Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä häpeää pituuttani, saan jatkuvasti kuulla esim. "Älä kurottele, älä laita korkkareita"

Vierailija
22.12.2017 |

Olen 177cm pitkä ja poikaystävä 166cm. Minua tämä ei haittaa ja ihastuin aluksi hänen luonteesesensa. Nyt kuitenkin ne hyvät piirteet luonteessa näkyvät haihtuvan.

En alkuun pitänyt korkkareita ihan huomaavaisuudesta häntä kohtaan. Sitten kuitenkin kerran halusin laittaa uudet (kauan himoitsemani) korkkarit niin poikaystävä suoraan kielsi ja sanoi "jos sä laitat ne, mä en tunne sua"

Kerran kaveriporukassa ojensin lyhemmälle kaverilleni korkealla olevan tavaran jolloin poikaystävä tökkäsi minua kylkeen ja sihahti "älä kurottele noin"

Miten saada hänen itsetuntoaan paremmaksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus itseäni muutamia senttejä lyhyemmän "miehen" kanssa (syy lainausmerkeille selviää kohta).

Itsetunnoltaan aivan maassa, mutta esittää piti. Sairaalloista mustasukkaisuutta, henkistä latistamista ja lopulta väkivaltaa.

Korkkareita minäkään en hänestä olisi saanut käyttää. Ja ei rajoittunut korkkareihin, vaan yksissä talvikengissäni oli vähän paksummat pohjat, jotka hienan pidensivät. Suuttui aina kun käytin niitä, koska halusin kuulema vain nolata hänet pituuserolla 👌

Lopulta kävelin jatkuvasti lattapohjissa hartiat lysyssä, jotten näyttäisi milliäkään pidemmältä.

Olin niin nuori tuolloin, ja eka pitkä suhteeni. Onneksi viimein havahduin, ettei tämä ole tervettä ja jätin tyypin.

Vierailija
22/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä miten noloa sille henkilölle, joka joutuu pyytämään tavaraa jostain hyllyltä, kun ei itse yletä. Todella epäitsenäistä, kuin olisi lapsi. Siltähän ne lyhyet kyllä näyttävätkin. Eivät voi pukeutua vakavastiotettavasti, ovat joko lapsen näköisiä tai koomisia jossain jakkupuvussa tms! Persoonakin on kehittymätön, kun luikkivat piilossa muiden seassa.

Onpa täällä tänään agressiivisia kirjoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä yli 170cm nainen on vähän korstonnäköinen. Naisellisuus siinä kärsii kovasti. Tämä on miehen kommentti. Iskä.

MInusta alle 175 cm mies on hobitin näköinen. Miehekkyydestä ei tarvitse puhuakaan. Ja tämä siis naisen kommentti.

Ja mitä yläpeukutettavaa tässä kommentissa on?

Molemmat kommentit ala-arvoisia. Pituudelle ei voi mitään. Eikä sille minkä kokoiset jalat. Tai rinnat. Eikä vartalonmallille voi mitään.

Ärsyttää. Itse en ikinä ennen tätä palstaa ollut miettinyt ihmisten pituuksia jotenkin huonona ominaisuutena. Olit sitten pitkä tai lyhyt niin huono olet.

Vierailija
24/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 177cm pitkä ja poikaystävä 166cm. Minua tämä ei haittaa ja ihastuin aluksi hänen luonteesesensa. Nyt kuitenkin ne hyvät piirteet luonteessa näkyvät haihtuvan.

En alkuun pitänyt korkkareita ihan huomaavaisuudesta häntä kohtaan. Sitten kuitenkin kerran halusin laittaa uudet (kauan himoitsemani) korkkarit niin poikaystävä suoraan kielsi ja sanoi "jos sä laitat ne, mä en tunne sua"

Kerran kaveriporukassa ojensin lyhemmälle kaverilleni korkealla olevan tavaran jolloin poikaystävä tökkäsi minua kylkeen ja sihahti "älä kurottele noin"

Miten saada hänen itsetuntoaan paremmaksi?

Surullista, että poikaystävälläsi on noin huono itsetunto. Vielä surullisempaa, että hän on niin pienisieluinen, että lyttää sinua jossain asiassa oman itsetuntonsa nostattamiseksi.

Pidäpä varasi ja ole tarkkana, sanooko hän esim että ei kannata hakea parempaa tai paremmin palkattua työtä, tai opiskella lisää, tai suunnitella hyvää ammattia. Ettet vai joku päivä tienaisi enemmän kuin hän.

Ei jatkoon.

Vierailija
25/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tasa-arvoon on vielä matkaa.... Jos pituutenne olisivat toisinpäin, niin tuskin tässä olisi kenenkään mielestä mitään erikoista. - Paitsi, ehkä se, jos mies haluaisi avoimesti käyttää korkkareita.

Vierailija
26/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet manletin kanssa?

Vierailija
27/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä yli 170cm nainen on vähän korstonnäköinen. Naisellisuus siinä kärsii kovasti. Tämä on miehen kommentti. Iskä.

MInusta alle 175 cm mies on hobitin näköinen. Miehekkyydestä ei tarvitse puhuakaan. Ja tämä siis naisen kommentti.

Ja mitä yläpeukutettavaa tässä kommentissa on?

Molemmat kommentit ala-arvoisia. Pituudelle ei voi mitään. Eikä sille minkä kokoiset jalat. Tai rinnat. Eikä vartalonmallille voi mitään.

Ärsyttää. Itse en ikinä ennen tätä palstaa ollut miettinyt ihmisten pituuksia jotenkin huonona ominaisuutena. Olit sitten pitkä tai lyhyt niin huono olet.

Jotenkin näistä kommenteista tulee mieleen että näkevät kadulla henkilön jolla on suuri nenä, eivät tunne tätä eikä heillä ole hänelle mitään asiaa mutta ohi mennessä sanoo "Minusta tuollainen klyyvari saa ihmisen näyttämään todella kolholta" ja jatkavat matkaa.

Vierailija
28/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Mä oon 190cm ja mies 185 cm. Ei mitää ongelmaa meillä.

Vierailija
29/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja exä oltiin suurin piirtein tuo mittaisia, paitsi että mä olen vähän lyhyempi kuin miehesi. Pitää olla huono itsetunto, jos ei kestä itseään pidempää naista. Ne asiat, joille ei voi mitään, pitää hyväksyä. Tämä ei ole ap:n ongelma muutoin kuin siten, että hänen on päätettävä, haluaako jatkaa tuollaista. Tuo on ainakin vakavan keskustelun paikka. Toiseen ei voi ulottaa omaa itsetunto-ongelmaansa. Et voi elää loppuelämääsi kyyryssä, eikä sun korkokengät tee miehestäsi lyhyempää.

Kyllä lyhyenä miehenä elämisessä on omat haasteensa, mutta ei se nyt niin kamalaa ole. Elämässä on isompiakin ongelmia. Jos ei ole, niin sitten on onnekas.

Vierailija
30/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, tuollainen lyttääminen voi vielä joskus mennäihon alle ja nakertaa itsetuntoasi huomaamatta.

Massasta poikkeaminen, pituuden tai muun asian takia, on sellainen juttu joka pitää vaan ottaa omakseen. Own it. Aina löytyy joku henkisessä kehityksessä jälkeenjäänyt joka katsoo asiakseen mollata, vaikka olisit miten täydellinen.

Poikaystäväsi kuulostaa tosi nuorelta. Haluatko todella odotella ja toivoa että hän siitä joskus aikuistuu, ehkä? Nyt tilanne on se, ettei hän hyväksy ja rakasta sinua omana itsenäsi.

Oma mieheni on minua kymmenisen senttiä lyhyempi. En tiedä mitään seksikkäämpää kuin itsevarmuus yhdistettynä lempeyteen.

Vierailija
31/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää korostaa pituuttasi kun olet jo nyt liian pitkä? Mitä mieltä olisit siitä, että lihava mies avaisi paitansa napit, jotta paljas vatsa näkyisi paremmin? Kyseessä on täysin vastaava epäviehättävyyden korostaminen. 

Hänhän on hädin tuskin mallin mittainen. Ei todellakaan liian pitkä. Miehestä olisin enemmän huolissani, miltä hän näyttäisi esim. lastenrattaiden kanssa? Niinpä, rattaat olisivat suuremmat kuin hän. Ei sellaista voi päästää työntämään lastenrattaita. Lastenrattaita työntämässä pitää olla miehen pituinen eli isän mittainen mies. Pitkä mies.

Kylläpä täällä on paljon katkeria, pitkiä naisia. Mallit ovat liian pitkiä. Pitkät ovat usein myös sirompia ja sirous on kaunista. Sen takia mallit ovat pitkiä. Ei heitä ole tarkoitus verrata muihin ihmisiin, jolloin heidän pituutensa tulee ilmi. Heidän tulee näyttää hyvältä lähinnä kuvissa ja toisinaan yksin tai samanpituisten kanssa lavalla. 

Vierailija
32/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalikka kalahtaa liikaa tällaisista kommenteista. Miinusta satelee. Tottahan sinä kuitenkin puhut. Vastaavia miinuksia ei tulisi jos mainittaisiin se tosiasia, että miehekkyys kärsii jos mies on alle 170cm. 

Vierailija
33/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalikka kalahtaa liikaa tällaisista kommenteista. Miinusta satelee. Tottahan sinä kuitenkin puhut. Vastaavia miinuksia ei tulisi jos mainittaisiin se tosiasia, että miehekkyys kärsii jos mies on alle 170cm. 

Alle 180 cm on jo lyhyt mies, pitkä mies on oikea mies ja yli 185 cm.

Vierailija
34/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika ruma ihminen, eikä sen todetakseen edes tarvitse nähdä sinua. Kaikenlaisia sosiopaatteja sitä netissä pyöriikin

Vierailija
35/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä miettii millaista näiden pituusvauhkoojien elämä on. Päiväksi alepan kassalle ja illalla kotiin katsomaan paratiisihotellia

Vierailija
36/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrinmitatko täältä poistelee epämieluisia kommentteja? Totuus ei poistu, vaikka kommentit poistuvat, että siinähän ilmiannatte jatkossakin.

Vierailija
37/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä miettii millaista näiden pituusvauhkoojien elämä on. Päiväksi alepan kassalle ja illalla kotiin katsomaan paratiisihotellia

Yhteistä näillä keksittyjä tarinoita suoltavilla pituusprovoajilla taitaa olla lähinnä sukupuoli. Miehenä on vaikea ymmärtää miten tärkeä asia pituus on naisille.

Vierailija
38/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä näillä keksittyjä tarinoita suoltavilla pituusprovoajilla taitaa olla lähinnä sukupuoli. Miehenä on vaikea ymmärtää miten tärkeä asia pituus on naisille.

Luen säännöllisesti myös Ylilautaa ja näyttävät "miehetkin" innokkaasti manleteista huutelevan... 

Vierailija
39/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on LYHYEN HUONOITSETUNTOISEN MAMMAN tekstiä :D

Vierailija
40/42 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on LYHYEN HUONOITSETUNTOISEN MAMMAN tekstiä :D

Juu ei ole. Miksi lyhyenä naisena olisi mitään väliä minkä pituisia muut on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme