Hahahha jopa fuking Ruotsiss käy 3 kertaa enemmän matkailijoita, silti Suomessa luullaan että ollaan maailman suurin matkailumaa!!!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuka luulee, että ollaan maailman suurin matkailumaa? Sinun lisäksesi?
Huutit lähti sullekki...
Ootsä iha pässi se on huutis ei huuti :Ddd
Ei luulla, eikä haluta olla. Matkailu saastuttaa maan. Pysykööt kaikki poissa!
Ap:lla on todella kovasti vaikeuksia luetun ymmärtämisessä ja vilkas mielikuvitus jos on jotenkin tulkinnut jotain lukemaansa noin. Kyllä ne suurimmat matkailumaat tiedetään eikä Suomi siellä listoilla juhli.Säälin ap:ta.
Minä nyt vaadin että ap postaa tänne linkin kirjoitukseen minkä lukeminen kirvoitti ap:lta näin vajaaälyisen kirjoituksen tänne. Lopeta se sienien syöminen, jonne.
Ruotsissa käy miljoonia typeriä suomalaisia viikkarilla jotka eivät muualle osaa mennä, ja heidätkin lasketaan matkailijoiden joukkoon.
Minä en ole vuosikymmeniin käynyt Ruotsissa. Jos jossain lähellä käyn niin se on sukulaiskansan luona Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Ootsä iha pässi se on huutis ei huuti :Ddd
Ja vaikka olisikin huuti, monikko on huudit. Eli mikä tuo huutit on? :D
Ap:llä tasoisensa tuttavapiiri, jos kovinkin yleinen luulo on Suomesta maailman suurimpana matkailumaana tai edes suuriin kuuluvana.
Mutta hyvä näin, vaikka toki matkailu tuo rahaa. Kuitenkin turistit tuppaavat pilaamaan paikan kuin paikan.
Vierailija kirjoitti:
Ei luulla, eikä haluta olla. Matkailu saastuttaa maan. Pysykööt kaikki poissa!
Ei luulla, mutta halutaan kyllä olla suuri matkailumaa. Turismi on iso tulonlähde.
Saasteet voi tunkea perseeseesi -matkailijat, tervetuloa!
AP raukkaa.
Hän elää ilmeisesti vielä joko menneessä ajassa tai sitten kuuluu niihin tyhmiin suomalaisiin, jotka eivät ymmärrä yhteiskuntamme muuttuvan. Veikkaan jälkimmäistä, aloitukseksa on selvästi nähtävisää ap:n ÄÖ.
Muutos on nimittäin vahvasti menossa teollisuusyhteiskunnasta palveluyhteiskunnaksi.
Palvelyhteiskunta tarkoittaa, että yhä suurempi määrä ihmisiä saa elantonsa palveluista - ja ilman palveluja ei ole töitä.
Meidän tulisi siis olla iloisia, että maamme kiinnostaa matkailijoita.
Ruotsin "matkailijoista" 50% on suomalaisia laivaturisteja jotka ei osta mitään niinkuin esim minä syön vain laivalla vaikka maissa käynkin
Kuka luulee, että ollaan maailman suurin matkailumaa? Sinun lisäksesi?