Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G : missä olet ja mitä ympärilläsi tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
23.12.2017 |

Mitä ääniä kuulet?
Mitä haistat?
Millainen olotila?
Mitä muut tekevät?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ääniä kuulet?

Mitä haistat?

Millainen olotila?

Mitä muut tekevät?

Olen maalla, perheeni mökillä vanhassa mummolassa Lahden lähellä. Näen ikkunasta peltoja ja metsää lumen peitossa. Illat ovat jouluvaloja lukuun ottamatta sysipimeitä ja hiiren hiljaisia. Missään ei liiku ketään.

Istun olohuoneessa ja tv kertoo ylen joulu-uutisia. Mieheni istuu vieressäni ja pikkusisko datailee sohvalla. Äiti on laittanut koko aamupäivän ruokaa ja ottaa nyt päiväunia omassa makuuhuoneessaan. Veli ei ole vielä herännyt. Kohta aletaan koristella kuusta.

Rentoutunut olo

Vierailija
22/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ääniä kuulet?

Mitä haistat?

Millainen olotila?

Mitä muut tekevät?

Sadetta ja veden lotinaa

sateen

vähän väsy

ei ole muita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kahvitaukoa siivouksen lomassa. Kuusi ja hyasintit tuoksuu. Lapset ja mies katsoo el clasicoa. Vielä vessojen pesu, puhtaat lakanat sänkyihin ja koristeet kuuseen niin joulu voi alkaa! :)

Miksi mies ja lapset eivät osallistu siivoukseen?

V*ttuako se sulle kuuluu!! Jokainen tyylillään.

Vierailija
24/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen, yksin. Pitäisi olla jo joulua viettämässä/paistamassa kinkkua ja mitä ikinä, mutta sen saa nyt joku muu hoitaa. Jospa huomenna...

Hevi raikaa ja ulkoa kuuluu traktori, toivottavasti vetäisi myös mun pihan.

Vierailija
25/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-idässä, yksin. Liikenteen melua kuuluu ja puhelin piippaa viestejä. Olotila vallan mainio.

Vierailija
26/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makailen sängyllä, koko perhe huilii paitsi teini joka pelaa. Mies katsoo telkkaria ja torkkuu. Lattiat on mopattu, joulutortut leivottu, kävin juuri kaupassa hakemassa viimeiset ostokset. Hetken lepo ja uuteen nousuun, tekemään päivällistä ja pesemään huomisen jouluaterian astioita ja suunnittelemaan mitä tulee mihinkin.

Vierailija
27/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä paloasemalla, näen siis palomiehiä, haistan hieman savua varusteista. Kuulen pesukoneen äänen ja puheensorinaa. Olo ihan ok, fiilis leppoisa.

Vierailija
28/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ääniä kuulet?

Mitä haistat?

Millainen olotila?

Mitä muut tekevät?

Kuulen tietokoneen hyvin hiljaisen huminan.

Haistan raittiin ilman, koska tuuletin juuri äsken.

Olotila masentunut.

Ei täällä ole muita.

Vierailija
29/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen musiikkia kuulokkeista, ja teen joulusiivousta. Kohta on koti tip top kunnossa ja nautin siitä.

Ihanaa lasten ilo. Ihanaa mieheni rakkaus ja suoranainen palvonta. Aamulla rakasteltiin. Ei tarvinnut kuin katsoa miestä tietyllä katseella...

Kinkku on uunissa.

Meillä on täydellinen Gloria-joulu ulospäin. Sisäisesti olen vielä hajalla. Mies palvoo minua, itse yritän toipua työpaikka ihastumisesta. Sen miehen haluan unohtaa, pelkään että korttitalo romahtaa. Työpaikkaihastus on kunnon mies, eikä ota minua kuten kunnon, varatun kuuluukin. Enkä voisi ikinä rikkoa perheitä omien itsekkäiden halujen takia. Lapset molemmilla, se on pyhä asia minulle, samoin toisen ja oman kumppanin arvostaminen.

Että sellaista. Kamalaa rakastua itselle täydelliseen mieheen. Haluta toista intohimoisesti.

Mutta odottelen. Aikuinen ihminen pystyy suitsimaan mielihalujaan. Arvot ja moraali. Niitä en voi pettää. Sydän on petollinen!!

😂😂😂

Vierailija
30/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen: Silencer - Death Pearce me

Näen: paskaisen asunnon jonka keskellä olevasta televisiosta tulee jalkapalloa

Haistan: epätoivon ja paskan

Mitä muut tekevät: ylä- ja alapuolellani sekä vasemmalla ja oikealla muut tuntuvat ja kuuluvat viettävän lämmintä, onnellista, perherakasta joulua.

Taidan avata uuden kaljan,

Vierailija
31/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just töistä. Laitoin pyykkikoneen päälle, juon teetä sohvalla. Silmiä ja niskaa särkee. Korvissa soi työpäivän hulinat. Surullinen olo yhden läheisen puolesta. Lapset leikkii yllättävän rauhallisesti sohvan takana tonttuja, yksi murjottaa huoneessaan, pitäisi mennä lepyttelemään. On oikeastaan aika hiljaista. Joulukuusi ja tolu tuoksuu. Mies luuttusi lattioita vielä hetki sitten, taisi saada homman valmiiksi. Pitäisi käydä leipomaan.

Vierailija
32/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen sohvalla ja katson El Clasicoa, jonka ääni kaikuu näköradiosta. Puoliksi tyhjä kaljatölkki on nokan edesssä. Yksin olen kuten aina. Kevyt paskantuoksu leijailee vessasta, jonka ovea en jaksanut sulkea. Vituttaa.

M39

Mikä se nyt niin vituttaa?

Nokun paska haisee ja... en minä tiedä. Minua on vituttanut niin kauan kuin muistan ja kauemminkin.

M39

Hyvää joulua sinullekin.

Vierailija
33/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydän ääressä kahvin ja Suomi 100-suklaakonvehdin kanssa. Mies katsoo olohuoneessa teksti-tv:n säätietoja. Kohta alan pakata huomista matkaa varten lakanat, lahjat ja vaatteet ja tietysti joulupukin asun. Ihanan hiljaista. Levollista.

Vierailija
34/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla selälläni jalat seinällä. Kuulen lumilingon äänen ulkoa, mies tekee lumitöitä. Telkkari on päällä ja tiskikone kuuluu myös. Jänispaistin tuoksu tulee uunista. Poika taitaa olla huoneessaan.

Vierailija
35/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Hiljaista on toimistossa, ei kuulu muuta kuin kellonraksutus aina silloin, kun ei kuulu tän näppiksen naputtaminen.

Klo 21 asti pitäs nauttia Joulunhiljaisuudesta, kunnes yövuoro tulee. Kaikki asiakkaat ovat mennet Joulun viettoon ja osasto on tyhjänä.

Katsoin futismatsin ja söin pitsaa. Kohta vois ottaa pikku torkut, kyllä siihen herää, jos ovikello tai puhelin soi.

Kuuden jälkeen hyppää vielä tuplapalkalle. Huomenna ja ma sama ralli.

Illalla joutuu lähteen kotiin kesken tv:n lätkämatsin ku vuoro loppuu, se harmittaa.

Ihan kivat massit jää näistä Joulun ja uudenvuoden vuoroista "kovalla rehkinnällä"

Ammatinvalintakysymys.

Vois ottaa toiset päikkärit. Moro ja Jouluja!

Vierailija
36/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan säyngyllä peitos alla ja olen koneella. Niskaan sattuu koska pidän päätä ikävästi seinää vasten. Halaan pehmoleluankkaa koska ei ole muutakaan.

Isä antoi juuri koiralle ruoan ja koira kolistaa nyt tyhjää ruokakuppia. Isä tekee jotain keittiössä.

Kuulen telkkarista jotain ja kuuntelen koneelta joululauluja, tällä hetkellä soi Club For Five - Kello löi jo viisi (Joulukirkkoon), vähän hytkyn musiikin tahdissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi