Ajatella, etten koskaan tuntenut niin ihanaa miestä, että olisin halunnut suudella :(
Kommentit (37)
Ja kuinka hassusti se sattuikaan
Joulupukin partaan valkeaan
Voi mikä nauru syntyiskään
Jos isi sais tietää tän
Että joulupukki suukon sai.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, onko sulla kuitenkin mies?
Ei, mitä tekisin inhalla miehellä jota ei voi suudella?
Vierailija kirjoitti:
Jos isi sais tietää tän
Että joulupukki suukon sai.
Prinssin piti saada se suudelma, mutta ei sitä koskaan näkynyt :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isi sais tietää tän
Että joulupukki suukon sai.Prinssin piti saada se suudelma, mutta ei sitä koskaan näkynyt :(
Sun pitää suudella sammakkoa, se muuttuu prinssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihania miehiä, ei :(
Sulla on vaan liian kovat vaatimukset.
Kyllä se siitä, kun ikää tulee vähän lisää... kasvat aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä, kun ikää tulee vähän lisää... kasvat aikuiseksi.
Ei kun tämä on ikäneidon itkuvirsi. Totesin, etten koskaan tavannut.. Nuoruus meni jo. Aika traagista mennä hautaan ilman rakkauden ensisuudelmaa :(
Vierailija kirjoitti:
Unohda suutelu, mieti panemista.
Turn off. Kun olisinkin tavannut sen ihanan miehen joka ei mieti panemista niin olisin voinut suudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä, kun ikää tulee vähän lisää... kasvat aikuiseksi.Ei kun tämä on ikäneidon itkuvirsi. Totesin, etten koskaan tavannut.. Nuoruus meni jo. Aika traagista mennä hautaan ilman rakkauden ensisuudelmaa :(
Voi reppanaa, voisin kyllä tulla halaan sua.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siitä, kun ikää tulee vähän lisää... kasvat aikuiseksi.Ei kun tämä on ikäneidon itkuvirsi. Totesin, etten koskaan tavannut.. Nuoruus meni jo. Aika traagista mennä hautaan ilman rakkauden ensisuudelmaa :(
M50
Kiitos. ongelmana ei ole se, ettenkö saisi suudelmia tai halauksia niin halutessani vaan se, että tarvitsen tunneyhteyden. Eli en halaa tuntemattomia. En suutele ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö jotain nappeja?
Maraboun minttusuklaanappeja, tosi hyviä :)
Kaikki miehet ovat kiimaisia porsaita. Moni ikäneito pussaa mieluummin koiraansa kuin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ovat kiimaisia porsaita. Moni ikäneito pussaa mieluummin koiraansa kuin miestä.
Ja panee. Sen takia naisilla on aina sellaset isot uroskoirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Kiitos. ongelmana ei ole se, ettenkö saisi suudelmia tai halauksia niin halutessani vaan se, että tarvitsen tunneyhteyden. Eli en halaa tuntemattomia. En suutele ilman tunteita.
Okei, tutustutaan luonnollisesti ensin.
Pistähän kahveet tulelle, tuon jotain purtavaa tullessani ;)
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja panee. Sen takia naisilla on aina sellaset isot uroskoirat.
En usko. Uroskoiralla on ilmeisesti siittimessä "väkänen" jolla se kiinnittyy narttukoiraan tuloksen varmistamiseksi. Tuo väkänen mahtaisi tuntua aika pahalle?
Mua voi tulla pusuttaan suuhunkin (heppiin mieluiten), mulla on vissiin ripulipaskat tullu housuun ja parrassa on oksua, saattaa olla ruoantähteitäki, ei se oon niin tarkkaa. T. Arno 66 pusuttelemiseen rakkaani <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Okei, tutustutaan luonnollisesti ensin.
Pistähän kahveet tulelle, tuon jotain purtavaa tullessani ;)M50
Kun se olisikin niin helppoa, silloinhan kaikki olisivat tavanneet sen oikean. En juo kahvia eikä minulla valitettavasti ole kahvinkeitintä saati kahvipannua. Eli emme ole match.
Vierailija kirjoitti:
Mua voi tulla pusuttaan suuhunkin (heppiin mieluiten), mulla on vissiin ripulipaskat tullu housuun ja parrassa on oksua, saattaa olla ruoantähteitäki, ei se oon niin tarkkaa. T. Arno 66 pusuttelemiseen rakkaani <3
Näinkin sinut 20 vuotta sitten baarissa 2000 kappaleena ja valitettavasti tunteita ei syttynyt.
Harmi, onko sulla kuitenkin mies?