Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalandon paketista paljastuikin halpislaukku Tiger of Swedenin yli 500e maksavan laukun sijaan

Vierailija
22.12.2017 |

Asiakas kertoo huomanneensa heti paketin avattuaan, ettei kyseessä ole tilaamansa laukku vaan halpaversio. Asiakas sanoo että esimerkiksi hänen äitinsä ei olisi huomannut eroa. Tästä heräsikin kysymys - miksi kukaan maksaisi merkkilaukusta yli 500e jos ei erota sitä halpakopiosta? Asiakashan nimenomaan mainitsi tuon, sillä ajattelee joidenkin asiakkaiden olevan yhtä pihalla kuin äitinsä. Mutta jos asiakas tosiaan tilaa yli 500e laukun, saakin halpakopion ja on siihen tyytyväinen, niin miksi ihmeessä ei vaan suoraan tilannut halpalaukkua?

Joka tapauksessa ikävä juttu tuo oli, jäi vaan tuo kommentti ihmetyttämään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lohduttanut rahojen palauttaminen ja 20e lahjakortti? Mitä vittua oikeesti. Ompa suuri vaiva kärrätä se osto postpisteelle ja merkitä netissä palautus. Kaikesta jaksaa nykyihmiset valittaa, ihan järjetöntä

Vierailija
22/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minulta lensi kahvit näytölle kun luin, että joku kuvittelee tuollaista Zalandon lisäbisnekseksi. Jestas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui tilaamaan uuden omalla kustannuksellaan? En minä ikinä maksa tilaamisesta mitään, maksan vain tuotteet jotka pidän. Tosin mulla on luottotiedot kunnossa.

Mä en ymmärrä mikä tuossa on iso ongelma, palauttaa vaan laukun, ilmoittaa ettei ole sitä mitä sen pitäisi olla ja tilaa uuden.

Vierailija
24/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando myy B-laatua. En aio tilata sieltä enää mitään. Joka kerta saanut selkeästi huonommat, B-laatua olevat tuotteet kuin kuvissa tai virheitä tuottiden väreissä.

Höpöhöpö.

Ihan samaa laatua tavara on kuin muuallakin. Esim Repeatin neule on täsmälleen sama kuin Stockmannilla myynnissä oleva.

Vierailija
25/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando myy B-laatua. En aio tilata sieltä enää mitään. Joka kerta saanut selkeästi huonommat, B-laatua olevat tuotteet kuin kuvissa tai virheitä tuottiden väreissä.

Ihan älytöntä höpinää. Olen tilannut Zalandolta paljon eri merkkien tuotteita (mm. vaatteita, kenkiä, laukkuja) ja ne ovat olleet ihan täsmälleen samaa laatua kuin Stockalla myytävät samat tuotteet. 

Vierailija
26/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli likaiset merkkikengät zalandosta

Vierailija
27/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vitti saatanan paskat!

Vierailija
28/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan oikeasti vaivaa täyttää lomake, pakata uudelleen, teipata ja raahata se jonnekin Siwaan!

Vierailija
29/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen oli aika ärhäkkä ja sympatiat häntä kohtaan katosi. :D

Vierailija
30/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando trash täällä puolustelemassa lempikauppaansa Buaahahaha!

Vierailija
31/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella kykene ymmärtämään mikä tässä jutussa on somepäivityksen saatika uutisoinnin aihetta.

Laukku palautukseen ja oikea tilalle?! Zalandolla on ilmainen toimitus ja palautus kaikkiin tilauksiin eli mitään kuluja tälle asiakkaalle ei pitäisi tulla.

Oikeasti täytyy rääkyä niin että saa jonkun hyvityslahjakortin tämmöisestä?

Mä tilasin kerran H&M:n nettikaupasta shortsit koossa 32. Paketissa luki oikea koko mutta kokolapussa 36. Palautin, oikea koko oli jo loppuunmyyty, se siitä sitten. Tigerin laukku varmaan löytyy jostakin muualtakin?

Vierailija
32/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tää akka oli niin nolo. Suu vaahdossa väittää että zalando tekee tahallaan. Ne jotka ei ymmärrä merkkilaukkuja, eivät tilaa yli 500€ laukkuja. Ja ne jotka ymmärtää, huomaa myös virheen. Joten zalando ei vaan voisi voittaa.

Vierailija
33/33 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zalando trash täällä puolustelemassa lempikauppaansa Buaahahaha!

Jos tilaa Zalandolta, niin on trash? Ok, sitten olen. Sieltä vain saa kätevästi sellaisia malleja (tietyistä merkeistä), joita ei Suomessa ole myynnissä tai pieni Suomen markkinoille tilattu  erä on jo loppuunmyyty. Zalandolla on myynnissä paljon laatumerkkejä, jos niiden ostaminen on "Trash" niin olkoon sitten niin. 

Monien keski-eurooppalaisten laatumerkkien tuotteita (mm. kengät) tilataan hyvin vähän Suomen markkinoille (kauppoihin), vain muutamia malleja.  Zalandolta on saatavilla samaisen merkin kaikki mallit, sieltä on erittäin kätevä tilata mieluisat, jos ei ole juuri sillä hetkellä matkustamassa ulkomaille, jotta pääsisi ihan kauppaan niitä ostamaan.

Tilaaminen ja palauttaminen on tehty hyvin helpoksi, en itse koe hankalaksi palauttaa pakettia kauppareissulla lähipostiin (tai siis Postnordiin). Omilta sivuilta valitsee palautettavat tuotteet, pakkaat ne siihen samaiseen pakettiin, liimaa päälle paketissa tulleen osoitetarran ja vie postiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi