleni myös pienet jouluherkut, koska koulu ei tarjoa heillekään mitään. Omassa lapsuudessamme saimme laman aikaankin koulun päättäjäisissä sentään pienet suklaalevyt ja keväisin jäätelöt.
Pienillä asioilla voi(si) olla iso merkitys.
En mitään, potkut tullee ens jouluna lahjaksi.
Ei mitään taaskaan. Joskus vuosia sitten mariskoolin, pyyhkeen tms.
Fiskarsin suomi100 sakset, kuoharipullo ja suklaata. Ihan jees. Eipä tarvii nyt itse ostaa sakset.
Mulla taitaa olla pohjat: ei tullut edes hyvän joulun toivotusta. lol
Juustolajitelman, punkkua, kylmäkassillisen lihaleikkeleitä, kinkun, konvehtirasian, konjakkipullon, cavaa ja valkoviiniglögiä. Joulukuusen.
Ei kyllä yhtään mitään. Eiku joo: sainhan mä ryhmämeilin, jossa toivotettiin hyvää joulua. Ja jouluna töihin joutuneet sai suklaata ihan ilmatteeksi.
Kukahan ne iphonet ja poonukset sai?
En yhtään mitään. Tai no, johtajalta tuli joku ”joulusähköposti”, jonka jätin lukematta.
Rahat lahjoitettiin paikalliselle omaishoitajien yhdistykselle.
Välipäivät lomautusta, siinä kaikki.
Kaksi kuukautta itkunsekaista vi**uilua (naispuoliselta) keittiöpäälliköltä, kun on joulu tulossa ja töissä on niin joulukiire (henkilöstöruokala, jossa tarjottiin yhtenä päivänä lounaaksi riisipuuro kanelilla). Taidan hakea tammikuuksiksi saikkua....
Joka joulu saa 50 euron lahjakortin, leffaliput, firma tarjoaa jouluaterian ja sit kaikkea pientä suklaata ja muuta tulee aina kylkiäisenä. Tuo lahjakortti käy ihan perus ruokakauppaan tai ravintolaan ja oon aina tosi ilonen et työnantaja muistaa :-)