Poikaystävä häpeää pituuttani, saan jatkuvasti kuulla esim. "Älä kurottele, älä laita korkkareita"
Olen 177cm pitkä ja poikaystävä 166cm. Minua tämä ei haittaa ja ihastuin aluksi hänen luonteesesensa. Nyt kuitenkin ne hyvät piirteet luonteessa näkyvät haihtuvan.
En alkuun pitänyt korkkareita ihan huomaavaisuudesta häntä kohtaan. Sitten kuitenkin kerran halusin laittaa uudet (kauan himoitsemani) korkkarit niin poikaystävä suoraan kielsi ja sanoi "jos sä laitat ne, mä en tunne sua"
Kerran kaveriporukassa ojensin lyhemmälle kaverilleni korkealla olevan tavaran jolloin poikaystävä tökkäsi minua kylkeen ja sihahti "älä kurottele noin"
Miten saada hänen itsetuntoaan paremmaksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii millaista näiden pituusvauhkoojien elämä on. Päiväksi alepan kassalle ja illalla kotiin katsomaan paratiisihotellia
Yhteistä näillä keksittyjä tarinoita suoltavilla pituusprovoajilla taitaa olla lähinnä sukupuoli. Miehenä on vaikea ymmärtää miten tärkeä asia pituus on naisille.
Luen säännöllisesti myös Ylilautaa ja näyttävät "miehetkin" innokkaasti manleteista huutelevan...
Mitä tarkoitat "miehillä"?
Kuulostaa hienolta alakulttuurilta. Postaavatkohan samat tyypit sitä alfapaskaa