mies syrjii vammaista lastamme lahjoissa
Annoin miehelle vammaisen lapsemme kummin antaman lahjarahan 100e ja mies osti sillä.lahjoja vain terveelle lapsellemme.Menin itse ostamaan omalla 100 e:lla vammaisen lapsemme toivelahjat.Miksi miehen on vaikea kohdella molempia lapsia oikeudenmukaisesti?Lahjamäärää eilen tarkastellessani huomasin,että terveelle lapselle isä on ostanut kasapäin lahjoja.
Kommentit (17)
Kantsisko puhua suoraan miehesi kanssa? Onhan tuo lapsia kohtaan törkeää. Myös sitä tervettä kohtaan, koska hän joutuu tuntemaan huonoa omatuntoa lahjoistaan kun toinen saa vähemmän.
Vammainen lapsi voi olla esimerkiksi niin kehitysvammainen ja älyllisesti rajoittunut, ettei edes ymmärrä minkään lahjojen päälle.
No meillä ei ole noin. Kumpikin sai toivoa mitä halusi ja tän kehitysvammaisen lahjat maksoi enemmän.
He teinejä ja eivät mittaa rahassa lahjoja vaan toivovat mitä haluavat.
13v. lahjat 300 euroa ja tän vammaisen 400 euroa.
Muilta lahjoja eivät saa,
Tuli huono mieli ja kyynel tästä...hv ja paskaa joulua koko porvoon sakille
Ja olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä koska...?
Lapseni ovat myos teinejä- vammanen 16 v adhd ja asprerger-ymmärtää,jos isosisko 17 terve.Miehen kanssa olen puhunut aiheesta 16 vuotta,mutta hän alitajuisesti ehkä suosii isosiskoa-olin itsekin hämmästynyt,kun hän ostaa vammaisen lapsen kummin lahjarahalla lahjat "väärälle" lapselle.Mieheni on kerta kaikkiaan vaikea hyväksyä vammaisen lapsen vammaisuutta.Vammaistyö sosiaalitoimi ja lastensuojelu tietää tilanteen.
tuplamutsi kirjoitti:
Lapseni ovat myos teinejä- vammanen 16 v adhd ja asprerger-ymmärtää,jos isosisko 17 terve.Miehen kanssa olen puhunut aiheesta 16 vuotta,mutta hän alitajuisesti ehkä suosii isosiskoa-olin itsekin hämmästynyt,kun hän ostaa vammaisen lapsen kummin lahjarahalla lahjat "väärälle" lapselle.Mieheni on kerta kaikkiaan vaikea hyväksyä vammaisen lapsen vammaisuutta.Vammaistyö sosiaalitoimi ja lastensuojelu tietää tilanteen.
adhd-asperger ei ole "vammainen"...
asperger on autismin kirjoa-on luokiteltu vammaiseksi - oireena mm.karkailua,sosiaalisia vaikeuksia -kiroilee,pitkii,sylkee ja nimittekee ihmisiä
esim kaupan k assalla-adhd on lievä aivotoiminnan häitiö,ei vamma.Lapsella lisäksi kehitysviivästymä ,on n 10 v tasolla,vaikka on 16 v.t ap
asperger on autismin kirjoa-on luokiteltu vammaiseksi - oireena mm.karkailua,sosiaalisia vaikeuksia -kiroilee,pitkii,sylkee ja nimittekee ihmisiä
esim kaupan k assalla-adhd on lievä aivotoiminnan häitiö,ei vamma.Lapsella lisäksi kehitysviivästymä ,on n 10 v tasolla,vaikka on 16 v.t ap
tuplamutsi kirjoitti:
Joulunahan kiltit lapset saa lahjoja, tuhmat hiiltä tai risupuskan?
Gerhard Berger on entinen formulakuski.
Vierailija kirjoitti:
tuplamutsi kirjoitti:
esim kaupan k assalla-adhd on lievä aivotoiminnan häitiö,ei vamma.Lapsella lisäksi kehitysviivästymä ,on n 10 v tasolla,vaikka on 16 v.t apJoulunahan kiltit lapset saa lahjoja, tuhmat hiiltä tai risupuskan?
Onko kyse puuhiilistä vai kivihiilistä? Entä risut, onko niitä vain muutama? Tuoko joulupukki risut vai tuojo risumies ne pakettiautollaan?
Totta karkaileva ja kiroileva lapsi on haastava-lisäksi hän sai koulusta viime viikolla varoituksen sosiaalisten ongelmien takia -se ei silti edellytä lahjatta jättämiseen. Vammalle lapsi ei voi mitään ja vamma on synnynnäinen./Joku kysyi miksi olen tällaisen miehen kanssa naimisissa.Olen sitä itsekin miettinyt.Uskokaa pois.Vammaisen lapseni psykiatri on todennut,että miehelläni on narsistinen persoonallisuushäiriö/.Miksi perheet ovat yhdessä?Varmaankin taloudellisista syistä.Ja siksi,että arki yksinhioltajana voi olla vammaisen lapsen perheessä vielä haastavampaa..Olen hakenut avioeroa 4 kertaa ja aina perunut sen.5.kertaa en peru,sitten kun haen vielä kerran avioeroa.
Miksi ihmeessä annoit sen rahan miehelle, jos ennenkin on ollut ongelmia. Äly hoi, älä jätä.
tuplamutsi kirjoitti:
Annoin miehelle vammaisen lapsemme kummin antaman lahjarahan 100e ja mies osti sillä.lahjoja vain terveelle lapsellemme.
Katopa nyt tarkasti sinne peiliin, ja mieti mitä tässä nyt kannattaisi muuttaa... Jos kerran tiedät miehen asenteen ja se on ollut samanlainen jo kauan.
Toivon ettei tää oo totta. Jos pelleilet niin oot sairas