Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ongelmasi, autan! T. Joulutonttu

Vierailija
23.12.2017 |

:)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaljuunnun?

Kärsitkö kenties jostain vitamiinin puutoksesta tai diagnosoimatta olevasta sairaudesta?

Myös perinnöllisyydellä on vaikutusta asiaan.

T. Joulutonttu

Vierailija
42/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia ollut parisuhteessa ja nyt olen korviani myöten ihastunut toiseen (molemminpuoleista) enkä tiedä mitä tehdä! Kamala syyllisyys muttei tunteille oikein voi mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt yli keskenmenostani, eivätkä sitä seuranneet yritykset ole tuottaneet tulosta. Joten tämän joulun ongelmani on se, miten selviän joulun yli sen pelon kanssa, että en voi koskaan saada lapsia. Rakastan lapsia ja haluan perheen, ja ajatus muusta tuntuu musertavalta. :'( 

Olen pahoillani menetyksestäsi

Niin kovin pahoillani.

Aikaa on, kun olet raskaaksi tullut niin todennäköisesti tulet vielä tulemaan uudelleenkin. Yritä rauhoittua ja nauttia elämän iloista sekä pidä hyvää huolta itsestäsi. Mieti, että tuleva vauvakin tarvitsee hyvinvoivan äidin, sitten kun sen aika on.

Se aika tulee vielä.

T. Joulutonttu

Vierailija
44/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt yli keskenmenostani, eivätkä sitä seuranneet yritykset ole tuottaneet tulosta. Joten tämän joulun ongelmani on se, miten selviän joulun yli sen pelon kanssa, että en voi koskaan saada lapsia. Rakastan lapsia ja haluan perheen, ja ajatus muusta tuntuu musertavalta. :'( 

Olen pahoillani menetyksestäsi <3

Niin kovin pahoillani.

Aikaa on, kun olet raskaaksi tullut niin todennäköisesti tulet vielä tulemaan uudelleenkin. Yritä rauhoittua ja nauttia elämän iloista sekä pidä hyvää huolta itsestäsi. Mieti, että tuleva vauvakin tarvitsee hyvinvoivan äidin, sitten kun sen aika on.

Se aika tulee vielä.

T. Joulutonttu

Kiitos. <3 

:')

Vierailija
45/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gjlouf kirjoitti:

Olen jo vuosia ollut parisuhteessa ja nyt olen korviani myöten ihastunut toiseen (molemminpuoleista) enkä tiedä mitä tehdä! Kamala syyllisyys muttei tunteille oikein voi mitään..

Niin, tunteille ei voi mitään. Ihastuminen ja varsinkin rakastuminen on hyvin voimakas tunne!

Kehoittaisin sinua kuitenkin nyt pitämään asiassa hengähdystauon. Pystytkö pitämään pientä etäisyyttä ihastukseesi? Mieti, mitä todella tahdot. Joskus ihastuminen vie kirjaimellisesti jalat alta, jolloin tulee tehtyä ehkä hätiköityjä päätöksiä joilla loukkaa muita.

Jos ihastuminen johtaa rakastumiseen ja olet todella varma, että haluat juuri hänet, tee aivan kaikkesi ettei loukkaisi nykyistä kumppaniasi enempää kuin on pakko. Jos uusi ihastuksesi todella haluaa sinut, hän kyllä odottaa sinua, kun viet nykyisen suhteesi ensin kunnialla loppuun.

T. Joulutonttu

Vierailija
46/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapseni toiveesta muiden jouluruokien lisäksi kaksi pientä maksalaatikkoa. Nyt kävi kuitenkin niin, että toinen niistä eksyi jo näin aatonaattona omaan suuhuni kinkun- ja joulutorttujen paistamisen ym. lomassa. Kauhea himo iski! Pärjäämmekö yhdellä maksalaatikolla vai pilasinko lapseni joulun :'-(?

Vierailija
47/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin lapseni toiveesta muiden jouluruokien lisäksi kaksi pientä maksalaatikkoa. Nyt kävi kuitenkin niin, että toinen niistä eksyi jo näin aatonaattona omaan suuhuni kinkun- ja joulutorttujen paistamisen ym. lomassa. Kauhea himo iski! Pärjäämmekö yhdellä maksalaatikolla vai pilasinko lapseni joulun :'-(?

Sellaista sattuu :)

Et varmasti ole pilannut lapsesi joulua. Varmasti se yksikin maksalaatikko riittää. Mutta kaupatkin ovat vielä auki!

T. Joulutonttu

Vierailija
48/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli munaa eikä ole joulumieltä

Vierailija
49/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuus ahdistaa. Kouluttauduin huonosti työllistävälle alalle (media-alalle) ja olen kärsinyt jo vuosia työttömyyttä vaikka olen nuori :( Saan jatkuvasti kuulla aloja mille ei minun missään nimessä kannata kouluttua luonteeni takia(olen introvertti,ujo ja kiltti) esim. Lähihoitaja/sairaanhoitaja, ravintola-ala ja miesvaltaiset alat. Mutta ikinä kukaan ei kannusta minua millekkään alalle tai kerro mihin voisin sopia. En vaan itsekkään keksi mitään missä voisin pärjätä ja missä olisi työntekijälle tarvetta :( Tulenko ikinä löytämään alaani ja mikä se voisi olla?

Vierailija
50/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimehetken lahjavinkki miehen veljelle?

Vierailija
51/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee mieli munaa eikä ole joulumieltä

Ei sitä joulumieltä aina löydy vaikka kuinka haluaisi. Kaikenlaiset paineet joulunvietosta syö positiivisuutta pois. Yritä ottaa rennosti vaan eikä se haittaa, vaikka joulumieltä ei erityisemmin löytyisikään. Ole kiltti läheisillesi, se kantaa hedelmää.

Kaikkihan me joskus puutteessa ollaan, joulutontutkin.

T. Joulutonttu

Vierailija
52/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus ahdistaa. Kouluttauduin huonosti työllistävälle alalle (media-alalle) ja olen kärsinyt jo vuosia työttömyyttä vaikka olen nuori :( Saan jatkuvasti kuulla aloja mille ei minun missään nimessä kannata kouluttua luonteeni takia(olen introvertti,ujo ja kiltti) esim. Lähihoitaja/sairaanhoitaja, ravintola-ala ja miesvaltaiset alat. Mutta ikinä kukaan ei kannusta minua millekkään alalle tai kerro mihin voisin sopia. En vaan itsekkään keksi mitään missä voisin pärjätä ja missä olisi työntekijälle tarvetta :( Tulenko ikinä löytämään alaani ja mikä se voisi olla?

Ihmettelen, miksi ujo introvertti ei voisi sopia asiakaspalvelualalle siinä missä muutkin. Usko pois, ihmisläheisessä työssä tarvitaan kaikenlaisia ihmisiä. Onhan asiakkainakin erilaisia ihmisiä, eivätkä kaikki pidä rohkeista, suulaista ja esilläolevista ihmisistä.

Mitä sinä itse haluaisit, mikä kiinnostaisi? Lähde rohkeasti tavoittelemaan unelmaasi riippumatta siitä, mitä muut sanovat. Se oikea ala sinullekin löytyy vielä ja pärjäät kyllä!

Oletko käynyt ammatinvalintapsykologilla? Se voisi auttaa alkuun.

T. Joulutonttu

Vierailija
53/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vaikeutena tilanahtaus. Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun lapsi on kotona ja lapsi on aina kotona kun hänellä ei ole kavereita. Mies ei suostu muuttamaan. Isovanhempia ei ole. Mikä neuvoksi joulutonttu?

Tilanne on varmasti tuttu monessa lapsiperheessä varsinkin kun lapset kasvavat ja valvovat myöhempään. Seksi on kuitenkin tärkeää ja toivon, että löytäisitte yhteisen sävelen missä ja milloin sitä voisi harrastaa. Sitä voi tehdä myös hiljaisesti vaikka saunassa sillä aikaa kun lapsi katsoo elokuvaa kuulokkeet päässä :) jos mies kieltäytyy harrastamasta seksiä lapsen ollessa kotona, mikä hänen ehdotuksensa asian parantamiseksi olisi?

Minulla heräsi pieni huoli lapsesta, kun sanoit ettei hänellä ole kavereita. Olisiko lapselle joku harrastustoiminta tms. hyvä. Mikähän häntä kiinnostaisi? Olethan tarkkaavainen myös sen suhteen, miten koulussa menee koulutovereiden kanssa.

T. Joulutonttu

Kiitos vastauksesta. Lapsella on kaksi eri harrastusta jossa molemmissa mies toimii valmentajana. Koulussa ei kiusaamista ole vaan leikkii välitunnilla kaikkien kanssa. Mies ei osaa ehdottaa mitään ratkaisua tuohon seksi ongelmaan. Hyvää joulua.

Vierailija
54/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimehetken lahjavinkki miehen veljelle?

Miehesi varmaan tuntee veljensä paremmin, voisitko kysyä häneltä neuvoa?

Muutoin kehoittaisin pysymään mahdollisimman neutraalissa lahjassa ; oma tekemä herkkukori hänen lempiherkuistaan, joku kirja jos tykkää lukea, leffalippu, suklaata, sukat?

T. Joulutonttu

Vierailija
55/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vaikeutena tilanahtaus. Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun lapsi on kotona ja lapsi on aina kotona kun hänellä ei ole kavereita. Mies ei suostu muuttamaan. Isovanhempia ei ole. Mikä neuvoksi joulutonttu?

Tilanne on varmasti tuttu monessa lapsiperheessä varsinkin kun lapset kasvavat ja valvovat myöhempään. Seksi on kuitenkin tärkeää ja toivon, että löytäisitte yhteisen sävelen missä ja milloin sitä voisi harrastaa. Sitä voi tehdä myös hiljaisesti vaikka saunassa sillä aikaa kun lapsi katsoo elokuvaa kuulokkeet päässä :) jos mies kieltäytyy harrastamasta seksiä lapsen ollessa kotona, mikä hänen ehdotuksensa asian parantamiseksi olisi?

Minulla heräsi pieni huoli lapsesta, kun sanoit ettei hänellä ole kavereita. Olisiko lapselle joku harrastustoiminta tms. hyvä. Mikähän häntä kiinnostaisi? Olethan tarkkaavainen myös sen suhteen, miten koulussa menee koulutovereiden kanssa.

T. Joulutonttu

Kiitos vastauksesta. Lapsella on kaksi eri harrastusta jossa molemmissa mies toimii valmentajana. Koulussa ei kiusaamista ole vaan leikkii välitunnilla kaikkien kanssa. Mies ei osaa ehdottaa mitään ratkaisua tuohon seksi ongelmaan. Hyvää joulua.

Mukava kuulla, että lapsella on harrastuksia ja kavereita koulussa. Jos pyytäisitte koulukavereita teille leikkimään. Se yleensä poikii myös sitä, että lapsi kävisi välillä toistenkin luona leikkimässä ja te saisitte hieman kahdenkeskistä aikaa.

T. Joulutonttu

Vierailija
56/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa rakastamaani miestä.

Elämässä asiat eivät aina mene niinkuin itse tahtoisi. Hyvään kumppanuuteen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka tahtovat toisensa.

Aikaa voi mennä, mutta hyväksyt asian lopulta.

Voimia <3

T. Joulutonttu

Paska vastaus. 2 tahtoi, kolmas ei.

Vierailija
57/58 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa rakastamaani miestä.

Elämässä asiat eivät aina mene niinkuin itse tahtoisi. Hyvään kumppanuuteen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka tahtovat toisensa.

Aikaa voi mennä, mutta hyväksyt asian lopulta.

Voimia <3

T. Joulutonttu

Paska vastaus. 2 tahtoi, kolmas ei.

Ongelmasi oli "en saa rakastamaani miestä."

Tietenkään en tiedä taustoja tästä asiasta. Tosiasia nyt vain on, ettei aina saa sitä mitä haluaa. Toivon toki, että saisit rakkauden

T. Joulutonttu

Vierailija
58/58 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas paikalla. Vastaan parhaani mukaan <3

Olihan kaikilla kiva joulu?

T. Joulutonttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan