Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukin lahja, jonka sait tänä jouluna? Saitko jotain ihan omin käsin väkerrettyä?

Vierailija
24.12.2017 |

Ja ehkä kierrätettyä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalta lautasellisen riisipuuroa, jonka sain ottaa biojätteeseen menevästä astiasta.

T: tiskari

Vierailija
2/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ehkä kierrätettyä?

Miksi alapeukut? Olihan täällä vähän aikaa sitten ketjukin, missä joku av-mamma kysyi vinkkejä piheihin joululahjoihin. Luulin, että joku oikeastikin sellaisia antaa jouluna muille. Ainakin näistä kommenteista päättelin niin:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3048549/pihit-lahjaideat-kertokaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus konvehtirasia jonka ainakin melkeen kaikki saa.

Olin tosi tyytyväinen muuten lahjoihin

Vierailija
4/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en saanut yhtäkään lahjaa 😂

Vierailija
5/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mä annoin itsetehtyjä lapasia, sukkia ja heijastinaskarteluja enkä oikein koe nuukaksi lahjaa? Se tylsä konvehtirasia 3 pkt kympillä olisi ollut nuuka lahja.

Nyt joulunpyhinä rupean neulomaan jo ensi joulun lahjoja ;)

Vierailija
6/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ajatus on tärkein.

Vierailija
7/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanana nuukuus on monille myrkkyä, tarkoittaa jotain sellaista ettei lahjan antaja arvosta lahjan saajaa.

Itse sain Pojaltani 12v. itse tekemänsä lahjakortin jossa lupasi keittää mulle aamukahvit 3 seuraavana viikonloppuna, ja uskon pojan pitävän lupauksensa.

Arvostan nuukana ihmisenä tuota poikani tekemää lupausta enemmän kuin sitä että olisin saanut jotain tarpeetonta tavaraa vaikka se olisi ollut minkä merkkistä.

Vierailija
8/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa itse tehdyissä lahjoissa? Se ei todellakaan oo synonyymi halvalle lahjalle.

Vierailija
9/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanana nuukuus on monille myrkkyä, tarkoittaa jotain sellaista ettei lahjan antaja arvosta lahjan saajaa.

Itse sain Pojaltani 12v. itse tekemänsä lahjakortin jossa lupasi keittää mulle aamukahvit 3 seuraavana viikonloppuna, ja uskon pojan pitävän lupauksensa.

Arvostan nuukana ihmisenä tuota poikani tekemää lupausta enemmän kuin sitä että olisin saanut jotain tarpeetonta tavaraa vaikka se olisi ollut minkä merkkistä.

Ihana lahja. Ihana poika sulla! 🤗

Vierailija
10/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjapakkaus jossa puoliksi käytetty vartalovoi. Voide pehmeäksi klähmittyä ja aika ällöttävä fiilis tuli purkki avatessa.

Vierailija
11/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjapakkaus jossa puoliksi käytetty vartalovoi. Voide pehmeäksi klähmittyä ja aika ällöttävä fiilis tuli purkki avatessa.

Joku kehtaa tuollaisen antaa? Oikeesti? 😳 No täytyy sanoa, että tässä on kyllä aika nuuka lahjanantaja. Ap

Vierailija
12/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaksi itse tehtyä lahjaa (siis niiden ostettujen lisäksi) enkä mitenkään halveksi niitä. Toinen lahja oli sytykeruusuja ja toinen oli vaate. Tiedän, että lahjan antaja on työtön ja toisaalta hän tilaa kankaita ulkomaisesta nettikaupasta, joten ihan samanlaista paitaa tuskin tulee vastaan. Tykkäsin molemmista lahjoista.

Vierailija
13/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin lähipiirille lahjaksi itse tehtyä ruisleipää. Kelpasi kaikille, harva leipoo nykyään juuresta tehtyä kun ei ole aikaa tai vanhukset ei jaksa. Aikuisten kesken ei jaeta ihmeempiä lahjoja, lapsille annetaan kyllä. Sain itse jotain neulottua ja jotain huovutettua, olin tyytyväinen.

Vierailija
14/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikrääsää. Eri leiriä kuin minä äänestän.

Vierailija
15/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ajatus on tärkein.

Aika monessa lahjassa ajatus on kulkenut jotenkin sellaista rataa, kuin "Voi hitsi kun tuollekin pitäisi jotain antaa, mutta en kyllä pistä siihen yhtään enempää aikaa, vaivaa tai rahaa kuin on ihan pakko."

Vierailija
16/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän lahjoja joihin on käytetty aikaa, kuin lahjoja, joihin käytetty rahaa. Rahaa minulla on itsellänikin riittävästi, joten voin kyllä ostaa kaupasta haluamani.

Vierailija
17/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta itse neulomansa villasukat kuten aika monena jouluna ennen tätäkin. Tosin ovat mielestäni kyllä tarpeellinen ja käytännöllinen lahja. Lienen sitten vähään tyytyväinen kun en haluaisikaan mitään tarpeetonta roinaa. Appiukko ostaa joka vuosi pitkät kalsarit, oikein hyvä lahja mielestäni sekin. :)

Vierailija
18/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa itse tehdyissä lahjoissa? Se ei todellakaan oo synonyymi halvalle lahjalle.

No joo, tämäkin on kyllä totta. Kyllä munkin mielestä jotkut käsintehdyt lahjat on ihania, esim joku virkattu peitto, villasukat, pipo tai tumput.

Mutta kyllä niitäkin ”käsintehtyjä” lahjoja löytyy, mitkä eivät niin luksusta ole, esim jostain vessapaperirullasta tehty kyhäelmä tjms... Ap

Vierailija
19/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja divarista. Itse toivoin ja kovasti ilahduin. Painokset myyty loppuun aikapäiviä sitten. Onneksi on nettidivari.

Vierailija
20/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en saanut muuta kuin rasian liköörikonvehteja. joka joulu minulta saa paketin kaikki läheiset. vähän on mieli maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän