Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti siinä on et miehet ei millään haluis käyttää kondomia?!

Vierailija
25.12.2017 |

Siis sen nyt tajuan et ilman tuntuu paremmalta mutta jos kyseessä ei vakikumppani ni mikä ihme siinä on et se kumin käyttö on niin vaikeeta?!
Jokusen miehen tavannut Tinderistä ja yksikään ei halunnut korsua käyttää, siis mitä helvettiä?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSEKKYYS. He katsovat, että heidät etu menee naisen edun edelle

Vierailija
102/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viidakon sanonta.

Terveeseen munaan ei taudit tartu.

Venäjältä saa apteekista ilman reseptiä zitromaxia sillä lähtee tauti kuin tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit on usein OIREETTOMIA. Siis minua ei kiinnosta, vaikka olisi sata oireetonta "tautia" Ne myös leviävät huonosti heteroseksissä ja minulla nyt on vastustuskyky niin hyvä etten ole ollut sairas vuosiin. Kyllä sen ihmisestä huomaa seksuaalihistorian aika hyvin vähän "vihjailulla" eli kuulustelulla. Elareita en hopealla maksa vaan lyijyllä.

-naisia kaadettu yli sata ja tauteja ja lapsia löytyy nolla

Vierailija
104/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska ilman kondomia tuntuu paremmalta. Vaikka kortsulla on oma funktionsa ja sitähän kannattaa tietynlaisten naisten kanssa käyttää, on sen käyttö myös usein seksi-intoa latistavaa äheltämistä.

Itse olen puhdas seksitaudeista sekä muista eritteistä tarttuvista taudeista. Käyn myös säännöllisesti testeissä, joten pysyn puhtaana/kartalla omasta tilasta. Seksikumppaneiksi minulla valikoituu yleensä henkilöitä, jotka ovat myös tautivapaita tietyn statuksen omaavia ihmisiä. ns. kunnon tyttöjä/naisia, jotka eivät käytä ylettömästi päihteitä tms. 

Tietysti tässä on riskinsä yms., mutta nautinnon takia olen valmis ottamaan tämän tietoisen riskin, ja suhteeni kumppaneiden kanssa kestää yleensä yhtä yötä pidempää, joten tämä myös karsii tautiriskiä.

Yhden yön suhteissa kyllä, käytän pääsääntöisesti kondomia, mutta ilmankin on joskus mennyt - varsinkin oman ikäryhmäni naisten kanssa (35-45v) Nuoremmat naiset ovat yleensä suurempi riskisiä, eli kantavat (klamydia etc.) tauteja, joten tällöin kondomia on hyvä käyttää ja näin olen tehnyt.

Vaikka moni hehkuttaa kondomien käytön puolesta, on sillä kyllä nautintoa vähentävää vaikutus, vaikka muuta väitetään. Jos kumppaneina on nuori tai käyttää runsaasti päihteitä ja on ns. holtiton ihminen on kondomi totta kai paras suoja - mutta jos se on parisuhdehakuinen naapurin rouva niin kondomit ovat enneminkin este ja nautinnon tappajia. 

Jos nainen haluaa ehdottomasti kondomia käyttää, niin totta kai sitä käytetään. Mutta jostain syystä kaikki naiset eivät sitä halua myöskään käyttää.

Vierailija
105/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon mieluummin ilman, kuin panen kondomin kanssa. Se tuntuu ihan siltä, kuin jotain muoviputkea tungettaisiin sisään. Toisaalta en kyllä harrasta irtosuhteitakaan, mutta koska en halua lapsia, joudun käyttämään hormonaalista ehkäisyä. 

Vierailija
106/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan I. kirjoitti:

Seksikumppaneiksi minulla valikoituu yleensä henkilöitä, jotka ovat myös tautivapaita tietyn statuksen omaavia ihmisiä. ns. kunnon tyttöjä/naisia, jotka eivät käytä ylettömästi päihteitä tms. 

Tulet vielä yllättymään :D Toivottavasti tauti kuitenkin paranee pillereillä :D

Vierailija
107/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan I. kirjoitti:

Sen takia koska ilman kondomia tuntuu paremmalta. Vaikka kortsulla on oma funktionsa ja sitähän kannattaa tietynlaisten naisten kanssa käyttää, on sen käyttö myös usein seksi-intoa latistavaa äheltämistä.

Itse olen puhdas seksitaudeista sekä muista eritteistä tarttuvista taudeista. Käyn myös säännöllisesti testeissä, joten pysyn puhtaana/kartalla omasta tilasta. Seksikumppaneiksi minulla valikoituu yleensä henkilöitä, jotka ovat myös tautivapaita tietyn statuksen omaavia ihmisiä. ns. kunnon tyttöjä/naisia, jotka eivät käytä ylettömästi päihteitä tms. 

Tietysti tässä on riskinsä yms., mutta nautinnon takia olen valmis ottamaan tämän tietoisen riskin, ja suhteeni kumppaneiden kanssa kestää yleensä yhtä yötä pidempää, joten tämä myös karsii tautiriskiä.

Yhden yön suhteissa kyllä, käytän pääsääntöisesti kondomia, mutta ilmankin on joskus mennyt - varsinkin oman ikäryhmäni naisten kanssa (35-45v) Nuoremmat naiset ovat yleensä suurempi riskisiä, eli kantavat (klamydia etc.) tauteja, joten tällöin kondomia on hyvä käyttää ja näin olen tehnyt.

Vaikka moni hehkuttaa kondomien käytön puolesta, on sillä kyllä nautintoa vähentävää vaikutus, vaikka muuta väitetään. Jos kumppaneina on nuori tai käyttää runsaasti päihteitä ja on ns. holtiton ihminen on kondomi totta kai paras suoja - mutta jos se on parisuhdehakuinen naapurin rouva niin kondomit ovat enneminkin este ja nautinnon tappajia. 

Jos nainen haluaa ehdottomasti kondomia käyttää, niin totta kai sitä käytetään. Mutta jostain syystä kaikki naiset eivät sitä halua myöskään käyttää.

Oletko varma ettet kanna ja levitä esim. mycoplasma genitaliumia? Se saattaa olla oireettomanakin eikä sitä testata automaattisesti.

Vierailija
108/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nappaa gummit. Joskus joku on siitä ulissut niin olen sanonut että pannaan takaapäin ja sitten rapistellut jotain karkkipaperia tai baarikuittia hetken aikaa ennen tuikkaamista.

Hehe. Takaapäinhän nainen ei kumisukan puutetta tietenkään tunne. Pillusta häviää tunto sillä hetkellä kun nainen menee kontilleen. 😅

Vierailija
109/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ITSEKKYYS. He katsovat, että heidät etu menee naisen edun edelle

Ja niinhän se meneekin niin kauan kun mies tekee työt ja maksaa viulut.

Vierailija
110/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma ei ole mikään naistentauti. Kiva se on varmaan sitten jälkeenpäin kun mulkku on täynnä visvasyyliä.

---------------

Minä sain MIEHELTÄ kondylooman, josta sain kohdunkaulan syövän. Oli ensimmäinen seksikumppanini. Mies ei halunnut käyttää kondomia.

Vierailija
111/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla tuntuu vaan paremmalta.

Ite lähdössä kundien kanssa välipäivinä Tsekkeihin pitämään vähän "hauskaa" ;)

Vierailija
112/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondylooma ei ole mikään naistentauti. Kiva se on varmaan sitten jälkeenpäin kun mulkku on täynnä visvasyyliä.

---------------

Minä sain MIEHELTÄ kondylooman, josta sain kohdunkaulan syövän. Oli ensimmäinen seksikumppanini. Mies ei halunnut käyttää kondomia.

😂😂😂

Mie romahan!

Vierailija
113/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että jos se teidän tasokas, fiksu ja varmasti terve kumppani haluaa, antaa tai suostuu ilman kumia, se panee myös muista ilman kumia. 

114/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan I. kirjoitti:

Seksikumppaneiksi minulla valikoituu yleensä henkilöitä, jotka ovat myös tautivapaita tietyn statuksen omaavia ihmisiä. ns. kunnon tyttöjä/naisia, jotka eivät käytä ylettömästi päihteitä tms. 

Tulet vielä yllättymään :D Toivottavasti tauti kuitenkin paranee pillereillä :D

Kyllä tällainen riski on aina olemassa, mutta riskiä pystyy minimoimaan, joskin ei poistamaan.

115/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan I. kirjoitti:

Oletko varma ettet kanna ja levitä esim. mycoplasma genitaliumia? Se saattaa olla oireettomanakin eikä sitä testata automaattisesti.

En ole sataprosenttisen varma mistään, sillä riskit on aina olemassa. Riskejä voi vain ainoastaan minimoida, ja riskit ovat molemminpuolisia, joten minä ja seksikumppanini otamme molemmat riskin - yleensä tietoisesti.

Vierailija
116/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---------------

Eli ihan kirjaimellisesti koko torso kärsi tyhmästä päästä.

Mitenkähän yleistä tuollainen venäläinen ruletti noiden sukupuolitautien kanssa on nykyään.

Että kortsusta viis ja tervetuloa aids, tai joku muu saaste.

Eikö teillä ole mitään järkeä päässänne?

Vierailija
117/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka väitti näkevänsä naamasta sukupuolitaudit ja kehui laittavansa vain" terveitä laatunaaraita". No, nyt saman herran ex-vaimo on klamydian takia lapseton! Ja tämä ex-vaimo sattuu olemaan paras ystäväni :( Oli vuosia avoliitossa toisen miehen kanssa ennen tätä "laadun näkee naamasta "-tapausta, joten selvää on keneltä se tauti tuli ! Sylettää tuollainen vastuuttomuus. Varmaan vieläkin dippailee paljasta mulkkuaan naisiin ja kieltää "ei mulla mitään tauteja oo".

Vierailija
118/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan I. kirjoitti:

Kyllä tällainen riski on aina olemassa, mutta riskiä pystyy minimoimaan, joskin ei poistamaan.

Jos sinä kerran pääset panemaan näitä tietyn tasoisia huolella valittuja tavallisia tyttöjä/naisia, panevat myös muut miehet heitä, paljaalla. Sinä et ole poikkeus, vain yksi monista. 

Vierailija
119/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sitä muijaa panee ko sitä kortsua.

Vierailija
120/141 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nappaa gummit. Joskus joku on siitä ulissut niin olen sanonut että pannaan takaapäin ja sitten rapistellut jotain karkkipaperia tai baarikuittia hetken aikaa ennen tuikkaamista.

Hehe. Takaapäinhän nainen ei kumisukan puutetta tietenkään tunne. Pillusta häviää tunto sillä hetkellä kun nainen menee kontilleen. 😅

Yleensä ne raiskaushuumeet vaikuttavat tuossa kohtaa jo sen verran hyvin että tosiaan se tunto alkaa olla mennyttä.

Tulee toki huomata, että yleisin raiskaushuume on alkoholi.