Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se, että ihminen ei välitä muiden mielipiteistä nähdään positiivisena asiana?

Vierailija
24.12.2017 |

Yhtä hyvin tällainen ihminen voi olla koulukiusaaja, raiskaaja, murhaaja jne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme sua vaivaa

Vierailija
2/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nähdään? Suurin osa yhteiskunnista on erittäin normatiivisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon se hyvänä vain nähdäänkin kun on sekä ystävällinen muille ja pitää kaikkia samanarvoisena, ja silti ajattelee omat ajatuksensa itse eikä vain pyri miellyttämään muita. Ystävällisyys huonon itsetunnon vuoksi on eri asia kuin ystävällisyys periaatteen vuoksi. Miellyttäjät kiusaa heti jos muutkin kiusaa.

Vierailija
4/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyllä moiseen törmännyt, mutta itse ihailen yhtä kaveria joka on suorapuheinen, puhuu totuuksia, mutta joskus ärsyttävä ja kylmä. Kuitenkin ihailen häntä näissä asioissa ja ihmettelen miten hän ei vain välitä?  Itse kun taas välitän aivan liikaa ja ihmiset kun sen huomaa yrittää lyyä lyötyä matalammaksi. Monesti olen ajatellut että jos en vain välittäisi olisi elämä parempi paikka. Asuinpaikalla ihmiset ihannoi muottiin kuulumista ja poikkeukset ovat epänormaaleja ( johon kuulun) joista levitellään elämään kuuluvia asioita ympäri paikkoja kuin olisivat isojaki uutisia. Välillä tekee mieli eristäytyä ihmisistä kun menee hermot niiden kanssa kun eivät välitä muista vaan omasta navasta.

Vierailija
5/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aloittanut myös noi kaksi väkivalta aloitusta. Tiedät siis kuinka pitäisi toimia. Et vain osaa hallita impulssejasi vaan huudat ja lyöt.

Parempi olisi tosiaan olla välittämättä muiden puheista. Ei kannata provosoitua. Siitä kärsii vain itse

Vierailija
6/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen logiikka. Ihminen joka välittää muiden mielipiteistä voi hyvin olla yksi joukkoraiskaajista, murhan avustaja tai tekijä kun kaveri puhui ympäri ja varsinkin koulukiusaamisessa ne mukautujat mahdollistavat tilanteen, koska eivät uskalla puuttua siihen. Eli mites se nyt menikään?

Vierailija
7/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon se hyvänä vain nähdäänkin kun on sekä ystävällinen muille ja pitää kaikkia samanarvoisena, ja silti ajattelee omat ajatuksensa itse eikä vain pyri miellyttämään muita. Ystävällisyys huonon itsetunnon vuoksi on eri asia kuin ystävällisyys periaatteen vuoksi. Miellyttäjät kiusaa heti jos muutkin kiusaa.

Kuka sitten ei olisi tällainen!?? Hitlerkin voi olla, ulospäin, mutta silti saada kannattajia niille ajatuksille, että tapetaan osa porukasta, koska heissä on vikaa.

Vierailija
8/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se on hullua, mutta tajusin juuri, että me usein yritämme vaikuttaa muihin positiivisesti omalla kustannukellamme. Mutta olisi hyvä sisäistää, ettemme me oikeasti voi vaikuttaa aina muihin niin, että heillä olisi parempi olla. Itse ainakin aion lopettaa muiden ajattelemisen ja alan olettaa, että he itse kertovat minulle jos haluavat jotain. Mietin sitten, ovetko he minulle sen arvoisia, että viitsin tai jopa haluan reagoida.

Vierailija
9/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten ei olisi tällainen!?? Hitlerkin voi olla, ulospäin, mutta silti saada kannattajia niille ajatuksille, että tapetaan osa porukasta, koska heissä on vikaa.

Lukutaito? Oliko Hitler sitä mieltä, että kaikki ovat samanarvoisia? Ja nimenomaan näyttämisellä ei ole tässä mitään väliä.

Vierailija
10/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito? Oliko Hitler sitä mieltä, että kaikki ovat samanarvoisia? Ja nimenomaan näyttämisellä ei ole tässä mitään väliä.

Nyökyttelee ulospäin, että kaikki ovat samanarvoisia.

Kaikki ei muuten ole. Siis ei ole oikeutettua tappaa muita tai antaa heidän kärsiä, mutta ei kaikkien elämä ole saman arvoista. Osan elämä on arvottomampaa kuin toisten. Niiden, joille on jaettu huonot kortit elämään elämä on vähempiarvoista kuin niiden, joille on jaettu paljon hyvää.

Vierailija
11/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se on hullua, mutta tajusin juuri, että me usein yritämme vaikuttaa muihin positiivisesti omalla kustannukellamme. Mutta olisi hyvä sisäistää, ettemme me oikeasti voi vaikuttaa aina muihin niin, että heillä olisi parempi olla. Itse ainakin aion lopettaa muiden ajattelemisen ja alan olettaa, että he itse kertovat minulle jos haluavat jotain. Mietin sitten, ovetko he minulle sen arvoisia, että viitsin tai jopa haluan reagoida.

Se on jännä kun ihmisillä on sellainen vehje keksitty kuin suu jolla puhua, mutta silti monella on hankaluuksia sanoa mitä haluaa ja olettavat että juuri sinä hoksaat ilman sitä hirveää kuten puhumista. Jos et huomaa yhtähyvin kuin joku muu vatsinkin kun oletat tuollata saatat saada aika paskamaisen ihmisen maineen.

T: kokenut.

Vierailija
12/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun ihmisillä on sellainen vehje keksitty kuin suu jolla puhua, mutta silti monella on hankaluuksia sanoa mitä haluaa ja olettavat että juuri sinä hoksaat ilman sitä hirveää kuten puhumista. Jos et huomaa yhtähyvin kuin joku muu vatsinkin kun oletat tuollata saatat saada aika paskamaisen ihmisen maineen.

Mulle on aivan sama jos joku muilla hommansa teettämistä yrittävä (mutta joka ei kerro sitä mulle) pitää mua paskana. Oikeusturvani on nimenomaan se, että ei ole kerrottu, ei ole pyydetty. Ei se marisija ihmisenä mulle niin tärkeä ole, että itkisin, kun en osannut auttaa, ellei multa kysytä. Päinvastoin olen onnellinen, että sain olla rauhassa ja voin vielä huutaa hänelle, että hoida kusipää omat asiasi, vitun luuseri, äläkä seiso siellä toisia parjaamassa!!! Itse hoidan itseni ja ellen, avaan suuni. En oleta mitään muilta.

Vierailija
13/13 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan sama jos joku muilla hommansa teettämistä yrittävä (mutta joka ei kerro sitä mulle) pitää mua paskana. Oikeusturvani on nimenomaan se, että ei ole kerrottu, ei ole pyydetty. Ei se marisija ihmisenä mulle niin tärkeä ole, että itkisin, kun en osannut auttaa, ellei multa kysytä. Päinvastoin olen onnellinen, että sain olla rauhassa ja voin vielä huutaa hänelle, että hoida kusipää omat asiasi, vitun luuseri, äläkä seiso siellä toisia parjaamassa!!! Itse hoidan itseni ja ellen, avaan suuni. En oleta mitään muilta.

Itse asiassa oikein odottaisinkn, että joku kusipää tekis mulle tuon, eli aloittais paskanpuhumisen minusta, koska itse oletti saavansa jotain. Silloin mä nolaisin sen nuijan täysin kysymällä, että milloinkas kerroit, mitä mun piti tehdä? Milloin kerroit, mitä halusit? Ai, et kertonut? Oletko aivan varma, että haluan auttaa sinua, kun kerrot? Etkö ole? Luulitko olevasi tärkeämpi minulle, kuin oletkaan? Meneekö pikkuisen tunteisiin, kun et merkitsekään mulle oikeastaan mitään? Saatanan vittupaska. Ois kiva nähdä se pettymys kusipään naamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän