Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä ihmettä? Sain ystävältä äsken tekstiviestin,

Vierailija
23.12.2017 |

etteivät tänä vuonna lähetä joulukorttia vaan lahjoittavat rahan hyväntekeväisyyteen. Ihan ok tietenkin jokainen päättää ihan itse mihin rahansa laittavat, mutta miksi lähettää tällainen viesti?? Pitääkö minun nyt kiittää ystävää vai vaan kehua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, saatko päättää mihin hyväntekeväisyyteen? :)

Vierailija
2/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etteivät tänä vuonna lähetä joulukorttia vaan lahjoittavat rahan hyväntekeväisyyteen. Ihan ok tietenkin jokainen päättää ihan itse mihin rahansa laittavat, mutta miksi lähettää tällainen viesti?? Pitääkö minun nyt kiittää ystävää vai vaan kehua?

Älä tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että evvk :)

Vierailija
4/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkäpä siksi ettet luulisi niiden jättäneen lähettämättä korttia siksi että olisivat sinulle jostain kiukkuisia.

Vierailija
5/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kertovat, ettei ole mitään henkilökohtaista teitä kohtaan, kun korttia ei tullu....

Vierailija
6/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli varmaan ilmoittaa. Olet ehkä niitä ihmisiä, jotka alkaa spekuloimaan kortin lähettämättömyyttä ja analysoimaan ystävyyttänne ja kuluneen vuoden tapahtumia ja syitä, miksi ei lähettänyt korttia.

Vierailija
7/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imoittivat, koska saatat suuttua kun et saa heiltä korttia.

Vierailija
8/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä puolestani ostin vuohen nigaraguaan ja katalonialaiseen bambumajaan uuden savupiipun  - joten nou joulucards täältä tänäkään xmas teille!!

Vierailija
9/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin jotain että ai no sehän on kiva idea ja toivottaisin hyvät joulut :)

Vierailija
10/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä puolestani ostin vuohen nigaraguaan ja katalonialaiseen bambumajaan uuden savupiipun  - joten nou joulucards täältä tänäkään xmas teille!!

Ja vuohiparka tulee uhratuksi taikauskolle :,(

Vierailija
11/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti, ettet ihmettele, miksi he eivät muista sinua tänä vuonna niinkään pienellä eleellä kuin joulukortilla. Sinun tulee nyt riemuita tuosta hyväntekeväisyysteosta  ja kehua, kuinka hienoja he ovatkaan.

Vierailija
12/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ AUTAN MIELUUMMIN OMAN MAAN KÖYHIÄ. Heitä on nykyään tosi paljon :(

Vierailija
13/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivatko vuohen perseraiskattavaksi?

Vierailija
14/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä viesteistä tulee vähän epämiellyttävä olo. Me lähetämme joulukortteja sekä laitamme rahaa hyväntekeväisyyteen. Tätä jälkimmäistä ei kirjoiteta korttiin eikä muutenkaan kerrota milloinkaan kelleen.

Te jotka näitä viestejä lähetätte, oletatteko että kortin lähettäjät ei tue hyväntekeväisyyskohteita?

Vierailija
15/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostivatko vuohen perseraiskattavaksi?

Vuohiparkojen anukset ja kurkut ei ole turvassa joulun aikanakaan.

Vierailija
16/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisivat vaik syöpäsäätiön korttei ja lähettelisivät niitä. Kaks kärpäst yhel iskul.

Mut älä vastaa midist. Omatunno ja ego pönkittämist toi tollane toitottamine.

Vierailija
17/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti loukkaannu, jos ei joku laita korttia :) kieltämättä silti hieman kummastutti, että joku lähettää selityksen miksei korttia tule. Miksei vaan voi laittaa tekstiviestillä joulun toivotuksia? AP

Vierailija
18/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa, ap, poliisiin yhteys!

Vierailija
19/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset tyypit on ärsyttäviä. Typerää oman erinomaisuuden korostamista. Lahjoittakaa mitä haluatte ja minne haluatte mutta älkää kehuko sillä kavereille. Minäkin lahjoitan mutta en leuhki sillä muille.

Vierailija
20/23 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tätä julistavat ihmiset, jotka eivät muutenkaan lähetä kortteja... En minäkään tajua, miksi hyväntekeväisyydellä pitäisi retostella. Muutenko siitä ei saa Hyvää mieltä itselle, elleivät kaikki puolitutut somekaveritkin tiedä.