Ihanaa että vaimoni on laittanut taas perheelle joulun!
Heräsin paistuvat kinkun tuoksuun. Ja kaikki oli siivottu ja puuro keitetty. Hienoa!
Kommentit (21)
Kaikki tällaiset aloitukset ihan huutaa Porvoota. Huono.
Joulu on kyllä paras loma. Voi juoda kaljaa, katsella leffoja pijamassa, pelata tietsikalla aamust iltaan, katsella kun vaimo siivoaa ja syödä hyvää ruokaa.
Mies28
Hyvä yritys. Mies huomaisi vasta illansuussa, että hitto kinkkua ei ole ja lahjankin puuttuu. Siivousta ei huomaisi ikinä. Ai niin ja se vaimo....... tossahan se oli vielä kesälomien jälkeen.. mihinkäs se on lähtenyt..
Mitä se mies on tehnyt joulun eteen?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tällaiset aloitukset ihan huutaa Porvoota. Huono.
Ihan sama mulle, jos et usko. Lasten kanssa maataa sohvalla ja katotaan telkkaria, kun vaimo siivoaa ja laittaa joulua. :D
Mitä ostitte sille lahjaksi?
Me tehtiin joulu yhdessä. Mies auttoi todella paljon mm pesi lattiat ja siivosi, paistoi kinkun, vei lahjat yms.
Kaikilla ei tänäkään jouluna ole vaimoa :(
Vierailija kirjoitti:
Joulu on kyllä paras loma. Voi juoda kaljaa, katsella leffoja pijamassa, pelata tietsikalla aamust iltaan, katsella kun vaimo siivoaa ja syödä hyvää ruokaa.
Mies28
Sika!
Vierailija kirjoitti:
Maksan laskut. Vaimon palkka riittä nippanappa lainan lyhennyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikset sä tehnyt mitään?
En osaa koskaan tehdä mitään oikein, joten parempi pysyä pois jaloista.
Jouluna se tekee joka siitä nauttii. Minä en nauti juhlien järjestelystä tai koukkaamisesta, vaimo taas tykkää hössöttää. Kaikki onnellisia.
Olen mies ja paistoin kinkun,valmistin lanttu-porkkana-maksalaatikot, sillit, rosollit, syödyn aaton riisipuuron (vaimo vielä nukkuu) tein valkosipulisilakan, majoneesin, joululeipä teon alla, joulukana (uutuus) paistetaan päivälliselle , jouluhauki, kirjolohi.
Illalla torttukahvit.
Eipä kestä Kultsi 😊 Rakastan joulua ❤
Kukaan hetero mies ei käytä sanaa ihana. Sitä paitsi perussovinisti pitää itsestään selvänä, että joku muu tekee joulun, eikä näin ollen vaivautuisi sitä ihastelemaan. Olipa kyllä surkea yritys provoksi.
Meillä mä hoidan jouluna pääasiassa siivouspuolen ja mies ruokapuolen. Minä paketoin miehen ja kissojen lahjat ja mies minun lahjani. Jouluaattona siis yleensä mies touhuaa enemmän kuin minä, koska mä olen siivonnut jo ennen aattoa. Mun hommia aattona on sitten salaatin teko, pöydän kattaus ja tiskiä riittää koko ajan kun mies sotkee kokatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies28
Sinulla tuli ajatusvirhe tuohon kirjoitukseesi. Se menee näin: katsella kun vaimo siivoaa ja syö hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan laskut. Vaimon palkka riittä nippanappa lainan lyhennyksiin.
Eikös se lainanlyhennyskin ole lasku?
Upeat vaimot meillä. Täälläkin nimittäin sama homma.