Hetero sinkkumies ei voi olla hyvännäköisen naisen kanssa "vain ystävä"
Jos näin väittää, valehtelee. Aina. Poikkeuksetta.
Selitys löytyy biologiasta eli kyseessä ei ole mielipide vaan fakta.
Peukku ylös jos tiedostat tämän faktan
Peukku alas jos olet aivopesty idiootti
Kommentit (62)
Mulla on montakin hyvännäköistä miespuolista ystävää. Yks meni just kihloihinkin. :)
Tuo on totta ja niin monet kerran todettu. AINA hyvännäköiset naisystäväni ovat lopulta halunneet, että annan kunnon kyydit. Ehkä omallakin ulkonäölläni on jotain vaikutusta asiaan.
Mitä tätä kieltämään. En tajua miksi varsnkin naiset jaksavat vääntää tästä aina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tätä kieltämään. En tajua miksi varsnkin naiset jaksavat vääntää tästä aina.
Kaikki ihmiset eivät näe vastakkaista sukupuolta seksiobjektina, vaikka hetero oliskin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä haluaa uskoa, että oma kaveri on kaveri ilman mitään kieroja taka-ajatuksia. On tosi kiva jos vuosienkin päästä selviää että olihan siellä taustalla muutakin, koko kaveruus olikin valhe.
Hyvännäköinenkin voi tarkoittaa niin montaa asiaa. Joskus nainen voi olla kaunis mutta vailla seksuaalista vetovoimaa.
Kyllä voi olla. Ongelmana on se, että nainen kuvittelee minun yrittävän jotain, vaikka oikeasti toivon ystävyyttä.
Olen varattu ja kerron sen ja pidän sormusta näkösällä. Silti luullaan että yritän iskeä kun olen ystävällinen. Kumma.
Juu, mä kaveeraan vaan rumien lesbojen kanssa. Parempia heteroita käyn vaan sutasemassa.
Kyllä voi olla ja pitää suhteen platonisena, vaikka seksuaalista vetovoimaa olisikin tiedostetusti molemmin puolin. Olen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla. Ongelmana on se, että nainen kuvittelee minun yrittävän jotain, vaikka oikeasti toivon ystävyyttä.
Olen varattu ja kerron sen ja pidän sormusta näkösällä. Silti luullaan että yritän iskeä kun olen ystävällinen. Kumma.
Niin, olet varattu.
Otsikossa lukee sinkkumies
Taasko jankutat tätä samaa? Relaa, on joulu eikä ketään kiinnosta ahdistuksesi.
Hyvännäköisyyttäkin on niin monenlaista, eivät kaikki miehet pidä yhdestä ja samasta muotista. Esim. minuun ihastuvat miehet tykkäävät luonnollisesta ulkonäöstäni, ovat kasvojani kehuneet näteiksi, rinnat on kookkaat, yms., mutta sitten mulla on todella todella platonisen tason ystävyyssuhde ollut vuosia sinkkumieheen, joka on ollut aika monen naisen kanssa sängyssä ja suhteessa ollakseen homomies. Minä vaan en ole hänen tyyppiään, eikä hän minun, vaikka kummallakin riittänyt vientiä omantyyppistensä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Ei olla edes aikoina, kun molemmat oltiin sinkkuja, päädytty säätämään tai mitään sinne päinkään. Toki joku voi nyt tähän sanoa, että minä olen varmaan sitten kaamean ruma, mutta on minusta sitten kuitenkin jotkut muut miehet, kaveritkin, olleet kiinnostuneita, sinkut ja valitettavasti yksi varattukin tapaus. Etten tiedä sitten ap:n logiikalla, mikä vika noissa kaikissa tällaisesta "rumasta" kiinnostuneissa miehissä on vikana, oisko he sitten niitä homoja tai jotain..? :D
Eli ainakin minun kokemukseni perusteella hyvännäköinen sinkkumies ja hyvännäköinen sinkkunainen voivat olla ystäviä, jos heillä sattuu vaan olemaan naismaku ja miesmaku hyvin erilainen kuin mitä kaveri on.
"Selitys löytyy biologiasta"
Ah miten rationaalista
En tiedä voiko, mutta en keksi ainuttakaan syytä miksi haluaisin viettää aikaa jonkun naisen kanssa jos ei ole pillutouhut kyseessä.
Huomaa että naiset kirjoittelee. Voin antaa hieman miesnäkökulmaa tähän... ei todellakaan voi olla vain kaveri! Itse en ainakaan. Esimerkiksi työpaikalla esitän kyllä kaveria eräälle naiselle, mutta haluan häntä. Ei vaan työpaikalla sovi yrittää, ja hän on varattukin.
Hän on pari kertaa mukaansa illanviettoon porukalla, kai hän pitää mua vain kaverina. Eikä flirttaile. Mutta en mä hänen kaverinsa voisi olla, nautin vaan hänen seurastaan, saa edes jotain.
Sama jokaisen muunkin hyvän näköisem naisen kanssa, vaikka heitä ei niin paljon haluaisikaan kuin tätä yhtä. Aina se siellä taustalla on, ja jos esim baarissa istun pitkään toisen lähellä, kyllä minua alkaa panettamaan, toisin kuin mieskavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko, mutta en keksi ainuttakaan syytä miksi haluaisin viettää aikaa jonkun naisen kanssa jos ei ole pillutouhut kyseessä.
Ihan uteliaisuudesta: Onko sulla miespuolisia kavereita? Mitkä ovat syitäsi olla heidän kanssaan ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että naiset kirjoittelee. Voin antaa hieman miesnäkökulmaa tähän... ei todellakaan voi olla vain kaveri! Itse en ainakaan. Esimerkiksi työpaikalla esitän kyllä kaveria eräälle naiselle, mutta haluan häntä. Ei vaan työpaikalla sovi yrittää, ja hän on varattukin.
Hän on pari kertaa mukaansa illanviettoon porukalla, kai hän pitää mua vain kaverina. Eikä flirttaile. Mutta en mä hänen kaverinsa voisi olla, nautin vaan hänen seurastaan, saa edes jotain.
Sama jokaisen muunkin hyvän näköisem naisen kanssa, vaikka heitä ei niin paljon haluaisikaan kuin tätä yhtä. Aina se siellä taustalla on, ja jos esim baarissa istun pitkään toisen lähellä, kyllä minua alkaa panettamaan, toisin kuin mieskavereiden kanssa.
Jaa-a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: Onko sulla miespuolisia kavereita? Mitkä ovat syitäsi olla heidän kanssaan ystävä?
Varmaan auttavat pitämään uhria paikoillaan
Miksi tästä aiheesta on niin monta aloitusta?
Itse olen naimisissa oleva nainen ja minulla on monesti ollut paras kaveri mies. On ollut yksi homo ja muut heteroita sinkkuja. Joidenkin kanssa kemiaa, joidenkin kanssa ei. Ei seksiä. Mielenkiintoista kyllä, kaikki ystävyydet ovat loppuneet kun miehet ovat menneet naimisiin.
Kumpaa ap tarkoitti, ei voi olla ystävyyttä ilman seksiä vai ilman seksuaalista halua? Ilman seksiä voi olla.
No just, hyvää joulua vaan sullekin