Hybvää joulua sitten vaan. Toinen tytär vaihtaa nimensä ja toinen tuli kaapista.
Esikoinen, 20v ilmoitti eilen että tulee aattona käymään ja esittelee seurustelukumppaninsa " Ja äiti, älä sekoo mutta se on nainen". Ok, selvä, öh.. onnea? Ja ikäänkuin tässä ei olisi tarpeeksi, soittaa nuorempi tytär ja ilmoittaa että tästä päivästä lähtien hän on Mira eikä Mari ( nimet muutettu) !
Nyt tuli vähän liikaa sulateltavaa yhdelle kertaa . Tupakalla on tullut juosta tänään se kymmenen kertaa ,ja kahviin lirautin vahvistusta. Jumalauta.... Mikä joulu!
Kommentit (29)
Eivät haittaa omaa elämääsi pätkääkään, joten miksi ahdistaa?
Mitä skitsoilet? Nuohan on molemmat iloisia asioita. Tyttäresi sentään soittavat sinulle ja kertovat asioistaan, vaikka ehkä tietävät kantasi.
Ei ole kyse siitä, ettenkö rakastaisi tyttöjäni ja antaisi heidän olla omia itsiään. Mutta miksi vaohtaa nimi joka on niin kaunis ja mitä tuohon lesbohommaan tulee niin sanko minä nyt ikinä lapsenlapsia? Pääsenkö kirkkohäihin, näkemään tyttäreni valkoisessa mekossa? A.P
Miten muiden aikuisten henkilökohtaiset ratkaisut sinua hetkauttavat?
Toki jos Porvoossa, niin...
Jos oisit mun äiti, en soittaisi enkä tulisi käymään.
Eikö nimien kauneus ole makuasia? Mun nimi on Raili ja kai se vanhemmista oli kaunis mutta itse olen vihannut sitä koko ikäni, ikäisissäni ei ole ketään muuta Railia. En ole nimeä vaihtanut mutta harkinnut jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, ettenkö rakastaisi tyttöjäni ja antaisi heidän olla omia itsiään. Mutta miksi vaohtaa nimi joka on niin kaunis ja mitä tuohon lesbohommaan tulee niin sanko minä nyt ikinä lapsenlapsia? Pääsenkö kirkkohäihin, näkemään tyttäreni valkoisessa mekossa? A.P
No eikös ne kirkot ole samansukupuolisten liitoille siunauksensa antaneet nykyään ja on niitä muitakin konsteja hommata lapsi kuin "siitin emättimeen"-tyyli.
Ap menee nyt nukkumaan päänsä selväksi ja palaa asiaan aamulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös ne kirkot ole samansukupuolisten liitoille siunauksensa antaneet nykyään ja on niitä muitakin konsteja hommata lapsi kuin "siitin emättimeen"-tyyli.
Osta niille muumimukit joululahjaksi. Ehkä ymmärtävät vinkin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä se lapsenlapsijuttu riipu naisten kohdalla niinkään seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan siitä haluaako niitä lapsia ylipäätään. Jos haluaa, niin vaihtoehtoja kyllä on, vaikka yhteiskunta asioita vaikeuttaakin.
Ymmärtäisin lapsenlapsiasian pohtimisen vain, jos ainoa lapsi olisi homo. Ja nimenvaihto on pikkujuttu, jos Mira vaihtuu Mariksi eikä Mikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko MINÄ ikinä lapsenlapsia, pääsenkö MINÄ ikinä kirkkohäihin, näenkö MINÄ tyttäreni valkoisessa mekossa.. Vähät siitä mitä tyttäresi haluaa elämältään ja mikä hänet tekee onnelliseksi, kunhan sinun haaveesi hänen elämästään tulevat todeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei muita kuin siittiösolu munasoluun.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, voi olla ettet saisi noita asioita muutenkaan, vaikka siis tyttäresi olisi hetero. sinun onnekseni kyse on tyttärestä, sillä jos tyttäresi lapsia haluaa, keinoja aina löytyy. Ei se puolison sukupuolta katso.
Valkoinen mekko-kohta viimeistään paljasti provoksi.
Sellaista Porvoossa tällä kertaa.