Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hybvää joulua sitten vaan. Toinen tytär vaihtaa nimensä ja toinen tuli kaapista.

Vierailija
23.12.2017 |

Esikoinen, 20v ilmoitti eilen että tulee aattona käymään ja esittelee seurustelukumppaninsa " Ja äiti, älä sekoo mutta se on nainen". Ok, selvä, öh.. onnea? Ja ikäänkuin tässä ei olisi tarpeeksi, soittaa nuorempi tytär ja ilmoittaa että tästä päivästä lähtien hän on Mira eikä Mari ( nimet muutettu) !
Nyt tuli vähän liikaa sulateltavaa yhdelle kertaa . Tupakalla on tullut juosta tänään se kymmenen kertaa ,ja kahviin lirautin vahvistusta. Jumalauta.... Mikä joulu!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimenvaihto oli siis vaan nimenvaihto eikä samalla sukupuolen, miksi se tarkoittaisi, ettei tämä tytär saisi lapsia?

Vierailija
22/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan provohan tämän täytyy olla, koska tämä naisen kanssa seurusteleva ei ole ap:n ainoa lapsi ja silti muka pohtii, että jää ilman lapsenlapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelet että jos tyttäresi seurustelisi miehen kanssa hän menisi kirkossa naimisiin valkoisessa mekossa? 😀 Itse olen heteronainen mutten astu kirkkoon jalallanikaan sillä vastustan uskontoja.

Vierailija
24/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nimien kauneus ole makuasia? Mun nimi on Raili ja kai se vanhemmista oli kaunis mutta itse olen vihannut sitä koko ikäni, ikäisissäni ei ole ketään muuta Railia. En ole nimeä vaihtanut mutta harkinnut jo pitkään.

Raili on todella ruma nimi ja kannattaa vaihtaa esim. Petriksi.

Vierailija
25/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hubaa joulua vaan. Lapset ne osaa aina yllättää. Tehän olette kuin pelikorttipelin Hullunkuriset perheet. :D

Vierailija
26/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta ainakin tupakoiminen ja juominen. Sellasta mummoa ei kukaan lapsi ansaitsisikaan.

Vierailija
27/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nimien kauneus ole makuasia? Mun nimi on Raili ja kai se vanhemmista oli kaunis mutta itse olen vihannut sitä koko ikäni, ikäisissäni ei ole ketään muuta Railia. En ole nimeä vaihtanut mutta harkinnut jo pitkään.

Hänenkin nimi on ”Raili”... itse asiassa se on mielestäni kiva nimi.

https://www.instagram.com/rileykeough/

Vierailija
28/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet että jos tyttäresi seurustelisi miehen kanssa hän menisi kirkossa naimisiin valkoisessa mekossa? 😀 Itse olen heteronainen mutten astu kirkkoon jalallanikaan sillä vastustan uskontoja.

Varmaan ap:n tytär kuuluu kirkkoon?

Vierailija
29/29 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raili on todella ruma nimi ja kannattaa vaihtaa esim. Petriksi.

En ole koskaan tajunnut, että Raili-nimessä olisi jotain negatiivista, Raija sen sijaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä