Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska vanhempasi on sanonut sinulle rakastavasi sinua?

Vierailija
24.12.2017 |

Ikäsi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Te kenelle kukaan ei ole kyseistä lausetta sanonut, niin toivottavasti osaatte sen itse lapsillenne ja läheisillenne sanoa.

Aiemmin jo vastasinkin , se 34 vuotias nainen jolle vanhemmat eivät koskaan sanoneet rakastavansa tai halanneet tms. Omalle lapselleni todellakin teen noita asioita, halaan,kerron rakastavani ja kerron myös hänestä positiivisia asioita joka päivä.

Vierailija
22/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanottu koskaan. Ei myöskään halailtu tai muutenkaan hellitty. Teoilla on osoitettu välittämistä. Parisuhteessa rakkauden julistaminen ei minulta koskaan onnistunut, halailu paremmin. Oma lapsi nyt 3v ja sanon usein että rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että koskaan ois sanottu. Ja esimerkisi halailua ei meillä vanhempien/sisarusten kesken ole. Äitiäni olen ainoan muistettavan kerran halannut kun hän täytti 50 ja isomman joukon jatkona onnittelemaan mentiin ja kaikki muut siinä halasivat niin mekin sitten. Äitini kyllä innokas haikailemaan esim. ystäviään tai omia sisaruksiaan. Omille lapsilleni sanon joka ilta että rakastan ja halaillaan ainakin vielä paljon, toivottavasti myös jatkossa.

N30

Vierailija
24/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ikinä,mutta sen muistan varmaan ikuisesti kun äitipuoli nauroi ja haukkui homoksi vaikka en mitään niin paljon halunnut kuin tyttö/naisystävää.

Vierailija
25/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

En muista vanhempieni koskaan sanoneen rakastavansa minua.

N35

Vierailija
26/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan kumpikaan.

Vierailija
27/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanon lapsilleni jatkuvasti rakastavani heitä vaikken ole kokenut itse tulleeni rakastetuksi.

N35

Vierailija
28/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole sanottu eikä muutenkaan mitenkään osoitettu välittämistä. Tässä juuri yhtenä päivänä koin valaistumisen, kun oivalsin, että ihan oikeasti he vain eivät ole koskaan rakastaneet minua. Olen ollut heille rasite. Ylipäänsä he menivät naimisiin, kun äitini tuli vahingossa raskaaksi ja veljeni syntyi. Minä olin kai sitten vahinkokakkonen. Veljen perään he sentään ovat viitsineet katsoa, käyvät kylässäkin ym. En ole katkera asiasta, kun olen nyt ymmärtänyt asioiden oikean laidan, vaan olen saanut rauhan.

Omalle lapselleni sanon joka päivä, että rakastan, ja halaan ja pidän sylissä. Minulla on aina aikaa hänelle.

N 41

Vierailija
29/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, N34.

En osaisi itsekään sanoa. En varmaan koskaan hanki lapsia.

Vierailija
30/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, olen 33v. Silti mulla ei kummankaan osalta ole epäilystäkään etteikö näin olisi. Itse sanon omille lapsilleni useamman kerran päivässä, olet rakas tai puhutellessaan käytän sanaa "rakas".

Vierailija
31/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai sitten poikkeus säännöstä, sillä minulle sanottiin niin useinkin ollessani pieni ja vähän sitä vanhempanakin. Myös teoilla asiaa on ilmennetty.

"... rakastavansa sinua" olisi ollut parempi muotoilu aiheesta. :)

Vierailija
32/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista äitini sanoneen koskaan, ei ole meidän suvussa ollut tapana. Rakkaus näytetään tekoina ja muina puheina, uskon että äitini rakastaa kaikkia neljää lastaan yhtä paljon, ja samoin seitsemää lapsenlastaan.

Isäni sanoi kännissä soitellessaan että "rakas tyttäreni", ei varmaan muistanutkaan sitä jälkikäteen, ja muutenkin kun häneen ei ollut mitään tunnesidettä, se oli ihan turhaa sananhelinää, toki olin hänen ainoa lapsensa, joten kaipa jollain oudolla tavalla minua rakastikin vaikka ei minun kanssani ollut paljon tekemisissä, välillä oli 16 vuotta ettei nähty kertaakaan.

Itsekään en ole esikoiselle joka on jo aikuinen sanonut kuin pikkulapsena niin että hän ei sitä enää muista, se oli nuorena vielä vaikeampaa kuin nykyään, nuorimmaisille olen sanonut, mutta en heillekään osaa varmaan sitten enää sanoa kun ovat teinejä. Pikkulapsille on paljon helpompaa sanoa kuin isolle lapselle tai aikuiselle. Meillä se ei kuitenkaan ole sellainen amerikkalaistyylinen heitto jota viljellään jokapaikassa (samoin kuin täällä palstalla viljellään sitä että vihataan sitä ja tätä, kun tarkoitetaan oikeasti että ei tykätä jostain) Miehenikään ei koskaan sano minulle sitä, ei kuulemma vain osaa, minä olen sen väkisin opetellut että edes kahdenkesken pystyn sanomaan.

Vierailija
33/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Te kenelle kukaan ei ole kyseistä lausetta sanonut, niin toivottavasti osaatte sen itse lapsillenne ja läheisillenne sanoa.

Aiemmin jo vastasinkin , se 34 vuotias nainen jolle vanhemmat eivät koskaan sanoneet rakastavansa tai halanneet tms. Omalle lapselleni todellakin teen noita asioita, halaan,kerron rakastavani ja kerron myös hänestä positiivisia asioita joka päivä.

Sama juttu. Muistan kuinka johonkin valokuvaan piti istua äitini syliin ollessani vielä päivähoidossa ja se tuntui täysin luonnottomalta. Niin vähän mua oli pidetty sylissä ja olin maksimissaan 6-vuotias. En todellakaan halua samaa lapsilleni.

T. Se ensimmäinen N34

Vierailija
34/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan t 20v

Vierailija
35/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, 24v. En kaipaakaan sitä, lähinnä tuntisin itseni kiusaantuneeksi jos äiti noin mulle sanoisi. Tiedän kuitenkin ilman sanojakin että minua rakastetaan 

Vierailija
36/50 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kohta 50 v. ja vanhempani ovat eronneet kauan sitten. Heistä toisen en muista sanoneen sitä koskaan. Toinen sanoo ehkä kerran vuodessa ja se tuntuu yhtä kiusalliselta kuin lapsenakin.

Vierailija
37/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
38/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan eikä halannut kumpikaan. Itse sanon usein omilleni ja halaan 15v ja 19v

N45

Vierailija
39/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei ikinä. Tosin en minäkään isälle.

Äiti verrattain useinkin. Pääasiassa humalassa kuitenkin ollut.

Lastenkodissa meni ikävuodet 8-19.

M43v

Vierailija
40/50 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v sitten kun yritin itsemurhaa. Olin tuolloin 26 v. Sen jälkeen eivät ole sanoneet eivätkä myöskään tuota ennen. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi