Miehellä paljon naisia kavereina; hyvä vai huono asia?
Uudehkolla nykyisellä miesystävälläni on paljon naisia kavereina. Aluksi en niin ajatellut asiaa, mutta nyt puolen vuoden yhdessäolon jälkeen jostain syystä olen alkanut miettimään asiaa. Miten itse ajattelette, onko se hyvä asia? Mistä "johtuu", että naisia on paljon kavereina? Mies on avulias ja mukava naisille, ei lipevä tms. Mutta valmis auttamaan "miesten töissä".
Vaikka en peri mustasukkainen luonteeltani olekaan niin asia on alkanut vaivaamaan. Ei tunnu mukavalta, etä mies pitää yhteyttä näiden muiden kanssa, viestittelee yms. Itsellänikin on miehiä kavereina, mutta kavereina olen pitänyt nyt vain sellaisia miehiä, jotka ei yritä ja hämmennä mitään vaan kunnioittaa sitä, että seurustelen. Lähtökohtaisesti olen itse kokenut niin, että miehet "kavereina" on usein kavereina sen vuoksi, että ovat kiinnostuneita ja ylläpitävätä "kaveruutta" sen vuoksi.
Mutta vapaasti kommentteja ja näkökulmaa asiaan saa laittaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa näin miehen korvaan erittäin epäilyttävältä. Monessakin mielessä.
Jep mullakin on useampi naiskaveri. Jos ja kun seurustelen niin kukaan ei tunnusta mitä on tehty ja ehkä tehdään toistekkin. Joskus tulee puhelu että oletko varattu? Jos olen niin se siitä, ehkä joskus toiste?
Voihan tämä kuulostaa siltä ja tältä mutta miehen ja naisen/naisten kaveruus voi olla hienotunteista. Sillain ettei kaveruus pilaa suhteita. Yhden kanssa tunnetaan aivan kakaroista asti. Mitä puolenkymmentä kertaa on lipsahdettu sänkyyn. Joka kerran jälkeen ettei toiste kun ei haluta pilata seksillä kaveruutta.
Molemmat vielä myöntää että keskenäinen seksi on aika huonoa. Ei se toimi kun ollaan liiaksi kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ite kerran törmäsin tälläseen mieheen ja vielä nuoreen. Pakostakin tulee mieleen että kaveruutta pidetään yllä myös siinä toivossa että housuihin pääsee. Itselleni kyllä ehdoton turn off.En tiedä voisinko luottaa mieheen jolla on paljon naispuolisia kavereita. Miehet on kuitenkin miehiä.Ei jatkettu tapailua mutta ehdotti jos pysyttäis kavereina. Eli tämän ymmärsin niin että minut on hyvä pitää varalla, jos sattuu alkaa panettaa.
Mikä siinä on niin kauheaa jos on satunnaista pano ja muutenkin seuraa? Yksin vissiin pitäisi jurottaa kunnes joku nainen osuu kohdalle. Kun kerran viihdyn itse ja nainen tai toinen mun seurassa niin ei se ole keneltäkään pois. Suhteessa olen kuitenkin vain ja ainoastaan yhden kanssa. Jos ei kelpaa niin kävele toiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite kerran törmäsin tälläseen mieheen ja vielä nuoreen. Pakostakin tulee mieleen että kaveruutta pidetään yllä myös siinä toivossa että housuihin pääsee. Itselleni kyllä ehdoton turn off.En tiedä voisinko luottaa mieheen jolla on paljon naispuolisia kavereita. Miehet on kuitenkin miehiä.Ei jatkettu tapailua mutta ehdotti jos pysyttäis kavereina. Eli tämän ymmärsin niin että minut on hyvä pitää varalla, jos sattuu alkaa panettaa.
Mikä siinä on niin kauheaa jos on satunnaista pano ja muutenkin seuraa? Yksin vissiin pitäisi jurottaa kunnes joku nainen osuu kohdalle. Kun kerran viihdyn itse ja nainen tai toinen mun seurassa niin ei se ole keneltäkään pois. Suhteessa olen kuitenkin vain ja ainoastaan yhden kanssa. Jos ei kelpaa niin kävele toiseen pöytään.
ei naiset ymmärrä miesten tarvetta pitää naisia ns. varalla, koska saavat seksiä koska tahansa mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sanonut että siinä on mitään kamalaa. Älä vääntele toisten sanoja.Jos ei kelpaa?!en ole sanonut ettei kelpaa :D siinä taas huomaa että miehet ei osaa lukea edes tekstiä. Huh.Pysykää kaukana naisista jos noin vaikeita olette!Minä olen vain ap:lle kertonut oman kokemukseni.
Huono. Panee, panee, panee.
Ite naisvaltasella töissä ja "kavereita" ja "duunikavereita" on kivasti.
Ja on myös pussit tyhjänä näin pikkujoulusesongin jälkeen.
Mulla yks hyvä miesystävä.
Ollaan hyviä kavereita, mutta nyt kun seurustelee, ei olla missään tekemisissä oikeestaan oltu.
Mä olen todella onnellinen hänen puolestaan. Upean naisen on löytänyt itselleen. Harmi etten ole mies, koska silloin kuuluisin porukkaan ja pääsisin tutustumaan tähän naiseenkin.
Mutta kunnioitan muiden parisuhteita ja annan miestuttavuuksien olla ja ottavat sitten yhteyttä, jos haluavat.
Tässä vaiheessa oln myöhäistä; olet ollut suhteesa jo jonkin aikaa etkö voi odottaa toista muuttamaan tapaansa, joka on ollut sinulle ok.
Jos et kestä, mies ei ole sopiva kumppani sinulle.
En ole tuo jolle, vastasit, vaan se mies joka kirjoitti viestin nro. 15.
Minulla on paljon naisia kavereina juuri siksi, että he kykenevät paremmin keskustelemaan niistä asioista, joista itsekkin tykkään puhua, kuten tunteet. Ainakin omat miespuoliset kaverini ovat ehkä paria poikkeusta lukuunottamatta sellaisia, ettei heidän kanssaan,voi mistään sellaisesta keskustella, kun heillä ei ole sellaisiin asioihin juuri mitään kommentoitavaa.
Lisäksi miespuolisten kavereideni tapa keskutella esim naisista on minulle epämielusia ja typerä. Jossain miesten saunailloissakin he puhuvat omista seurustelukumppaneistaan (ja naisista muutenkin), tyyliin "heh heh, tolla naisella hyvä perse"-tavalla. Heidän mielestään se kaikki on luultavasti vain hauskaa huumoria, mutta minusta se on vain idioottimaista sovinisti-paskanjauhantaa, joka ei jaksa naurattaa kovinkaan monta kertaa ja joka kertoo enemmän heistä itsestään kuin naisystävistään. Miespuoliset kaverini sopivat lähinnä johonkin arkielämää koskeviin keskusteluihin, mutta mihinkään kovin vakaviin ja syvällisiin keskuteluihin heistä ei juuri ole.
Itse kun koen, että en voi pakottaa ketään miespuolista kaveriani puhumaan minua kiinnostavista asioista, jos hei eivät itse ole niistä kiinnostuneita, niin silloin ainoaksi vaihtoehdoksi jää ne naispuoliset kaverit. Mikä ei minua loppujen lopuksi juurikaan haittaa.