Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
21.12.2017 |

Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.

Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?

Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.

Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.

Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:

1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.

Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.

Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?

Kommentit (7965)

Vierailija
2801/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui Majavatien majavalle? Herttoniemi ryhmän mukaan majava katosi pe-la välisenä yönä ja nyt se on takaisin! Onko tämä joku julkisuus temppu onko majavalta tulossa kirja tai levy? Kyllästykö vain olemaan "mestoilla" va jahtasiko "majavaa". Kuka tietää kertokoon!

Vierailija
2802/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tapahtui outoja.

Makoilin sängyllä ja katsoin vaatekomeroon päin, kun näin siinä edessä 3 tummaa hahmoa. Säikähdin ja pietin silmiä kiinni, aukaisin ja yksi niistä oli tullut lähemmäs. Laitoin uudestaan silmät kiinni ja hahmo oli tullut lähemmäs, kunnes hitaasti istui sänkyni päätyyn, vilkutti ja katosi. Samalla kaksi muuta hahmoa haihtui.

Kolmena iltana kuului ullakolta outoa töminää, niinkuin koripalloa olisi pomputeltu ympäri huonetta. Ullakko on tyhjä ja purua vain täynnä.

Eräänä iltana kuului kuin wc kahvaa olisi rämpytelty ylös alas.

Joulukuussa kun oltiin laitettu jo jouluvalot ikkunoihin, makoilin sängyssä ja katselin ulos. Yhtäkkiä joku mies kävelee kadulla ikkunan eteen, kääntyy minuun päin ja tuijottaa muutaman minuutin. Sitten lähtee kävelemään samaan suuntaan mistä tulikin. Kohta hän tulee uudestaan ja tekee saman jutun, oon kauhusta jäykkänä ja samalla ikkunassa oleva joulukoriste putoaa. Mies kääntyy taas samaan suuntaan mistä tulikin eikä häntä enää näkynyt.

Istuin tietokoneella ja vieressäni olevasta peilistä alkoi kuulua miehen naurua. Käänsin sen ylösalas ja nauru loppui. Väsymystäkö kenties.. :D

Nämä kaikki tapahtumat ovat tapahtuneen 10 aikaan illalla ja samassa asunnossa..? Siis eri päivinä kuitenkin.

Olin myös yksin kotona ja aina kun oveni taakse astui, nattia narahteli. Näin kävi 2 kertaa. Toinen oli poikaystäväni kanssa, lattia narahteli ja keittiöstä alkoi kuulumaan kolinaa, piti mennä vielä tarkastamaan onko siellä ketään.

Muistan pienenä elävästi kun laitoin jonkun tavaran tuolille ja laitoin silmäni kiinni ja kuvittelin että se katoaa, aukaisin silmät ja se oli viereisellä pöydällä. Mahtoikohan olla unta?

Kyseisessä talossa on muutkin kokeneet kaikenlaista outoa. Kaapit auenneet, radio mennyt itsestään päälle, ovi rymissyt itsestään, hahmo tullut vastaan, kuulunut askelia.. Vanha sota- aikainen talo, missä yksi nainen on ainakin hirttänyt itsensä, ja kaksi muuta kuollut.

Sain muuten paskahalvauksen kun kuulin vanhempana että minun entiseen huoneeseen oli joskus hirttäytynyt nainen.

Olisi vielä jotain, mutta tulee niin pitkä teksti. Mutta tällaisia sattumia kohdalleni on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jaksatte jauhaa siitä Intia-jutusta? Jonkin sortin sarkasmia/kiusaamista/tapa nostaa ketju ylös? Eikö viisainta olisi alun perinkin vain antaa kirjoittajan olla?

Selittäkää tyhmälle assille.

Vierailija
2804/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt lapsesta asti kovassa kuumeessa aina saman painajaisen. Sama on toistunut aikuisenakin muutaman kerran, mutta ei enää niin säännöllisesti. Unessa olen sängyssä ja yhtäkkiä lakanat muuttuvat koviksi kuin rypistetty paperiarkki ja alan vajota patjan sisään kuin suohon, enkä saa happea. Ilmeisesti ei mikään superharvinainen ilmiö, mutta olis kiva tietää, mistä se johtuu?

Vierailija
2805/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikelty kirjoitti:

Minulle tulee luultavasti jäämään mysteeriksi se, että miksi minulle täytyi tehdä vauvana vatsaleikkaus. En ole saanut sen tekemiselle esim. vanhemmilta muuta selitystä kuin sen, että lääkärit katsoivat, että onko minulla kaikki kunnossa ja minä en oikein usko, että onko siitä leikkauksesta enää missään tarkempaa tietoa saatavissa. Tuskin esim. sairaalassa missä tehtiin on enää yli 30 vuoden jälkeen saatavilla siitä tietoja. Mikä minua erityisesti ihmetyttää on se, että vanhempani eivät tiedä tarkemmin sitä, miksi se täyty tehdä ja mitä sinä tehtiin tai miksi he eivät ehkä halua kertoa sitä minulle.

Jos synnyit intersukupuolisenaja sen ajan tyyliin annettiin veitsen viuhua. Vanhemmillesi niin vaikea asia, että eivät kykene puhumaan. (Ja ne tiedot kyllä löytyy sieltä sairaalasta, sen kun tilaat, tilauksen voi tehdä netissä.)

Vierailija
2806/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt lapsesta asti kovassa kuumeessa aina saman painajaisen. Sama on toistunut aikuisenakin muutaman kerran, mutta ei enää niin säännöllisesti. Unessa olen sängyssä ja yhtäkkiä lakanat muuttuvat koviksi kuin rypistetty paperiarkki ja alan vajota patjan sisään kuin suohon, enkä saa happea. Ilmeisesti ei mikään superharvinainen ilmiö, mutta olis kiva tietää, mistä se johtuu?

Unihalvaus

Vierailija
2807/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsesta asti ollut nivusessa ihan riittävän pitkä arpi, joka on siisti ja suora. Luulin sen aina liittyvän johonkin sairaudenhoidolliseen toimenpiteeseen, mutta kun aikuisena kysyin äidiltäni, hän yllättyi ja sanoi ettei liity.

Olikohan äitini vain unohtanut? Mikä toimenpide sellaisen voisi saada aikaan?

Vierailija
2808/7965 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo päiväkotiin unohdettu, jolla kymmeniä kadonneita sisaria on toivottavasti provo tai sitten unohtanut ottaa lääkkeensä!

Tää tyyppi on varmaan joku vähän jälkeenjäänyt reppana. Kirjoitti myös sen päiväkotitarinan ja monta muuta outoa tarinaa, tunnistaa samantyyppistä nimimerkeistä ja noh, outoudesta.

Päiväkoti-tyyppi, jolla oli 300 sisarusta kirjoittaa melko viihdyttävää huttua. Tosin parin ensimäisen lauseen jälkeen, aattele, että häh? mitä tää on. Mutta sitten muistaa, että ainii tää on tää tyyppi.

Varsinainen selvittämätön asia on hänen diagnoosinsa? Mitä arvelette?

Vierailija
2809/7965 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kuumeunista tuli mieleen oma lapsena näkemä uni kun jäin kovassa unessa kotiin hetkeksi kun muu perhe lähti kauppaan. Olin muistaakseni kolmannella tai neljännellä ja kuumetta oli reippaasti, ei kuitenkaan niin paljon että olisin jostain kuumehoureista kärsinyt, joku 39 astetta varmaan. Mummula oli lähellä ja äiti ilmoitti sinne että jäisin yksin kotiin jos vaikka minulle tulisi joku hätä, voisin soittaa mummulle.

Vanhempani ja siskoni lähtivät ja muistan että jäin olohuoneen sohvalle makoilemaan. Yhtäkkiä aloin nähdä silmissäni ihan kuin elävää sarjakuvaa, muistan että se oli mustavalkoinen ja Mikki Hiiri käveli siinä, yhtäkkiä kaikki meni ikäänkuin suttuiseki ja alkoi kuulua kamala ääni, kuin radiosta olisi vaihdettu entisaikaan kanavia tms. tiedätte mitä tarkoitan. En oikein tiedä olinko unessa/hereillä/kuumehoureessa vai missä mutta se oli jotenkin tosi kamalaa. Yhtäkkiä olin täysin hereillä ja kuulin että ulko-ovi aukesi ja sulkeutui... huusin mummua mutta kukaan ei tullut. Makasin liikkumatta paniikissa varmaan vielä puoli tuntia ennenkuin perhe palasi kotiin.

Voi olla että kyseessä oli vain painajainen tai kuumehoureessa sekoilu mutta tuo uni on

Vieläkin mielessä 30 vuotta tapahtuneen jälkeen ja se oven avautuminen ja sulkeutuminen jonka kuulin hyvin selvästi ja täysin hereillä. Hyi miten vieläkin muistan sen suttuiseksi menevän sarjakuvan ja kamalan metelin.

Vierailija
2810/7965 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin juomaan energiajuomia 31-vuotiaana, kun tuolloin 1v lapseni nukkui todella huonosti ja tuntui, ettei kuuma kahvi maistu  mutta jotain piristävää pitää saada. Mies ei tykännyt, valitti pusujen maistuvan karmivilta ja tyhjien tölkkienkin löyhkäävän. Kerran sitten kävimme kaupassa, mikä ei ollut mikään pikkujuttu sillä kauppaan on meiltä yhteen suuntaan 10 km ja kaikki tarpeellinen on paras muistaa kerralla, ostin isoimman energiajuoman minkä löysin ja muistan että  pistin sen kassin pohjalle, maitotölkin viereen pitsapohjien alle. Kotona tölkkiä ei löytynyt mistään ja aloin lopulta syyttää miestä että oli heittänyt sen salaa pois, mies vakuutteli ettei tekisi sellaista, ettei maksaisi tuotteesta ja heittäisi pois!  Ja lähti lopulta hakemaan minulle uuden juoman.

En vielä tänä päivänäkään keksi, mihin  se katosi kauppakassin pohjalta ....

Vierailija
2811/7965 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suunnilleen 11-vuotias ja olin tulossa kaverini luota kylästä. Oli helmikuinen pimeä pakkasilta. Nostin katseeni tiestä ja näin taivaalla jotakin mitä en ollut koskaan nähnyt. Fosforinvihreä soikea esine lensi taivaalla. Se loisti aika kirkkaasti vihreää valoa ja tasaisin väliajoin väläytteli valoaan niin että pilvet yläpuolella värjäytyivät vihreäksi. Mitään ääntä ei kuulunut. Esineen lentorata oli loiva, näytti kuin se olisi ollut laskeutumassa. Säikähdin aika pahasti. Tärisevin käsin join sitten kotona vettä ja sanoin äidille että olin nähnyt ufon.

Hei!!! Mulla joskus samallailla, ajettiin autoa yöllä ja puiden takana pellolla näkyi semmonen soikea vihreä välkkyvä joku juttu. Niitä oli kolme niinkun jonona päällekkäin ja ne välkky samaan aikaan ja valaisi pilvetkin niinkuin salamat. Liikkuivat auton kanssa samaan tahtiin.

Vierailija
2812/7965 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hakannu meidän oveen (kukaan ei ollut kotona) naapuri heräsi ja tuli katsomaan, oli sit ottanut yöks kun oli niin kännissä, sanoi olleensa tulossa meille muttei oltukkaan kotona.

Vierailija
2813/7965 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s.r kirjoitti:

Baarissa minulle tuntematon nuori nainen tuli juttelemaan ja kyselemään yksityiskohtaisia tietoja musta ja mun ex vaimosta. Aloittaen "Hei sähän oot se *nimi tähän*!" jatkaen "ootko vielä töissä *** paikassa?", "mitä Sennille kuuluu?(tyttäreni)", "Minkätakia kävit vielä viimekesänä ex vaimosi vanhempien luona eronne jälkeen" "Mervi (ex vaimo) siis muutti Helsinkiin uuden miehensä perään ja työskentelee hyvinkään sairaalassa eiks vaan?" 

Ajattelin ensin, että tää on joku ex vaimoni tuttava ja siinä sit kyselin, että mistäs tiedät, mikä sun nimesi on jne. Vastaukset olivat päättömiä ja selviä hätävalheita, en usko, että antoi oikeaa nimeään. Kysyin sitten myöhemmin exältä tietääkö hän tämän nimistä tai vastaavaa nuorta vaaleaa naista, eipä tiedä taikka tunne.

Samana iltana hän oli mennyt baarista yöpymään meidän naapuriin ja antanut ymmärtää siellä tuntevansa meidät ja nimenomaan ikävöivänsä exääni ja kertoneensa hänen olevan tärkeä.

Tänäkään päivänä emme voi ymmärtää kuka tämä henkilö oli ja mistä se tiesi kaiken?????? Epäloogisista selityksistä loogisin voisi olla, että hän toimi yksityisetsivänä, mut se nyt ainakin vaivais ja paljon.. huoh tämä tosiaan vieläkin vaivaa minua.

Tuo, että miten niin oli mennyt naapuriin yöpymään? Kai naapuri sitten tietää kuka tämä tyyppi oli ja muuta sellaista.

oli hakannu meidän oveen (kukaan ei ollut kotona) naapuri heräsi ja tuli katsomaan, oli sit ottanut yöks kun oli niin kännissä, sanoi olleensa tulossa meille muttei oltukkaan kotona.

Vierailija
2814/7965 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplaa, lisää mielenkiintoisia tarinoita

Vierailija
2815/7965 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

s.r kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s.r kirjoitti:

Baarissa minulle tuntematon nuori nainen tuli juttelemaan ja kyselemään yksityiskohtaisia tietoja musta ja mun ex vaimosta. Aloittaen "Hei sähän oot se *nimi tähän*!" jatkaen "ootko vielä töissä *** paikassa?", "mitä Sennille kuuluu?(tyttäreni)", "Minkätakia kävit vielä viimekesänä ex vaimosi vanhempien luona eronne jälkeen" "Mervi (ex vaimo) siis muutti Helsinkiin uuden miehensä perään ja työskentelee hyvinkään sairaalassa eiks vaan?" 

Ajattelin ensin, että tää on joku ex vaimoni tuttava ja siinä sit kyselin, että mistäs tiedät, mikä sun nimesi on jne. Vastaukset olivat päättömiä ja selviä hätävalheita, en usko, että antoi oikeaa nimeään. Kysyin sitten myöhemmin exältä tietääkö hän tämän nimistä tai vastaavaa nuorta vaaleaa naista, eipä tiedä taikka tunne.

Samana iltana hän oli mennyt baarista yöpymään meidän naapuriin ja antanut ymmärtää siellä tuntevansa meidät ja nimenomaan ikävöivänsä exääni ja kertoneensa hänen olevan tärkeä.

Tänäkään päivänä emme voi ymmärtää kuka tämä henkilö oli ja mistä se tiesi kaiken?????? Epäloogisista selityksistä loogisin voisi olla, että hän toimi yksityisetsivänä, mut se nyt ainakin vaivais ja paljon.. huoh tämä tosiaan vieläkin vaivaa minua.

Tuo, että miten niin oli mennyt naapuriin yöpymään? Kai naapuri sitten tietää kuka tämä tyyppi oli ja muuta sellaista.

Jospa se vaan oli joku sun exän tuttu mutta exäsi ei tunnista koska valehteli sulle nimen (juuri siitä syystä että tajus että voit kysellä exältä hänestä, eikä halunnut että exäsi saa tietää että se on tullut juttelemaan sulle). 

Vierailija
2816/7965 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista kuumeunista tuli mieleen oma lapsena näkemä uni kun jäin kovassa unessa kotiin hetkeksi kun muu perhe lähti kauppaan. Olin muistaakseni kolmannella tai neljännellä ja kuumetta oli reippaasti, ei kuitenkaan niin paljon että olisin jostain kuumehoureista kärsinyt, joku 39 astetta varmaan. Mummula oli lähellä ja äiti ilmoitti sinne että jäisin yksin kotiin jos vaikka minulle tulisi joku hätä, voisin soittaa mummulle.

Vanhempani ja siskoni lähtivät ja muistan että jäin olohuoneen sohvalle makoilemaan. Yhtäkkiä aloin nähdä silmissäni ihan kuin elävää sarjakuvaa, muistan että se oli mustavalkoinen ja Mikki Hiiri käveli siinä, yhtäkkiä kaikki meni ikäänkuin suttuiseki ja alkoi kuulua kamala ääni, kuin radiosta olisi vaihdettu entisaikaan kanavia tms. tiedätte mitä tarkoitan. En oikein tiedä olinko unessa/hereillä/kuumehoureessa vai missä mutta se oli jotenkin tosi kamalaa. Yhtäkkiä olin täysin hereillä ja kuulin että ulko-ovi aukesi ja sulkeutui... huusin mummua mutta kukaan ei tullut. Makasin liikkumatta paniikissa varmaan vielä puoli tuntia ennenkuin perhe palasi kotiin.

Voi olla että kyseessä oli vain painajainen tai kuumehoureessa sekoilu mutta tuo uni on

Vieläkin mielessä 30 vuotta tapahtuneen jälkeen ja se oven avautuminen ja sulkeutuminen jonka kuulin hyvin selvästi ja täysin hereillä. Hyi miten vieläkin muistan sen suttuiseksi menevän sarjakuvan ja kamalan metelin.

Voi olla että huomaamattasi nukahdit. Muistan kun kerran 11-12v minäkin nukahdin ja heräsin huomaamattani. Näin huoneen samallaisena mitä oli nukkumaan mennessä, pimeä ja kaapin oveen tuli katulampusta valo. Muistan kun kuulin aivan selvästi joutsenten ääntä kun lensivät talon yli ja sitten näin kun kaapinoveen katulampun valoon tuli sellainen pieni piirroahahmopöllön varjo joka lensi hitaasti eteen päin ja huhuili mikä kuului luonnottoman kovana. Enkä edes muista nukahtaneen tai edes heränneeni sillä havahduin vain tajuamaan mitä näin tai kuulin ei ollut normaalia. Enkä ollut edes kuumeessa.

Mutta yksi hieman selittämätön asia minulle oli se kun olin unta odottamassa tuossa samaisessa huoneessa. Asuttiin omakotitalossa. Oli tuulinen yö ja jäin kuuntelemaan talon narinoita. Sitten kuulin kun jokin veti kynsillä kerran talonulkoseinää pitkin perin sekunnin verran. Ei ollut mukavaa jo senkin takia että sänky oli tuon ulkoseinän vieressä niin hieman jäin ihmettelemään mikä sen aiheutti. Tosin silloin selitin itselleni että se oli vain puun oksa. Mutta seuraavana päivänä kun menin selvittämään asiaa niin totesin ettei se edes kovassakaan tuulessa mitenkään ylety raapimaan talon seinää.

Vierailija
2817/7965 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida, kun itsellä on ollut niin samanlaisia kuumekokemuksia lapsena, lukuunottamatta tuota oven avautumista ja sulkeutumista: kuulin useita kertoja kuumeisena maatessani ikäänkuin pääni sisältä nopeasti voimistuvan kovan äänen, ja lisäksi näin huoneessani suurikokoisia hahmoja. Parhaiten on mieleen jäänyt koko huoneen täyttänyt mustavalkoinen Mikki Hiiren pää! :D Nuo aistimukset eivät kuitenkaan minulla olleet sillä tavalla todellisen tuntuisia, ettenkö olisi ymmärtänyt niiden tulevan pääni sisältä - vaikka lapsi olinkin.

Vierailija
2818/7965 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikelty kirjoitti:

Minulle tulee luultavasti jäämään mysteeriksi se, että miksi minulle täytyi tehdä vauvana vatsaleikkaus. En ole saanut sen tekemiselle esim. vanhemmilta muuta selitystä kuin sen, että lääkärit katsoivat, että onko minulla kaikki kunnossa ja minä en oikein usko, että onko siitä leikkauksesta enää missään tarkempaa tietoa saatavissa. Tuskin esim. sairaalassa missä tehtiin on enää yli 30 vuoden jälkeen saatavilla siitä tietoja. Mikä minua erityisesti ihmetyttää on se, että vanhempani eivät tiedä tarkemmin sitä, miksi se täyty tehdä ja mitä sinä tehtiin tai miksi he eivät ehkä halua kertoa sitä minulle.

Jos synnyit intersukupuolisenaja sen ajan tyyliin annettiin veitsen viuhua. Vanhemmillesi niin vaikea asia, että eivät kykene puhumaan. (Ja ne tiedot kyllä löytyy sieltä sairaalasta, sen kun tilaat, tilauksen voi tehdä netissä.)

Miksi minut olisi sitten leikattu mahasta, jos olin intersukupuolinen? Olisiko minulla voinut olla sekä kohtu, munasarjat ja normaalisti kehittyneet penis ja kivekset, joten kohtu ja munasarjat olisi poistettu? Sitä vain ihmettelen, että miten vauvan kehittymätön kohtu ja munasarjat olisi huomattu olemassa mahassani jo muutaman viikon iässä 1980-mihin alussa.

Vierailija
2819/7965 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s.r kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s.r kirjoitti:

Jospa se vaan oli joku sun exän tuttu mutta exäsi ei tunnista koska valehteli sulle nimen (juuri siitä syystä että tajus että voit kysellä exältä hänestä, eikä halunnut että exäsi saa tietää että se on tullut juttelemaan sulle). 

Tää vois olla paljon mahollista.

Vierailija
2820/7965 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ei olla vielä tapettu vaikka kaikki vihaavat ja vainoavat minua? Se on mysteeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi