Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka isännöitsijä? (Fof-Sallan postaus)

Vierailija
22.12.2017 |

Tietääkö joku kuka isännöitsijä toimi talossa, jossa yritys oli?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Salla muutti vuoden alussa Poriin? Sanoi sen tulleen itselleenkin vähän yllätyksenä. Onko enää mukana Onneksinyt-jutussaan? En tiedä onko hän kirjoittanut aiheesta blogiinsa, koska yleensä ei ole juurikaan yksityisasioistaan kirjoitellut. Instasta vain huomasin muuton Poriin ja siksi kyselen.

Onko siis sanonut muuttaneensa poriin?

Instassa kuvateksti: "Oonko jo kertonut, että joulukuussa irtisanoin asuntoni ja siirsin koko omaisuuteni Helsingistä Poriin? En oo tainnut 🙈 Fiilis uudesta kotikaupungista: 😱😆😳😂🆘🙃😍😁😶😅 Toistaiseksi vielä kukaan ei oo ottanut uutista vastaan tyynenä, vaan reaktiot on olleet syvästi järkyttyneitä. Kaikkein huolestuneimmille (eli minulle ja äidilleni) tiedoksi, että ratkaisun ei ole tarkoitus olla elinikäinen 🙉 (vaikka toisaalta en myöskään aio muuttaa enää _ikinä_ enkä varsinkaan kolmen kaupungin välillä vuoden sisään 🙄)"

Rasahtelee nämä blogimirkkujen "Siis voittekste uskoo, mä muutin Poriin, siis mä, Poriin. Mä oon tällainen maailmankansalainen ja trendikiitäjä ja voittekste uskoo, että mä muutin Poriin. Hahahaha. Täällä mä oon junttien kanssa. Mutta siis ei tosiaan oo tarkoitus olla täällä koko loppuikää. Kuvitelkaa nyt tän tasoinen nainen Porin kaduilla. Hahaha. "

Vierailija
22/22 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on tuosta kyse (Salla ei vaikuta ylimieliseltä ihmiseltä toisin kuin vaikkapa Kuopioon ja Lempäälään muutanut Mungo), vaan siitä miten Forssa, Turku, Rauma ja muut lähialueen kaupungit suhtautuu toisiinsa. Leikkimielistä kisailua ja nälvintää keskenään. Eikös Salla ole alkujaan forssalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla