Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ongelmasi, autan! T. Joulutonttu

Vierailija
23.12.2017 |

:)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella masentunut. En tunne jouluiloa kuten ennen. :(

Vierailija
2/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veä homo käteen!

Höh. Miksi olet noin ilkeä?

T. Joulutonttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten viha toisiaan kohtaan. Voisitko parantaa sen?

Vierailija
4/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, ikävä kuulla ettet voi hyvin. Mikä sinulle on tuottanut iloa edellisinä jouluina? Muista, ettei sinun tarvitse suorittaa eikä tehdä mitään mihin voimavarasi eivät riitä. Sinulla on sairaus nimeltä masennus, mutta se on voitettavissa. Hetki kerrallaan ja toivon sydämestäni, että löydät vielä iloa elämääsi. Joulu on kuitenkin vaan joulu, ei sen tarvitse merkitä mitään sen suurempaa. Elämässä on muutakin. Rauhaa sydämeesi

T. Joulutonttu

Vierailija
5/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys

Vierailija
6/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten viha toisiaan kohtaan. Voisitko parantaa sen?

En osaa sellaisia taikoja tehdä. Mutta hyvyys lisääntyy, mitä useampi ihminen on hyvä toisille. Omalla käyttäytymisellä ja esimerkillä saa aikaan paljon. Huomaan, että olet miettinyt asiaa.

T. Joulutonttu

Vierailija
7/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatolle sijoittuvat menkat ovat ongelmani.

Vierailija
8/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys

Oletko joulun yksin?

Se on ikävää, varsinkin jos haluaisi erilaisen joulun. Onko sinulla ketään, kenelle soittaa tai kenet voisit tavata?

Yritä tehdä asioita joista pidät.

T. Joulutonttu

Vierailija
9/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ikävä kuulla ettet voi hyvin. Mikä sinulle on tuottanut iloa edellisinä jouluina? Muista, ettei sinun tarvitse suorittaa eikä tehdä mitään mihin voimavarasi eivät riitä. Sinulla on sairaus nimeltä masennus, mutta se on voitettavissa. Hetki kerrallaan ja toivon sydämestäni, että löydät vielä iloa elämääsi. Joulu on kuitenkin vaan joulu, ei sen tarvitse merkitä mitään sen suurempaa. Elämässä on muutakin. Rauhaa sydämeesi <3

T. Joulutonttu

Kiitos, ihana vastaus! Juuri tuo voimavarojen säännöstely onkin ollut ongelma tänä vuonna. Oivallan nyt, että ei ole pakko. Ihanaa. Vasta myöhemmin sitten taas stressaamaan asioista joiden ei tarvitse kuulua vielä jouluun. Hyvää joulua sinulle! :)

Vierailija
10/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluaatolle sijoittuvat menkat ovat ongelmani.

Miksi ne ovat ongelma?

On olemassa hyviä kuukautissuojia. Ota kramppeihin särkylääkettä.

T. Joulutonttu

p.s punainen on kuitenkin joulun väri

Vierailija
11/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ikävä kuulla ettet voi hyvin. Mikä sinulle on tuottanut iloa edellisinä jouluina? Muista, ettei sinun tarvitse suorittaa eikä tehdä mitään mihin voimavarasi eivät riitä. Sinulla on sairaus nimeltä masennus, mutta se on voitettavissa. Hetki kerrallaan ja toivon sydämestäni, että löydät vielä iloa elämääsi. Joulu on kuitenkin vaan joulu, ei sen tarvitse merkitä mitään sen suurempaa. Elämässä on muutakin. Rauhaa sydämeesi <3

T. Joulutonttu

Kiitos, ihana vastaus! Juuri tuo voimavarojen säännöstely onkin ollut ongelma tänä vuonna. Oivallan nyt, että ei ole pakko. Ihanaa. Vasta myöhemmin sitten taas stressaamaan asioista joiden ei tarvitse kuulua vielä jouluun. Hyvää joulua sinulle! :)

Hyvää joulua sinullekin

T. Joulutonttu

Vierailija
12/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yritätte trollata hyvän mielen ketjun, kun ap on selvästi hyvä tyyppi? :o

Vierailija
13/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tosi nopeasyklisesti vuorotellen kamalilla energiaylikierroksilla ja erittäin pohjalla, jolloin taas lähinnä tuijottelen seinää itsetuhoriippuvuuteni kourissa. Ja mua heitellään paikasta a paikkaan b avun suhteen, vaikka olen ihan lapsi vielä, eikä ole yhtään kivaa yrittää avautua tuntemattomille vanhempien kuunnellessa vieressä ;_;

En mä kyllä tiedä mikä tähän muka auttaa muu kuin aika ja joskus ehkä sitten toimiva hoitosuhde, mutta haluaisin kovasti halin.

Vierailija
14/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että jotkut voivat niin pahoin, että yrittävät pilata hyväntahtoisen ketjun. Toivon teille rauhaa sydämiin ja sellaista pysähdyksen hetkeä, jossa todella miettisitte miksi toimitte tuolla tavalla.

T. Joulutonttu

Vierailija
15/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan puute

Vierailija
16/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen tosi nopeasyklisesti vuorotellen kamalilla energiaylikierroksilla ja erittäin pohjalla, jolloin taas lähinnä tuijottelen seinää itsetuhoriippuvuuteni kourissa. Ja mua heitellään paikasta a paikkaan b avun suhteen, vaikka olen ihan lapsi vielä, eikä ole yhtään kivaa yrittää avautua tuntemattomille vanhempien kuunnellessa vieressä ;_;

En mä kyllä tiedä mikä tähän muka auttaa muu kuin aika ja joskus ehkä sitten toimiva hoitosuhde, mutta haluaisin kovasti halin.

Halaisin sinua, jos olisit vierelläni.

Riittääkö etähali ensiavuksi? *halaus*

Toivon, että saat joulun aikaan ja muulloinkin läheisiltäsi haleja

Ikävä kuulla, ettei hoitosi ole tasapainossa ja sinua pompotellaan paikasta toiseen. Se ei ole inhimillistä, mutta se ei ole myöskään sinun syysi. Olen ylpeä, että olet hakenut apua ja otat sitä vastaan. Tasapainoisuus mielen asioiden suhteen löytyy kyllä vielä. Voimia

T. Joulutonttu

Vierailija
17/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että jotkut voivat niin pahoin, että yrittävät pilata hyväntahtoisen ketjun. Toivon teille rauhaa sydämiin ja sellaista pysähdyksen hetkeä, jossa todella miettisitte miksi toimitte tuolla tavalla.

T. Joulutonttu

Älä Joulutonttu välitä. Antaa keskenkasvuisten ja heikkolahjaisten vauhkota. Joulunrauhaa! :)

Vierailija
18/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rahan puute

Toivon, että saat taloutesi tasapainoon.

Nyt, kun rahaa on vähän / sitä ei ole, täytyy vaan elää sen mukaisesti. Teet sellaisen joulun mitä pystyt. Älä tunne tunnontuskia materian puuttumisesta, sillä oikea joulu ei synny lahjojen määrästä. Jos sinulla on ruoasta pulaa, olisiko paikkakunnallasi ruoka-avustusta annettavana näin joulun aikaan?

T. Joulutonttu

Vierailija
19/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyykinpesuaine loppu ja pakko pestä pyykkiä. En millään jaksa enää kauppaan"

Vie tuolle toiselle aloittajalle vähän Surfia.

Vierailija
20/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pyykinpesuaine loppu ja pakko pestä pyykkiä. En millään jaksa enää kauppaan"

Vie tuolle toiselle aloittajalle vähän Surfia.

En ole taikoja tekevä tonttu, sellaista lahjaa minulle ei annettu vaikka olisihan se todella hienoa. Pyykinpesuaineen loppumisesta kärsivälle tiedoksi, että vaatteet voi pestä myös soodalla. Mutta jospa sittenkin kipaisisit sinne kauppaan, vaikka kävellen jos mahdollista. Ulkoilma piristää ja antaa punaiset posket :)

T. Joulutonttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan