Mitäs kaljamahaisten nysämunien Jouluun kuuluu
Kommentit (16)
Mieluummin oisin kaljamahanen nysämuna ku ihminen joka ei osaa kirjottaa joulua pienellä.
Otsikossa piti olla:
Mitäs muiden kaljamahaisten nysämunien Jouluun kuuluu
Ihan hyvää mulle kuuluu penis on lepotilassa semmonen 4-5cm ja heti kun näen ladyboyn pyörittävän pyllyä edessäni niin se kasvaa about 15 senttiseksi. Maha on iso ja siitä thaikut tykkää. Arvostelkaa ja homotelkaa ihan rauhassa. Mulla on kiva joulu ja laukean todella tiukkaan poikapilluun. OOOH!
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa piti olla:
Saisko sun munaa imaista joulun kunniaksi?
-Nysämunainen kaljamaha
Nysän koko vaihtelee levossa 6-11 cm, riippuen lämpötiloista ja mielentiloista. Joskus voi kutistua 6 cm lyhyemmäksikin. Täydessä tikissä löytyy 17-18 cm, ympärysmitaltaan 16,5 cm. Sitä mä runkkailen, syön kinkkua ja juon kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Nysän koko vaihtelee levossa 6-11 cm, riippuen lämpötiloista ja mielentiloista. Joskus voi kutistua 6 cm lyhyemmäksikin. Täydessä tikissä löytyy 17-18 cm, ympärysmitaltaan 16,5 cm. Sitä mä runkkailen, syön kinkkua ja juon kaljaa.
Kiihotuin...
-Yksinäinen nainen 30
Olishan se tosi mukavaa jos olisi nainen kaverina. Terveiset yksinäiselle kolmekymppiselle.
Mikäs tässä kaljaa ottaessa ja kaksi tsekkiläistä kävi harrastamassa kreikkalaisroomalaista klo:15-20. Tulihan siinä sen verran tyhjättyä kasseja että ihan kiveksiin sattuu, kaikki reiät, watersportista ja suuhun laukeamista lähtien tuli koitettua.
Vähän tämä tuli maksamaan kuin yhdenkään edellisen emännän joululahjat ja seksinkin kanssa on ollut vähän niin ja näin.
Hyvin on menny. Minä kävin thai hieronnassa, sai kaljamaha ja nysä kunnon käsittelyn. Noin 25 vuotias thaimaalainen neito kun hieroi ensin selän, jalat ja sitten perseen, pallit ja nysän. Se nysä kyllä turposi varsin mukavasti tyttösen käsittelyssä.
Kiitos kysymästä, mutta voidakseni vastata tarvitsen tarkat tiedot siitä, minkä kokoinen on nysämuna.
Panemalla kaunista vaimoani ennen kuin lähdetään perheen ja ystävälauman kanssa Lapin mökille viettämään uusta joulujuhlaa. Hieno tunnelma, upeita ihmisiä, hyvää elämää.
Mites sinulla kun aivot on mun pippeliä pienempi, pallit täynnä kuin mun vatsa ja joulu menee täällä muiden isokyrpien kanssa tyhmiä kysellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa piti olla:
Saisko sun munaa imaista joulun kunniaksi?
-Nysämunainen kaljamaha
Ootko nähnyt omaa nysääsi edes ennen kaljamahaasi muuta?
Mikäs tässä runkkailessa. Seksinkin on tasokkaampaa ja varmempaa kuin monena edeltävänä parisuhde jouluna.
En osaa vastata kun ei ole tuota kaljamahaa.