Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
21.12.2017 |

Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.

Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?

Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.

Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.

Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:

1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.

Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.

Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?

Kommentit (7964)

Vierailija
481/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena joskus kesäiltana oltiin isän ja veljen kanssa takapihalla. Yhtäkkiä nähtiin kaikki kolme, kun ikkunalaudalla olevan kukkalaatikon kukasta tuli imemään mettä pitkällä nokallaan pieni linnun näköinen, joka räpisteli siipiään kiivaaseen tahtiin. Siis aivan ilmiselvä kolibri. Siis olisi aivan hyvin voinut olla, ellei olisi oltu Suomessa.

En vieläkään tajua, mikä se on voinut olla. Mikä lintu tai hyönteinen voi muistuttaa kolibria? Jos joku täällä keksii, niin kuulen hyvin mielelläni.

Vierailija
482/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kesällä esiteini-ikäisen tyttäreni usean sadan kilometrin päässä meistä asuva ystävä oli ollut meillä kylässä viikonpäivät. Paluumatkaa edeltävänä iltana olimme hereillä pikkutunneille, tyttöjen oli hankala saada unta, joten kaveri lopulta nukahti tyttären sänkyyn, tytär olohuoneen sohvalle.

Olimme asunnossa kolmestaan. Pienkerrostalossa meillä on useampi naapuri, mutta yleensä naapureista ei tule meille mitään ääniä, paitsi ehkä jos on jotain erityistä, kuten juhlat ja musiikkia juuri yläpuolella asuvilla. Tänä kyseisenä yönä yläkerran naapuri oli tyhjillään kesäloman takia, samoin ei ketään kotona muutamassa vähän kauempana olevassa naapurissa.

Tyttöjen saatua lopulta unenpäästä kiinni rupesin itsekin hommautumaan sänkyyn. Olin juuri tulossa kylppäristä ja menemässä makuuhuoneeseen, kun kuulin huutoa. Pitkä, tasainen huuto, kestää varmaan ainakin 10 sekuntia, ei mitään erityistä paniikkia tai iloa tai vastaavaa tunnetta. Naisen ääni. Se tuntuu tulevan ihan vierestä, Ensimmäinen ajatus on, että se tulee tyttären huoneesta, jossa hänen kaverinsa nukkuu. Ääni on selkeä, ei sellainen, joka tulisi jostain naapurista seinien läpi tai kaukaa ulkoa.

Kylppäri sijaitsee ihan kahden makuuhuoneen vieressä ja ovelta on suora näkymä olohuoneeseen. Kahdella askeleella olen tyttären makuuhuoneen ovella, mutta huoneessa nukkuva kaveri on unessa, ihan rauhallinen, suu kiinni vaikka ääni jatkuu. Seuraavaksi käännyn tarkistaakseni olohuoneen, mutta tytär on hänkin rauhallisesti unessa.

Huuto loppuu, mutta mistä se oli tullut? Asunnossa ei ole muita ja tytöt nukkuvat. Kiirehdin makuuhuoneiden puoleiseen ikkunaan, mutta ulkona ei ole ketään tänä rauhallisena, valoisana kesäyönä. Varmuuden vuoksi menen talon toiselle puolelle parvekkeelle, mutta sieltäkään puolelta taloa ei näy ulkona ketään kulkijoita.

Olin ensin ihan varma siitä, että huuto tuli sisältä, tyttären huoneesta. Onko sittenkin mahdollista, että se tuli ulkoa? Käytiinkö vaikka jonkun naisen kimppuun? Vilkaisen kelloa. 2:38. Olen hämmentynyt, mutta menen nukkumaan.

Aamulla nukumme pitkään ja sitten suoraan aamiaisen ja pakkaamisten jälkeen viemään vierasta juna-asemalle. Kun tyttö on turvallisesti junassa, lähetän viestin hänen äidilleen. Vastausviestissä äiti kertoo, että tytön serkku (teinityttö) on kuollut auto-onnettomuudessa edellisenä yönä. Kotona luen nettilehdet ensimmäistä kertaa sinä päivänä ja kyseinen onnettomuus on lähes pääuutinen.

Nuoria täynnä oleva auto on ajanut ulos heti ohituksen jälkeen ja useampi on kuollut, jotkut heti, osa sairaalassa. Hätäkeskukseen on soitettu heti ulosajon jälkeen siitä ohitetusta autosta, kello on tällöin ollut minuutilleen 2:38.

Luulen, että tuona yönä kuulin jotain, mitä ei oikeastaan ollut tarkoituttu minulle. Mitään muuta lähdettä en tuolle huudolle ole pystynyt keksimään. En koskaan aiemmin tai tämän jälkeen ole kuullut minkäänlaisia selittämättömiä ääniä, enkä usko, että kuvittelin huutoa, koska reagoin siihen kuten tavalliseen huutoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena joskus kesäiltana oltiin isän ja veljen kanssa takapihalla. Yhtäkkiä nähtiin kaikki kolme, kun ikkunalaudalla olevan kukkalaatikon kukasta tuli imemään mettä pitkällä nokallaan pieni linnun näköinen, joka räpisteli siipiään kiivaaseen tahtiin. Siis aivan ilmiselvä kolibri. Siis olisi aivan hyvin voinut olla, ellei olisi oltu Suomessa.

En vieläkään tajua, mikä se on voinut olla. Mikä lintu tai hyönteinen voi muistuttaa kolibria? Jos joku täällä keksii, niin kuulen hyvin mielelläni.

Vierailija
484/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Etel%C3%A4np%C3%A4iv%C3%A4kiit%C3%A4j%C3%…

Ette ole ensimmäisiä jotka ajattelevat nähneensä kolibrin :)

Vierailija
485/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selvä muisto, herään kotini olohuoneen sohvalta ja kuvittelen (näen) päälleni vierivät pyöreitä kiviä. Pelkäsin, kun luulin olevani yksin. Sitten herään kunnolla ja isäni tulee huoneeseen, ottaa minut syliin ja lähdemme ulos. Isäni kantaa minua ja menemme n. puolen kilometrin päähän tätini luo, äitini ja 1,5 vuotta minua vanhempi sisareni ovat jo siellä. Muistan selvästi mäntyjen latvat, joita katselin, kun isäni kantoi minua. Tuolloin olin n. kaksivuotias. Olen itse tyttösenä kertonut muistoni isälleni ja hän on sanonut että noin on tapahtunut. Olen nyt 62-vuotias ja muistan edelleen tuon tapahtuman tunnelman.

Vierailija
486/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lastenjuhliin, jossa oli piirrelty ja kirjoiteltu paperipöytäliinaan. Kaksi kertaa vaihdoin paikkaa, kunnes löysin omat kaverini. Laitoin lautasen pöytään ja hain kamani paikalle. Kun nostin lautasta, nimeni luki pöytäliinassa. Muilla ei ollut mitään nimiä. Kaikki ihmeteltiin, mitään selitystä ei löytynyt, naurettiin että löysin oman paikkani. Osallistujia 350 henkilöä.. hassua.

Vierailija
487/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä tiiänkin minkä oot nähnyt! Oon luullut vastaavia pistiäisiä kans kolibreiksi, mutta ne muistuttavat hieman kimalaista ja hieman lintua. Ne ovat uskomattoman kauniita, ja kyllä vain, tavallinen nöky kukissa ja niityillä. En muista kyseisten lajien nimiä, mutta osa niistä on ihanan tummanpunaisia vatsastaan, osa taas kirkkaanvärisiä. Katselin pienenä mummolan ikkunasta kun joukko tuollaisia lenteli juomassa mettä sireenipensaassa :)

Vierailija
488/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt yliluonnolliseksi, mutta: Olin 11-vuotiaana yksin kotona koulun jälkeen. Äitini oli kuukausia väittänyt, että meillä tapahtuu jotakin outoa ja epäili, että minä olisin kutsunut jonkun demonin kotiimme. Joka tapauksessa tietokoneella istuessani kissa alkoi sähistä ja mouruta kamalasti, nousi pystyasentoon ja lensi sitten selkä edellä puolisen metriä päin seinää, yläviistoon. Häivyin vähän äkkiä, en uskaltanut mennä kotiin ja pelkäsin, että kissa on tapettu. Menin illalla takaisin ja kissa oli ihan kunnossa. Mielenkiintoista.

Vierailija
489/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille joiden kaveri on yks kaks pistänyt yhteyden poikki: Yksi kaverini oli menevä ja kaikkien kaveri-tyyppiä, jolla oli aina mitäkin projektia meneillään. Yhtäkkiä posti kaikki somet, ei vastannut viesteihin yms. Puoli vuotta "katoamisesta" oli lehdessä kuolinilmoitus, ja kuulin että sairasti vakavaa masennusta ja tappoi itsensä. Toivon ettei tätä käy kenellekkään muulle, vieläkin mietin mitä olisin voinut tehdä toisin ettei olisi päätynyt tuohon ratkaisuun.

Vierailija
490/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräänä iltana vuonna 2006 päätin mennä aikaisin nukkumaan ja sanelin vastaajaani viestin :

"valitettavasti en juuri nyt ole paikalla, mutta jätä kiitos viesti tähän vastaajaan niin soitan takaisin".

Seuraavana aamuna vastaajasta löytyi seuraavia mysteeriviestejä:

"hahhah haa, kulta, vai et muka ole paikalla, mää on kuule just nyt kohta paikalla siellä ja aion kosia sua ihanuus" ( lievä humala kuului äänestä)

"no niin laita nyt se puhelin päälle mä en pääse tosta alaovesta"

" voi ny helkkari, mikä sulla nyt on kulta vastaa kiltti vastaa"

"avaa tuo ovi ole hyvä"

(muutama kymmenkunta hätääntynyttä samaa lajia vielä)

Ei aavistustakaan kuka oli soittanut väärään numeroon. 

Minulla sama kumppani ollut jo tyyliin sata vuotta .

Jos joku tunnistaa ittensä , toivon että kosinta päättyi onnellisesti vaikka tohkeissasi soitit väärällä naiselle.

Sain kerran tekstarin joltain kebabyrittäjältä. Hän halusi tietää, mitä tarkoitin lähettämälläni viestillä. Soitin takaisin etten tiedä mistään viestistä mitään. Toisessa päässä oltiin eri mieltä ja mies alkoi jo lukea "lähettämääni" viestiä, joka alkoi "Moi pomo". Harmittaa etten halunnut kuulla enempää vaan sanoin tiukasti etten ole tuon takana ja piste.

Myöhemmin tuli mieleen, että kyseessä saattoi olla ex-pomoni sekopäinen tempaus. Olin ollut äskettäin aliyrittäjänä pitsapaikassa ja lopettaessani (vastoin pomon tahtoa) halunnut myydä sen uusille ulkomaisille ostajille, mistä hän kieltäytyi. Hän saattoi kostoksi saada jotain vastaavaa päähänsä.

Ei tietenkään olisi voinut käyttää puhelintani, mutta antanut numeroni eteenpäin.

Loogisin selitys tuolle on se, että entinen pomosi on tallettanut puhelimeensa ja laittanut sinun joskus hänelle lähettämäsi tekstiviestin (joka alkaa moi pomo!) eteenpäin sellaisenaan tälle täysin vieraalle yrittäjälle.

Vierailija
491/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katos jonnekkin yhet rintaliivit. En harrasta muuta kuin isovanhemmilla ja vanhemmilla yöpymistä, koska muita suhteita ei ole. Enkä ole niitä mielestäni missään kuljettanutkaan.

Mutta mistään en ole löytänyt ja katoamisesta aikaa jo vuosia. Kukakohan ne on löytänyt, ja mistä? Mietityttää vaan... Olen tosi tosi tarkka omista tavaroistani. 

Vierailija
492/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Etel%C3%A4np%C3%A4iv%C3%A4kiit%C3%A4j%C3%…

Ette ole ensimmäisiä jotka ajattelevat nähneensä kolibrin :)

Kiitos! Selvisipä tämäkin :D

Vierailija
493/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka oltte nähneet tuttavanne/miehenne tms., olisiko kyseessä ns. kaksoisolento? 

Ennen vanhaan kuulemma uskottiin että kaksoisolennon näkeminen merkitsee tämän henkilön kuolemaa lähiaikoina.  Katoin hiljattain youtubevideon jossa aihetta käsiteltiin. Nyt siis puhe niistä kaksoisolennoista jotka ilmaisevat tavalla tai toisella että tuntevat teiät ja saatatte juurikin tervehtiä heitä - mutta kaksoisolennon käytös on poikkeavaa alkuperäiseen ihmiseen. Olento voi kulkea esimerkiksi asunnosta ulos tervehtimättä takaisin tms. Ja sitten laitetaan viestiän alkuperäiselle että mikä on vialla, oletko vihainen tms... ja paljastuu ettei henkilö ole ollut mailla halmeilla.

Tuossa videossa itselläni on jäänyt hyytämään tapaus jossa kerrottiin muistaaseni suunnilleen niin että perheen aikuinen lapsi tuli vanhempansa luona käymään. Oli yhtäkkiä vain asunnossa sisällä ja häipyi äitinsä tervehtiessä ummastuneena odottamatont vierasta mitään sanomatta ulos, vain katsoen äitiä suoraan kasvoihin ensin, ollen hyvin tunnistettava ja ns. todellinen. Äiti laittoi hämillään viestiä lapsen perään ja takaisin tuli ihmettelyä että kotonaan tämä lapsi on, ja koti oli hyvin kaukana - ja oli nimenomaan jotain todistajia että lapsi siellä kotona tosiaan oli ollut. 

Toisessa tapauksessa taas henkilö oli nähnyt itse oman kaksoisolentonsa. 

Itse en kyllä usko tuohon että se kuolemaa enteilisi, vaan enemmänkin tuossa ahdistamaan jäi tieto että aivan tervekin henkilö voi tuollaisia ns. näkyjä. Etenkin ajatus siitä että mieli loisi ihan oouun takaa hereillä ja virkeänä ollessa näyn jossa näkisi oman kaksoisolentonsa joka vielä käyttäytyisinkin uhkaavasti tai kummallisesti.... hyi. 

En ollut ennen kuullut tällaisesta. Minua ja sukulaisiani on jo kauan vaivannut äitini kaksi näkyä:

toisessa ulkomailla asuva tätini ilmestyi yöllä vanhempieni makuuhuoneeseen. Eivät pitäneet yhteyttä juurikaan, äidilleni (joka tätini näki) ei täti ollut sukua. Isälleni oli äiti ihmetellyt tätä yöllä. Seuraavana päivänä saimme uutisen tädin rintasyövästä.

Toisessa taas äiti katseli ikkunasta, kun isoäiti käveli meillepäin kantaen isoa perunasäkkiä. Isälle oli tätä ääneen myös ihmetellyt. Kun isoäiti ehti meille, äiti oli kysynyt miksi tämä sellaista mukanaan raahaa. Puhelin oli sitten soinut ja äiti mennyt vastaamaan; isoäiti soitti kotoaan, että isoisällä on syöpä.

Tätini kuoli syöpään, isoäitini myös vaikka isoisän syövästä kertoikin. Nämä ovat minua aina vaivanneet, varsinkin kun isänkin mukaan äiti on näitä isälle ihmetellyt ennen uutisia. Mutta tämä kaksoisolentoteoria olikin mielenkiintoinen vuosien ihmettelyn jälkeen..

Vierailija
494/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojuttu: olin kutakuinkin 14-15 v, joskus 90-luvun puolivälissä. Myöhäisenä syysiltana kävelin kotiin maaseudulla. Tien siinä reunassa missä kävelin, oli metsikköä ja toisella puolen tietä pieni pelto. Kuulin lentokoneen todella poikkeksellisen kovan äänen, havahduin siihen ja katsoin ylös ja näin kuinka lentokone lipui hiljakseen metsikön päältä kohti peltoa kovaa ääntä pitäen, aikalailla siinä heti puiden latvojen yläpuolella, ei mitenkään korkealla siis. Siinä oli kolme pientä valoa kolmion muodossa. Pysähdyin ja ihmettelin, että miten tuo lentää noin matalalla ja vielä noin hitaasti. Sitten tämä kone pysähtyi sen peltoaukean päälle ilmaan. Ja hiljeni täysin. Se siis oli paikallaan ilmassa täysin hiljaa muutaman sekunnin. Sitten ne kolme valoa meni pimeäksi, ja tuli yhtä nopeasti uudestaan takaisin päälle. Ja sen jälkeen kone lähti uskomattomalla vauhdilla tiehensä. Episodi kokonaisuudessaan kesti ehkä 60 sekuntia. Ällistyneenä juoksin kotiin n 50 metrin päähän, kerroin isälle siitä, joka sanoi ettei mikään lentokone tuolla tavalla voi tehdä. Seuraavana päivänä selvisi, että naapurit olivat myös kuulleet tuon todella kovan äänen taloon sisälle, joten tiedän etten ole ihan kokonaan voinut harhoissani olla. Mikä lie oli, välillä edelleen mietityttää. Muistan erityisesti sen täydellisen hiljaisuuden kun koneen ääni loppui kuin seinään ja se vain leijui ilmassa.

Vierailija
495/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi aiheen, mutta outo sattuma: tapasin yläasteaikaisen luokkakaverini joka kertoi että luokallamme ollut tyttö joka oli sukunimikaimani, oli kuollut synnytyksessä. Lapsi oli selvinnyt. Kävi ilmi että lapsi oli saanut nimekseen tismalleen saman nimen kuin isoäitini, joka kuoli synnyttäessään äitiäni (vanhempani ovat avoliitossa).

Vierailija
496/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän ohi aiheen, mutta outo sattuma: tapasin yläasteaikaisen luokkakaverini joka kertoi että luokallamme ollut tyttö joka oli sukunimikaimani, oli kuollut synnytyksessä. Lapsi oli selvinnyt. Kävi ilmi että lapsi oli saanut nimekseen tismalleen saman nimen kuin isoäitini, joka kuoli synnyttäessään äitiäni (vanhempani ovat avoliitossa).

🙄 Jäi vähän epäselväksi. Siis minulla ja äidillä on sama sukunimi kuin isoäidilläni

Vierailija
497/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojuttu jonka olen kertonut täällä jo aiemminkin. Tämä tapahtui marraskuussa 99 ja vielä tänään muistan tuon näyn kun eilisen. Asuimme laskeutuvien lentokoneiden reitin lähellä ja tuosta kyseisestä suunnasta olin nähnyt jo varhaislapsuudesta lähtien tulevien koneiden valot... ensin yksi kirkas ( se nokkavalo ?) ja sitten ne vilkkuvat valot ja ääni kun kone meni talomme yli. Tuona iltana oli jälleen yksi kone tulossa mutta isäni oli jostain syystä jäänyt pihatielle katsomaan tuota valoa.. sanoi että kylläpä tuo kone tulee oudon hitaasti... oli siis jostain syystä kiinnittänyt hänen huomionsa. Tultiin sitten muutkin katselemaan tuota lentokonetta ja ihmeteltiin koko perhe että miksi valo ei lähesty. Oltiin tosiaan nähty satoja lentokoneita samalla reitillä aiemmin ja tämä ”käyttäytyi” eri lailla. Yhtäkkiä valo pysähtyi ja lähti täysin järjenvastaisesti liikkumaan sivulle.. katseltiin epäuskoisena tuon valon liikettä ja yritin lähteä seuraamaan sitä. Hetken edettyään valo pysähtyi taas ja ampaisi sen jälkeen aivan käsittämätöntä nopeutta toiseen suuntaan ja katosi puiden taakse. Mitään ääntä ei kuulunut koko aikana. Epäuskoisina tuijotimme toisiamme tuon jälkeen. Isäni vaan mutisi että mikä lie oli mutta selvästi hänkin hämmentyneenä. Outoa se oli, todella outoa.

Vierailija
498/7964 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin ilmeisesti kaksoisolento.

Asuin vuoden Seinäjoella ja useampi ihminen sekoitti minut johinkin toiseen. Ihmeteltiin sitä sitten yhdessä. Näyttivät kuviakin ja hullua kyllä: näytettiin tosi paljon toisiltamme![/quote

Koska tämä tapahtu? Mietin että olitkohan se mun kaksoisolento... jonka kulusta kuulin aina silloin tällöin😁kävelitkö koskaan kaksoisolentoasi vastaan eräässä risteyksessä? Se kohtaaminen on jäänyt mieleen.

2013-2014. Asuin vain vuoden. En muista, että kaksoisolento olisi kävellyt vastaan, mutta minulla on kyl huonot hoksottimet!

Minä olen aika lyhyt ja minulla lyhyt, vaalea tukka.

Vierailija
499/7964 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin vuoden Seinäjoella ja useampi ihminen sekoitti minut johinkin toiseen. Ihmeteltiin sitä sitten yhdessä. Näyttivät kuviakin ja hullua kyllä: näytettiin tosi paljon toisiltamme![/quote

Koska tämä tapahtu? Mietin että olitkohan se mun kaksoisolento... jonka kulusta kuulin aina silloin tällöin😁kävelitkö koskaan kaksoisolentoasi vastaan eräässä risteyksessä? Se kohtaaminen on jäänyt mieleen.

2013-2014. Asuin vain vuoden. En muista, että kaksoisolento olisi kävellyt vastaan, mutta minulla on kyl huonot hoksottimet!

Kiitos vastauksesta🙂 Et ole se mun kaksoisolento, mutta nää on kyllä hauskoja juttuja😁

Vierailija
500/7964 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta🙂 Et ole se mun kaksoisolento, mutta nää on kyllä hauskoja juttuja😁

Voi höh! Tämä jäi sitten mysteeriksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan