Kerro ongelmasi, autan! T. Joulutonttu
Kommentit (58)
Äsken seksin jälkeen iski aivan älytön kipu. Muistutti supistuksia. Pitääkö heti lähteä lääkäriin vai mikä voi olla syynä?
Vierailija kirjoitti:
Äsken seksin jälkeen iski aivan älytön kipu. Muistutti supistuksia. Pitääkö heti lähteä lääkäriin vai mikä voi olla syynä?
En ole seksiasiantuntija, mutta jos kipu menee ohi, ei tule mitään vuotoja, niin ei varmaankaan ole mitään hätää. Onko sinulla endometrioosia tai kuukautiset alkamassa? Tai oliko kumppanisi raju otteissaan. Syitä voi olla monia. Jos olet raskaana ja kipu on kova/jatkuu niin mene toki lääkäriin.
Toivon, että olosi helpottuu
T. Joulutonttu
Usein ärsyynnyn tai pahoitan mieleni AV:llä. Olen tullut provojen takia epäluuloisemmaksi ja itsetuntonikin on joiltain osin huonontunut palstan takia.
Täällä on kuitenkin paljon hyvääkin ja palstailu on kivaa tekemistä. On hauskaa saada ihmisiin yhteys anonyyminä ja ei-fyysisesti, sillä olen todella introvertti ja ujo, mutta kuitenkin ihmisten suhteen utelias, kunhan ei tarvitse olla henk.koht. yhteyksissä heihin.
Mutta miten voisin palstaillessani tehdä toisin, jotta negatiiviset vaikutukset suhteessa palstalla vietettyyn aikaan vähenisivät?
Olen ujo mies ja en ole saanut seksiä vuosiin. Minulla on hirveä kaipuu läheisyyteen naisen kanssa. Minun penikseni on jatkuvasti erektiossa ja hyvin turvonnut. Mistä saisin naisen ja luuletko, että 18cm 4,5cm halkaisijan peniksellä voi tyydyttää naisen?
Joulutonttu oot ihana <3 Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo mies ja en ole saanut seksiä vuosiin. Minulla on hirveä kaipuu läheisyyteen naisen kanssa. Minun penikseni on jatkuvasti erektiossa ja hyvin turvonnut. Mistä saisin naisen ja luuletko, että 18cm 4,5cm halkaisijan peniksellä voi tyydyttää naisen?
Joo o, aikamoinen tonttu ku et voi vastata..
Minulla on voimakkaita pelkotiloja. Usein liittyvät sairauksiin. Tarkkailen kehoani ja olen huolissani. Tällä hetkellä pelkään aivokasvainta. Tällaista ollut n.10 vuotiaasta asti.
Meillä on vaikeutena tilanahtaus. Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun lapsi on kotona ja lapsi on aina kotona kun hänellä ei ole kavereita. Mies ei suostu muuttamaan. Isovanhempia ei ole. Mikä neuvoksi joulutonttu?
Vierailija kirjoitti:
Usein ärsyynnyn tai pahoitan mieleni AV:llä. Olen tullut provojen takia epäluuloisemmaksi ja itsetuntonikin on joiltain osin huonontunut palstan takia.
Täällä on kuitenkin paljon hyvääkin ja palstailu on kivaa tekemistä. On hauskaa saada ihmisiin yhteys anonyyminä ja ei-fyysisesti, sillä olen todella introvertti ja ujo, mutta kuitenkin ihmisten suhteen utelias, kunhan ei tarvitse olla henk.koht. yhteyksissä heihin.
Mutta miten voisin palstaillessani tehdä toisin, jotta negatiiviset vaikutukset suhteessa palstalla vietettyyn aikaan vähenisivät?
En osaa vastata muuta kuin sen, että pieni tauko voisi kuitenkin tehdä hyvää. Nykyään täällä ei pysty aloituksesta päätellen arvailemaan yhtään, mikä aloitus on ensinnäkin aito ja missä pystyy keskustelemaan normaalisti. Ilkeät kommentoijat jättävät merkkejään joka puolelle.
Kirjoittaminen (palstailu tässä tapauksessa) ei myöskään korvaa todellista keskustelua jonkun kanssa. Äänenpainoilla, ilmeillä ja eleillä on keskusteluissa iso merkitys. Kaikki nämä jäävät puuttumaan, kun asia kirjoitetaan. Silloin varmasti monella hieman tahattomastikin tulee ulos koppavalta vaikuttavia viestejä, kun on vaikea pukea sanoiksi sen mitä todella yrittää sanoa. Moneen pikkuasiaankin täällä puututaan. Mieti, jos sellaista olisi keskustelu ulkomaailmassakin. Jaksaisitko sellaista kauaa?
Ujous on piirre, joka on sinussa. Älä häpeile sitä, äläkä jää "neljän seinän sisälle palstailemaan" sen vuoksi. Muitakin ujoja on ja ainakin ihmisiä, jotka ymmärtävät ujoutesi ja hyväksyvät sen.
Hyvää joulua!
T. Joulutonttu
Vierailija kirjoitti:
Ilman penistäkin voi naisen tyydyttää. Rakastelussa ei ole kysymys siitä, kuinka iso kenelläkin on vaan siitä, että saavutatte oikeanlaisen tunneyhteyden.
Jos peniksesi on JATKUVASTI turvoksissa ja kipeä, sinulla voi olla oireyhtymä, jonka nimeä en nyt muista, mutta joka vaatii lääkärin hoitoa. Se ei ole leikin asia. Jos taas viittaat turvotuksella sitä, että sinulla on vähän väliä erektio, no, se on viriilille miehelle ihan normaalia ja osaat varmasti laskea paineita oma-aloitteisestikin.
Ehkä sinut kannattaisi alkaa pikkuhiljaa miettimään, mitä tahdot kumppaniltasi, millainen kumppani itse olisit. Tutustu itseesi henkisesti, hyväksy itsesi ja lähde ulos maailmaan. Itsevarman oloinen, itseensä tyytyväinen mies saa naisten huomion ennemmin kuin epätoivoinen, itsesäälissä kieriskelevä joka ajattelee vain että saisipa "sitä".
Hyvää joulua!
T. Joulutonttu
Miksi Vauva-palstan naiset ei mene MeNaiset-palstalle.
Me vauvat voitaisiin rauhassa riehua, ottaa vaipat pois ja antaa kakan lentää.
Vierailija kirjoitti:
Joulutonttu oot ihana <3 Hyvää joulua!
Kiitos, hyvää joulua sinullekin
T. Joulutonttu
Vierailija kirjoitti:
Minulla on voimakkaita pelkotiloja. Usein liittyvät sairauksiin. Tarkkailen kehoani ja olen huolissani. Tällä hetkellä pelkään aivokasvainta. Tällaista ollut n.10 vuotiaasta asti.
Pelkotilat vievät voimiasi varmasti paljon. Olethan hakenut apua? Pelkotilat eivät ole normaali olotila ihmisessä ja saattavat pitkittyessään kehittää myös muita mielenterveydellisiä ongelmia.
Pelkotilojen hallitsemiseen ja niiden käsittelyyn saat kyllä apua, jos olet sitä valmis hakemaan.
Voimia
T. Joulutonttu
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vaikeutena tilanahtaus. Mies ei suostu harrastamaan seksiä kun lapsi on kotona ja lapsi on aina kotona kun hänellä ei ole kavereita. Mies ei suostu muuttamaan. Isovanhempia ei ole. Mikä neuvoksi joulutonttu?
Tilanne on varmasti tuttu monessa lapsiperheessä varsinkin kun lapset kasvavat ja valvovat myöhempään. Seksi on kuitenkin tärkeää ja toivon, että löytäisitte yhteisen sävelen missä ja milloin sitä voisi harrastaa. Sitä voi tehdä myös hiljaisesti vaikka saunassa sillä aikaa kun lapsi katsoo elokuvaa kuulokkeet päässä :) jos mies kieltäytyy harrastamasta seksiä lapsen ollessa kotona, mikä hänen ehdotuksensa asian parantamiseksi olisi?
Minulla heräsi pieni huoli lapsesta, kun sanoit ettei hänellä ole kavereita. Olisiko lapselle joku harrastustoiminta tms. hyvä. Mikähän häntä kiinnostaisi? Olethan tarkkaavainen myös sen suhteen, miten koulussa menee koulutovereiden kanssa.
T. Joulutonttu
Vierailija kirjoitti:
En saa rakastamaani miestä.
Elämässä asiat eivät aina mene niinkuin itse tahtoisi. Hyvään kumppanuuteen tarvitaan kaksi ihmistä, jotka tahtovat toisensa.
Aikaa voi mennä, mutta hyväksyt asian lopulta.
Voimia
T. Joulutonttu
Vierailija kirjoitti:
Miksi Vauva-palstan naiset ei mene MeNaiset-palstalle.
Me vauvat voitaisiin rauhassa riehua, ottaa vaipat pois ja antaa kakan lentää.
Minun tuntevani vauvat tekevät kaikkea tuota, vaikka muitakin ihmisiä olisi paikalla. Joten olkaa vaan vauvoja ihan rauhassa :)
T. Joulutonttu
En ole päässyt yli keskenmenostani, eivätkä sitä seuranneet yritykset ole tuottaneet tulosta. Joten tämän joulun ongelmani on se, miten selviän joulun yli sen pelon kanssa, että en voi koskaan saada lapsia. Rakastan lapsia ja haluan perheen, ja ajatus muusta tuntuu musertavalta. :'(
Riittää se, ja voi kiitos muutenkin vastauksestasi. Olet ihana