Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatella, etten koskaan tuntenut niin ihanaa miestä, että olisin halunnut suudella :(

Vierailija
24.12.2017 |

Ei ole ihania miehiä, ei :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua voi tulla pusuttaan suuhunkin (heppiin mieluiten), mulla on vissiin ripulipaskat tullu housuun ja parrassa on oksua, saattaa olla ruoantähteitäki, ei se oon niin tarkkaa. T. Arno 66 pusuttelemiseen rakkaani <3

Ööörrghhhhh

Vierailija
22/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua voi tulla pusuttaan suuhunkin (heppiin mieluiten), mulla on vissiin ripulipaskat tullu housuun ja parrassa on oksua, saattaa olla ruoantähteitäki, ei se oon niin tarkkaa. T. Arno 66 pusuttelemiseen rakkaani <3

Näinkin sinut 20 vuotta sitten baarissa 2000 kappaleena ja valitettavasti tunteita ei syttynyt.

Te lutikat ootte niin tarkkoina tavarastanne, stn. Ei se niin arvokas ole kuin luulette.

Arno jo tuohtuneena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vaan liian kovat vaatimukset.

Kyllä se siitä, kun ikää tulee vähän lisää... kasvat aikuiseksi.

Ei kun tämä on ikäneidon itkuvirsi. Totesin, etten koskaan tavannut.. Nuoruus meni jo. Aika traagista mennä hautaan ilman rakkauden ensisuudelmaa :(

Voi reppanaa, voisin kyllä tulla halaan sua.

M50

Kiitos. ongelmana ei ole se, ettenkö saisi suudelmia tai halauksia niin halutessani vaan se, että tarvitsen tunneyhteyden. Eli en halaa tuntemattomia. En suutele ilman tunteita.

Okei, tutustutaan luonnollisesti ensin.

Pistähän kahveet tulelle, tuon jotain purtavaa tullessani ;)

M50

Kun se olisikin niin helppoa, silloinhan kaikki olisivat tavanneet sen oikean. En juo kahvia eikä minulla valitettavasti ole kahvinkeitintä saati kahvipannua. Eli emme ole match.

No oikeestaan en minäkään juo kahveeta, kuin joskus töissä, että ei se nyt siihen kaadu.

Koskas olet viimeksi tapaillut jonkun miehen kanssa?

Minkälaisia vaatimuksia asetat miehelle.

M50

Vierailija
24/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat kiimaisia porsaita. Moni ikäneito pussaa mieluummin koiraansa kuin miestä.

Ällöimpia on ne, jotka on päntänneet suuteluohjeet ties mistä: naisesta tiukka ote, mieluiten väännetään naisen kädet tämän selän taakse, ettei pääse karkuun eikä työntämään miestä pois. Sitten nipistetään silmät kiinni, pakotetaan naisen suu auki, työnnetään kieli niin syvälle kuin menee.

Olen kokenut yhden tällaisen raiskausta muistuttavan ensisuudelman. Se päättyi siihen, että koukistin polveni osuvaan kohtaan, työnsin miehen irti itsestäni ja pyyhin inhon vallassa suutani.

Elävä kuvaus tällaisesta eristäytyneen nörtin suorituksesta löytyy K. Kallion kirjasta Kuutamolla.

Tiedoksi kokemattomille, ensimmäinen suudelma EI ole kielipusu. Se voi olla kevyt hipaisu huulilla poskelle tai ohimolle. Sit tarvitaan tilannetajua: jos nainen vavahtaa ja vetäytyy, hänen ilmeensä vääntyy vastenmielisyydestä, älä jatka pitemmälle.

Vierailija
25/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat kiimaisia porsaita. Moni ikäneito pussaa mieluummin koiraansa kuin miestä.

Ällöimpia on ne, jotka on päntänneet suuteluohjeet ties mistä: naisesta tiukka ote, mieluiten väännetään naisen kädet tämän selän taakse, ettei pääse karkuun eikä työntämään miestä pois. Sitten nipistetään silmät kiinni, pakotetaan naisen suu auki, työnnetään kieli niin syvälle kuin menee.

Olen kokenut yhden tällaisen raiskausta muistuttavan ensisuudelman. Se päättyi siihen, että koukistin polveni osuvaan kohtaan, työnsin miehen irti itsestäni ja pyyhin inhon vallassa suutani.

Elävä kuvaus tällaisesta eristäytyneen nörtin suorituksesta löytyy K. Kallion kirjasta Kuutamolla.

Tiedoksi kokemattomille, ensimmäinen suudelma EI ole kielipusu. Se voi olla kevyt hipaisu huulilla poskelle tai ohimolle. Sit tarvitaan tilannetajua: jos nainen vavahtaa ja vetäytyy, hänen ilmeensä vääntyy vastenmielisyydestä, älä jatka pitemmälle.

MItä sä selität. Mun kaikki ensipusut on kielareita. Alkaa tavallisesta ja päättyy kielariin. Mä haistan märän pillun ja nainen tuntee mun seisokin alavatsassaan. Tollee miten sä opetat suutelemaan niin päätyy friendzoneen ja tyttö laittaa huhun kiertämään nössöstä kylillä. Älä anna pelolle valtaa opetti suomen isä herra marsalkka Zippilä.

Vierailija
26/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päässä vikaaa, vikaa, vikaa...

Vierailija
27/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tunne vammainen

Vierailija
28/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsuudessasi on tapahtunut?

Vierailija
29/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyväksikäytetty?

Vierailija
30/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kokenut yhden tällaisen raiskausta muistuttavan ensisuudelman."

Ensisuudelmia ei ole kuin se yksi ja ainoa. Ikävä kuulla että kokemuksesi oli kauhea.

M50

Vierailija
31/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en usko. jokainen on suudellut. Useimmat jo lapsena.

Tai sitten olet kasvanut niin kylmässä perheessä, ettei kosketettu, halattu eikä suukoteltu. Seurustelin miehen kanssa, joka kätteli vanhempiaan. Se oli todella oudon näköistä.

Vierailija
32/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun tämä on ikäneidon itkuvirsi. Totesin, etten koskaan tavannut.. Nuoruus meni jo. Aika traagista mennä hautaan ilman rakkauden ensisuudelmaa :(

M50

Kiitos. ongelmana ei ole se, ettenkö saisi suudelmia tai halauksia niin halutessani vaan se, että tarvitsen tunneyhteyden. Eli en halaa tuntemattomia. En suutele ilman tunteita.

M50

Kun se olisikin niin helppoa, silloinhan kaikki olisivat tavanneet sen oikean. En juo kahvia eikä minulla valitettavasti ole kahvinkeitintä saati kahvipannua. Eli emme ole match.

No oikeestaan en minäkään juo kahveeta, kuin joskus töissä, että ei se nyt siihen kaadu.

M50

Lempeä luonne, sellainen joka pelastaa kissoja puusta. Esimerkki-ihastuksiani: Mies joka kävi ruokkimassa eläimiä Fukushiman ydinonnettomuuden jälkeen tuhoalueella, mies joka pitää loukkaantuneiden eläinten hoitolaa, Juuso-karhun hoitaja Sulo (en tunne, mutta mielikuva, joka karhujen huolehtimisesta on syntynyt). Ei käytä alkoholia, eikä muita päihteitä, ei tupakoi, on luotettava, ei määräile, ei petä, on romanttinen, luotettava jne. Ei metsästä, saa kalastaa. On tasa-arvoinen ja kunniottaa naisia, ehdottomasti ei perverssi.

Aika vähiin on jäänyt tapailut kun suurin osa miehistä tippuu jo kohdassa päihteetön. Toinen kynnys on metsästys. Kolmas tasa-arvo ja sen pidemmälle ei ole listan mukaisia ehdokkaita sattunut kohdalle.

Vierailija
33/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suudellut naista.

Vierailija
34/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en usko. jokainen on suudellut. Useimmat jo lapsena.

Tai sitten olet kasvanut niin kylmässä perheessä, ettei kosketettu, halattu eikä suukoteltu. Seurustelin miehen kanssa, joka kätteli vanhempiaan. Se oli todella oudon näköistä.

Romanttisen rakkauden ensisuudelma on täysin erilainen kun iltaposkipusu vanhemmalle.  Ajattele.. Rakastat jotain niin paljon, että haluat suudella, koska se oikea on niin ihana.

Vierailija
35/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

M50

M50

Lempeä luonne, sellainen joka pelastaa kissoja puusta. Esimerkki-ihastuksiani: Mies joka kävi ruokkimassa eläimiä Fukushiman ydinonnettomuuden jälkeen tuhoalueella, mies joka pitää loukkaantuneiden eläinten hoitolaa, Juuso-karhun hoitaja Sulo (en tunne, mutta mielikuva, joka karhujen huolehtimisesta on syntynyt). Ei käytä alkoholia, eikä muita päihteitä, ei tupakoi, on luotettava, ei määräile, ei petä, on romanttinen, luotettava jne. Ei metsästä, saa kalastaa. On tasa-arvoinen ja kunniottaa naisia, ehdottomasti ei perverssi.

Aika vähiin on jäänyt tapailut kun suurin osa miehistä tippuu jo kohdassa päihteetön. Toinen kynnys on metsästys. Kolmas tasa-arvo ja sen pidemmälle ei ole listan mukaisia ehdokkaita sattunut kohdalle.

Kappas vaan, mulla matchaa kaikki muut kohdat paitsi...."Mies joka kävi ruokkimassa eläimiä Fukushiman ydinonnettomuuden jälkeen tuhoalueella, mies joka pitää loukkaantuneiden eläinten hoitolaa, Juuso-karhun hoitaja Sulo (en tunne, mutta mielikuva, joka karhujen huolehtimisesta on syntynyt)."

Ei ollenkaan huonosti. Lisäksi olen ihana ja vaatimaton :)

M50

Vierailija
36/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko suudellut naista.

En naista vaan tyttöä silloin kuin olimme samanikäisiä. En rakkaudesta vaan olin hänelle harjoituskappale jotta häntä ei hävetä suudella ensimmäistä poikaystäväänsä. En ole sen jälkeen suudellut ketään. Päätin, että suutelen vain ensirakkauteni kanssa, mutta sitä ei ole näkynyt. Muita hunsvontteja on pyörinyt pillua vonkaamassa, mutta ei ole minun juttuni. Jos ei ole rakkautta niin ei sitten ollenkaan.

Vierailija
37/37 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä sä selität. Mun kaikki ensipusut on kielareita. Alkaa tavallisesta ja päättyy kielariin. Mä haistan märän pillun ja nainen tuntee mun seisokin alavatsassaan. Tollee miten sä opetat suutelemaan niin päätyy friendzoneen ja tyttö laittaa huhun kiertämään nössöstä kylillä. Älä anna pelolle valtaa opetti suomen isä herra marsalkka Zippilä.

Eikö ne juokse karkuun tuollaista pervoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi