Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin uusi auto. Tässä on yksi huono puoli.

Vierailija
24.12.2017 |

Ei ole cd-soitinta. Spotifyn voi kuulemma yhdistää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tikulle vain levyiltä musiikkia ja tikku autoon.

Vierailija
2/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeasti vielä niin vanhanaikainen, että käyttää jotain cd-levyjä vuonna 2017..??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei just siks vaihdeta autoo, kun ei uusissa ole kasettisoitinta,

Vierailija
4/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2004 mallinen auto. Siinä on cd ja KASETTI soitin :D no lisäsin mä siihen laitteen jossa on usb, aux ja muistikorttipaikka.

Vierailija
5/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuoden 1962 Cadillacissa vinyylisoitin.

Vierailija
6/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen soittimen voi vaihtaa, eikä ole edes vaikeaa.

Vierailija
7/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vuoden 1962 Cadillacissa vinyylisoitin.

Luultavasti se siis ei edes muuten ole pelkkä vinyylisoitin, vaan siinä on myös 78 rpm nopeus, 45 ja 33 rpm lisäksi ts. se soittaa myös ns. vanhoja 'savikiekkoja jotka edeltivät varsinaisia vinyylilevyjä'. Hieno vekotin, pidä siitä hyvää huolta :)

Vierailija
8/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo helppoa jos se soitin on integroitu kojelautaan eli on samaa "puuta" kojelaudan kanssa...

Tarvii purkaa kojelauta ja, a. Joko vaihtaa se kokonaan tai b. Leikata sopiva aukko uudelle soittimelle...

Vierailija
9/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minullakaan, kun en nähnyt tarpeelliseksi sitä varustelistalta valita. Kai te kuitenkin uuden ostitte, vai sittenkin jonkun toisen vanhan "uuden"?

Vierailija
10/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa lienee kaikki autot uusia? Tottahan nyt pakasta vedetyn auton ostaja määrittää myyjälle, mitä ominaisuuksia autoonsa haluaa.

Vierailija
11/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisissä autoissa ei välttämättä ole aina niin helppoa kun kyseessä on integroitu viihdejärjestelmä. Kajarit vielä saa liitettyä ja virran saa toki otettua, mutta konsoliin sopivan geneerisen upotuksen löytäminen ei välttämättä ole helppoa kun on aivan uusi automalli. Toiseksi ratissa olevat säätimet ei sitten välttämättä toimi, samoin ei välttämättä kun tulee puhelu puhelimeen joka on bluetoothilla yhteydessä auton järjestelmään ei vaimenna musiikkia kun puhelu alkaa jne. Eli integrointi mättää jos ei käytä auton valmistajan omaa järjestelmää. Ja valmistajat suojelevat omaa valmistusta, niin että vaikka liitynnän saisi CANBUS:n kautta, niin viihdejärjestelmään kytkeytyminen ei kolmannelta osapuolelta onnistu, kun valmistaja pihtaa tietoa suojellakseeen omaa valmistusta.

Eli toimiii ja toimii. Jos riittää että toimii kuten -90 ja -80 luvun autoissa niin sitten OK, mutta jos haluaa että toimii kaikki yhteen kuten on tarkoitus nykyautoissa, niin eipä niin vaan toimikaan ja ei ainakaan uusissa autoissa. Joihinkin yleisesti myytyihin autoihin sitten myöhemmin yhteensopivuus paraneen, mutta siihen menee yleensä vuosia.

Vierailija
12/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo helppoa jos se soitin on integroitu kojelautaan eli on samaa "puuta" kojelaudan kanssa...

Tarvii purkaa kojelauta ja, a. Joko vaihtaa se kokonaan tai b. Leikata sopiva aukko uudelle soittimelle...

Höpöhöpö,mallikohtaisi muutossarjoja saa.

Vierailija
13/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

autokauppias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa lienee kaikki autot uusia? Tottahan nyt pakasta vedetyn auton ostaja määrittää myyjälle, mitä ominaisuuksia autoonsa haluaa.

Njaa, ei ainakaan Volkkariin saanut vielä pari vuotta sitten bluetoothia ilman CD-soitinta. En ole muuten kertaakaan käyttänyt sitä CD:tä, toimineekohan edes.

Vierailija
14/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Mersussani (W213) myöskään CD-soitinta. USB-portin kautta voi kuunnella joko tikkua tai kännykän soittolistaa.

Vierailija
15/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä edelleen käytön CD jonkin verran lasten kanssa. Hyviä lastenlauluja sekä äänikirjoja. Miksi heittää pois kun kuitenkin toimii ja ovat oikeasti hyviä? Ja kyllä käytön myös Bluetooth yhteyksiä ja spotifyta XD olen -99 eli hyvinkin nuori mutta en näe vikaa. Itseä naurattaa ihmiset jotka pitää jotenkin tyhmänä sitä että haluaa säilyttää lapsuudestaan jotain ja hyötykäyttää vanhaa tavaraa.

Uutena et saa kaikkea mitä oli ennen jossain muodossa.

Vierailija
16/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä edelleen käytön CD jonkin verran lasten kanssa. Hyviä lastenlauluja sekä äänikirjoja. Miksi heittää pois kun kuitenkin toimii ja ovat oikeasti hyviä? Ja kyllä käytön myös Bluetooth yhteyksiä ja spotifyta XD olen -99 eli hyvinkin nuori mutta en näe vikaa. Itseä naurattaa ihmiset jotka pitää jotenkin tyhmänä sitä että haluaa säilyttää lapsuudestaan jotain ja hyötykäyttää vanhaa tavaraa.

Uutena et saa kaikkea mitä oli ennen jossain muodossa.

Itse olen tavaran hankinnassa noudattanut ohjetta että jos hankkii uutta niin pitää osata luopua jostain vanhasta samaan aikaan. Muutenhan tavaraa kertyy valtava määrä ja tila loppuu kesken. CD-levyjä voi toki käyttää mutta miksi säilyttää vanhoja vaatteita joita ei käytä. 

Vierailija
17/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet autot alkaa mennä siihen ettei sitä perinteistä din-soitinta enää saa kojetauluun ja cd-soitin alkaa myös olla katoava osa autoista, joihinkin missä sitä ei ole saa osaan vielä lisävarusteena mutta joihinkin ei edes rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi