Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G : missä olet ja mitä ympärilläsi tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
23.12.2017 |

Mitä ääniä kuulet?
Mitä haistat?
Millainen olotila?
Mitä muut tekevät?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen telkkarin ääniä, haistan hyasintin hajun. Odottelen miestä ja kuopusta kotiin, pakkaan vikoja kamoja autoon. Kohta mökille. Kaksi vanhempaa lasta katselee telkkaria/ Netflexiä kumpikin omassa huoneessaan.

Vierailija
2/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Leipää uunissa (sieltä ihana tuoksu). Hyasintit tuoksuu myös. Kuuntelen joulumusiikkia ja häärin ympäriisä (siivoan ja laitan ruokia). Lapsi kattelee telkkaria olkkarissa koska ei malta mennä päikkäreille. Kuulen myös karkkipapereiden rapinaa mutten jaksa komentaa :D Syökööt! Kani syö joulukuusta :D Aika rauhallista siis, mä vaan yksin stressaan tuleeko kaikki tehtyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin kinkun uuniin ja makaan sohvalla. Tulin just töistä. Muita ei ole kotona vielä.

Vierailija
4/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipop kuuluu radiosta ja uunissa paistuvat joulutortut.

Mies paketoi joululahjoja olohuoneen matolla.

Imuri katsoo minua syyllistävästi. Ei kiinnostaisi imuroida..

Vierailija
5/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kahvitaukoa siivouksen lomassa. Kuusi ja hyasintit tuoksuu. Lapset ja mies katsoo el clasicoa. Vielä vessojen pesu, puhtaat lakanat sänkyihin ja koristeet kuuseen niin joulu voi alkaa! :)

Vierailija
6/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona ja päälimäisenä äänenä on seinäkellon tikitys ja taustalla liikenne kadulla. Lojun sohvalla enkä tee mitään. Kotona tuoksuu kaneli ja hyasintit. Jos tästä oikein aktivoituisi, niin voisi kipaista kaupasta pussillisen mandariineja.

Sinkkumies

Vierailija
7/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kahvitaukoa siivouksen lomassa. Kuusi ja hyasintit tuoksuu. Lapset ja mies katsoo el clasicoa. Vielä vessojen pesu, puhtaat lakanat sänkyihin ja koristeet kuuseen niin joulu voi alkaa! :)

Miksi mies ja lapset eivät osallistu siivoukseen?

Vierailija
8/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen sohvalla ja katson El Clasicoa, jonka ääni kaikuu näköradiosta. Puoliksi tyhjä kaljatölkki on nokan edesssä. Yksin olen kuten aina. Kevyt paskantuoksu leijailee vessasta, jonka ovea en jaksanut sulkea. Vituttaa.

M39

Vierailija
9/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sohvalla. Väsyttää vähän.

Tuoksuu kinkku ja juuri laitoin parit laatikotkin uuniin. Syödään n. puolen tunnin päästä. Kauhea nälkä, en ole ehtinyt lahjojen paketoimisesta syömään kunnolla.

Astianpesukone hyrisee, tv on vaimeasti päällä.

Teinit on huoneissaan, todennäköisesti netissä tms. 12v pyörii tossa ja pelailee välillä jotain. Mies on päiväunilla, koira makaa lattialla.

Vierailija
10/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen sohvalla ja katson El Clasicoa, jonka ääni kaikuu näköradiosta. Puoliksi tyhjä kaljatölkki on nokan edesssä. Yksin olen kuten aina. Kevyt paskantuoksu leijailee vessasta, jonka ovea en jaksanut sulkea. Vituttaa.

M39

Mikä se nyt niin vituttaa?

Vierailija
11/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Sullahan on oluttakin.

Vierailija
12/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Nokun paska haisee ja... en minä tiedä. Minua on vituttanut niin kauan kuin muistan ja kauemminkin.

M39

Vierailija
13/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa.

Vierailija
14/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Nokun paska haisee ja... en minä tiedä. Minua on vituttanut niin kauan kuin muistan ja kauemminkin.

M39

Mikä siihen auttaisi?

Vierailija
15/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ja lapset eivät osallistu siivoukseen?

Tottakai ovat osallistuneet! Siivottiin eilisilta ja tämä aamu porukalla, mutta nyt kun jäljellä enää "loppusuora", teen loput ihan hyvillä mielin itse ja annan heidän katsoa peliä jota ovat kovasti odottaneet. Nuo pelit kun yleensä tuppaa tulemaan niin myöhään illalla ettei lapset niitä kovin usein voi katsoa. Ap

Vierailija
16/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis edellinen ei tietenkään ketjun ap, vaan se kenelle tuo kysymys osoitettiin... :)

Vierailija
17/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia kuulokkeista, ja teen joulusiivousta. Kohta on koti tip top kunnossa ja nautin siitä.

Ihanaa lasten ilo. Ihanaa mieheni rakkaus ja suoranainen palvonta. Aamulla rakasteltiin. Ei tarvinnut kuin katsoa miestä tietyllä katseella...

Kinkku on uunissa.

Meillä on täydellinen Gloria-joulu ulospäin. Sisäisesti olen vielä hajalla. Mies palvoo minua, itse yritän toipua työpaikka ihastumisesta. Sen miehen haluan unohtaa, pelkään että korttitalo romahtaa. Työpaikkaihastus on kunnon mies, eikä ota minua kuten kunnon, varatun kuuluukin. Enkä voisi ikinä rikkoa perheitä omien itsekkäiden halujen takia. Lapset molemmilla, se on pyhä asia minulle, samoin toisen ja oman kumppanin arvostaminen.

Että sellaista. Kamalaa rakastua itselle täydelliseen mieheen. Haluta toista intohimoisesti.

Mutta odottelen. Aikuinen ihminen pystyy suitsimaan mielihalujaan. Arvot ja moraali. Niitä en voi pettää. Sydän on petollinen!!

Vierailija
18/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun keittiön pöydän ääressä, kuulen kissojen ääniä ja täällä tuoksuu vastakeitetty kahvi. Olo on lievästi krapulainen. :D Poikaystävä on olohuoneessa, makoilee vain. 

Vierailija
19/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska haisee ku istun pytyllä ja pesukone huutaa nurkassa.

Vierailija
20/36 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan autossa siskoni, 3lapsen, 2koiran ja mihiemme kanssa. Meillä on sylissä 2isoa jätesäkkiä.. ei näe eteen eikä sivuille. Onneksi on katto ikkuna voi tuijotella räntä taivasta. Autossa kuuluu lasten naurua ja huutoa. Autossa haisee märkä koiran paska. Mies edessä pitää kakkua sylissä.. matkaa jäljellä vielä 3h, tiivis on tunnelma, hyvää joulua kaikille :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi