Mitä suudelmaa et unohda?
Kommentit (37)
Olen pussaillut vain samansukupuolisen kaverini kanssa. Säästin ensisuudelmaani tulevalle puolisolleni, mutta kun ne kaikki ovat niin inhoja niin en ole halunnut suudella ketään.
ensisuudelmaa mieheni kanssa. Hetken hiljaisuuden jälkeen silmiin katsomatta ujosti kysyi että saako suudella minua kun ei pysty muuta ajattelemaan enää.
Mieheni suuteli minua iltavuoroon töihin lähtiessäni jalat alta. Meinasin jättää lähtemättä. Oltiin oltu vasta vähän aikaa naimisissa. Nykyään ei suutele enää ollenkaan :-(
Köksän maikalta.. Olen nyt 40v ja tajuan ettei se ollu sopivaa. En ajatellut silloin. Olin hämmentynyt silloin, kun hän kehui muutenkin mua. Olen siis mies. sain köksästä 10 spettariin ja ajattelin sillo et tuli kyllä helpolla. Nyt tiedän miksi mul on köksä kymppi. Olen aikuisiällä katsonut koulukuvia, niin aika kaunis nainen se oli silloin. En ajattele koko asiaa kummemmin. lähinnnä huvittaa
Vanhaa, ällöttävää kaljanhajuista ensisuudelmaa turkulaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Köksän maikalta.. Olen nyt 40v ja tajuan ettei se ollu sopivaa. En ajatellut silloin. Olin hämmentynyt silloin, kun hän kehui muutenkin mua. Olen siis mies. sain köksästä 10 spettariin ja ajattelin sillo et tuli kyllä helpolla. Nyt tiedän miksi mul on köksä kymppi. Olen aikuisiällä katsonut koulukuvia, niin aika kaunis nainen se oli silloin. En ajattele koko asiaa kummemmin. lähinnnä huvittaa
Idiootti! Ootko sä ihan kaheli? Miksi et jatkanut suutelua? Miksi et pannu? Siis ei hemmetti..
Mulle ei käynyt nuorena poikana koskaan mitään tällasta vaikka odotin kuin kuuta nousevaa, että olisin saanut panna jonkun naisopettajan kanssa. Huhhuh..
Ensisuudelma (hirveä)
Ensisuudelma ihastukseni kanssa (kuumin mies ketä olen ikinä tavannut)
Eräänä vappuna olin alkanut tapailla uudestaan miestä, jota olin tajunnut rakastavani vasta, kun hän asui pitkään muualla. En ollut vuosiin saanut viettää sellaista vappua vapaana riehuen kaupungilla. Tiesin, että tulee varmaan ihana ilta. Kun menin paikalle, hän oli tulossa torin toisella laidalla. Hän levitti kätensä jo pitkän matkan päästä ja sitten vaan suutelimme ja suutelimme. En koskaan unohda sitä lämpöä ja sitä, miten kaikki ympärillä hävisi. En välittänyt mistään, mikä minua ennen oli rajoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Eräänä vappuna olin alkanut tapailla uudestaan miestä, jota olin tajunnut rakastavani vasta, kun hän asui pitkään muualla. En ollut vuosiin saanut viettää sellaista vappua vapaana riehuen kaupungilla. Tiesin, että tulee varmaan ihana ilta. Kun menin paikalle, hän oli tulossa torin toisella laidalla. Hän levitti kätensä jo pitkän matkan päästä ja sitten vaan suutelimme ja suutelimme. En koskaan unohda sitä lämpöä ja sitä, miten kaikki ympärillä hävisi. En välittänyt mistään, mikä minua ennen oli rajoittanut.
kävisipä mullekin noin
-Ensisuudelma, joka keskeytyi häiriköiden takia.
-En myöskään unohda suhdetta mieheen, joka oli elämäni paras suutelija. Seksi oli tavallista, mutta suudelmat oli ihan huippuja.
Niitä ensimmäisiä. Eka kerta kun kokeiltiin pussailua kaverin kanssa, eka kerta ekan poikakaverin kanssa, eka nykyisen mieheni kanssa...
Oma mieheni.
Olin rakastanut häntä jo viisi vuotta. Hänen eronsa jälkeen odotin vielä vuoden. Sitten tuli se hetki kun hän suuteli minua elokuvien tapaan rankkasateessa.
15 vuotta myöhemmin tässä edelleen ollaan :)
Ensimmäinen suudelma mieheni kanssa, samana iltana kun tapasimme kasvotusten, netissä oltiin tavattu viikkoa aikaisemmin. Tiesin sen vain heti kun tapasin hänet, että siinä se nyt on se elämäni rakkaus.
Ensitreffimme venyivät ja venyivät, koska kumpikaan ei halunnut pois toisen luota. Viimein oli pakko lopettaa juttelu kun kello oli niin paljon, saattelin hänet vielä autolle ja suutelimme ulkona lumisateessa. Tuli vain niin vahvasti sellainen olo kuin olisin syntynyt uudelleen, uusi elämäni alkoi tuona iltana. Millään muulla ei ollut enää merkitystä kuin tuolla miehellä.
Ja sama fiilis on edelleen, viiden vuoden jälkeen.
Ensisuudelma ihastuksen kanssa. Oli ollut flirttiä jo pitkään ja sitten jossain ravintolassa sattumalta tavattiin. Tästä on jo aikaa monta vuotta mutta edelleen muistuu mieleen.
Suudelma syksyisenä lauantaina v.1984 tanssipaikan reunapenkissä 16-vuotiaan vaalean tytön kanssa. Olin itse 17v.
Seurusteltiin muutama kuukausi, mutta rakastin tyttöä monta vuotta. Ehkä elämäni rakkaus, mutta eihän sellaisten kanssa mennäkään naimisiin.
Muistan vieläkin tanssipaikan tuoksut ja äänet ja missä istuimme. Ja ne pehmeät ja makeat huulet.
Yli kolkyt vuotta avioliitossa - ja yhä olen - mieheni kanssa ensimmäistä suudelmaa.
Ensisuudelmani koin vasta 19-vuotiaana, olin kovin ujo, kokematon ja sosiaalisissa tilanteissa ahdistuva nörtti. Olimme ystävien kanssa opiskelupaikan bileissä, jossa eräs venäläinen vaihto-opiskelija innostui juttelemaan kanssani. Musiikki oli niin kovalla, että juttelimme lopulta kirjoittamalla tussilla käsienkuivauspapereille englanniksi. Ystäväni välillä ottivat näitä käsipapereita lukeakseen ja hymyilivät kirjoituksille vinkkaillen minulle silmää samalla. Lähdimme bileistä etuajassa venäläisen pojan kanssa. Hän saattoi minut kämpälleni, jonka edessä hän kysyi lupaa suudella. Suutelimme kevyesti pari kertaa. Ahdistuin ja peräännyin asunnolleni ilman häntä. Nykyään jos olisin sinkku vastaavassa tilanteessa, todellakin olisin vienyt tilannetta eteenpäin. Kyseessä oli komea tatuoitu hopparityylisesti pukeutunut poika, joka taisi harrastaa mm. graffiteja. Ei siis ollenkaan sellainen stereotyyppinen mies minun makuuni vakavampaan suhteeseen. Tapahtumasta jäi myös mieleen se, kun bileissä eräs räväkämpi nainen yritti iskeä tätä samaa miestä. Kun seuraavana aamuna kävelin ruokalaan aamupalalle, tämä räväkkä nainen oli tupakalla ystävänsä kanssa kommentoiden "Ihan erinäköinen ilman meikkiä..." Oloni oli kuin jossain romanttisessa komediassa.
Ensisuudelma ensirakkauden kanssa pari vuotta edellisen tapahtuman jälkeen. Olin edelleen superujo ja ahdistunut. Olin kuitenkin erittäin ihastunut tähän mieheen ja puoliväkisin tungin itseni yökylään hänen luokseen. Juttelimme sängyllä ennen nukkumaanmenoa ja jossain vaiheessa mies tokaisi jotenkin näin "We are a man and a woman together in bed. Why are we only talking?" Sitten suudeltiin, en tiedä kuinka kauan. Muuta ei sinä iltana tehty, mutta ei varmaan olisi edes kyetty. En varmaan koskaan tämän jälkeen ole tuntenut asioita niin vahvasti. Tai no kyllä, kun erottiin vuoden seurustelun jälkeen. Tätä miestä edelleen kaipaan kovasti silloin tällöin, olen nähnyt hänet viimeksi lähes 5 vuotta sitten.
Ensisuudelma nykyisen, toistaiseksi elämäni parhaan miehen kanssa. Olin toipumassa edellisestä suhteesta, käynyt välissä tekemässä muutamia laastarisuhteita. Tässä miehessä oli sitä jotakin verrattuna edellisiin epämääräisiin säätöihin. Tämän miehen olin päättänyt ottaa itselleni. Näimme ehkä neljättä kertaa, hänen asunnollaan. Oli joulukuu. Juttelimme niitä näitä, mies laittoi jossain välissä villasukat jalkaan. Kysyin onko hänellä kylmä. Hän vastasi kysymykseen jotain samantekevää. Seuraavaksi sanoin, että minähän voisin lämmittää sinua jos sopii. Takana noin neljä vuotta suhdetta tähän mieheen tähän mennessä.
Suudelma, jota ei onneksi tapahtunut...pimeällä jalkkiskentällä verkkoaitaa vasten minusta kiinnostunut sälli halusi suudella (minä en) ja sanoi, että kerran se vaan kirpasee. Kuka haluaa suudella, jos se tuntuu niin epämiellyttävältä, että sitä voi verrata kirpaisuun?! Yök.
Ihana suudelma, joka todella tapahtui :D diskossa, viimeiset hitaat, 15 veenä. Ihana lämmin kielari, joka kesti sen pari biisiä, jota tanssimme. Ei ole unohtunut, vaikka elämää on sen jälkeen ollut 30 vuotta lisää.
Ensisuudelmaa: joku täysin tuntematon tuli bileissä nuolemaan ilman varoitusta. Ja sitten yksi toinen, jota ihan vapaaehtoisesti suutelin, mutta maistui märälle tuhkakupille. On niitä hyviäkin suudelmia lukemattomia, mutta ei mitään maatajärisyttävän ihanaa, joka erottuisi joukosta. Harmi, että näin päin. Toivottavasti muilla on niitä unohtumattomia ihania suudelmia.