terve serkku
mennäänkö lenkille joku kaunis päivä ku lapset on terveitä??? heh.
Kommentit (7)
kait tässä mennä omat herättää ja alkaa ruokaa tekee, hyvää pääsiäistä kaikille, jotka lukevat. tää oli tämmönen kokeilu, kuinka tarkkaan tuo serkku lukee näitä palstoja.
sä oot mulle tosi tärkee!!!! voi hyvin ja näkemisiin.
paranemisia pienelle kummitytölleni.
etsin nyt sitä serkkua, jonka näin ihan toissapäivänä ja joka kyllä lukee, muttei voi vastata. katsos, siksi käskin laitattaa sen koneen kuntoon. mut mitä jos sää ottasit yhteyttä siihen omaan serkkuusi. serkut on tosi kivoja olemassa.
joka voi vaan lukee, on hieman huonovointinen, niin kirjoittakaa nyt tekin mukavia juttuja sille. mä meen nyt hoitaa noita muksuja niin en jaksa enää kirjoitella, moikka vaan. t. serkku
se ukkosi kuriin ja nuhteeseen..kone kuntoon ja silleen..