Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on edessä viimeinen jouluni

Vierailija
21.12.2017 |

Toivottavasti on kiva joulu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainottu ov. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen, piinattu sielu ov. kirjoitti:

Niin minullakin on. En kestä enää pitkään minuun kohdistuvaa jatkuvaa systemaattista, sieluni tuhoutumiseen ja kuolemaani tähtäävää vainoa ja kidutusta vaan tapan itseni viimeistään ensi vuoden alussa.

Ja kaikki on muiden vikaa...

Minä en vain jaksa sitä, että olen yrittänyt kaikkeni ollakseni hyvin käyttäytyvä ja kiltti ihminen muita kohtaan, mutta kaikki silti koko ajan valittavat, että kuinka hirveä luonnevikainen hirviö olen ja että minulla ei ole mitään käytöstapoja jne. Et sinäkään varmasti kestäisi, jos saisit koko ajan kuulla sellaisia nimityksiä kuin ihmishirviö, kusipää, sosiopaatti, narsisti, jälkeenjäänyt luuseri, lapsia raiskaava homo runkkari jne.

Tuollaiset haukkumiset kannattaa jättää omaan arvoonsa. Itse tiedät parhaiten millainen ihminen olet. Jokainen meistä on yksilö vaikka helpointa onkin tunkea muut johonkin lokeroon. Yleistäminen on helppoa ja luonnollista koska se vapauttaa miettimästä itselle merkityksettömiä tai epämiellyttäviä asioita liikaa. Reilua se aina ei ole.

En tiedä mistä vainosta ja nimittelystä puhut, mutta kohdistuuko se sinuun henkilönä, vai voisiko se kohdistua mielikuvaan joka ei ole todellinen?

Vierailija
42/43 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvyyden suojelusta teille matkanne loppuun. Ehkä vielä ei ole aika lähteä. Tai ehkä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....sormi puristuu liipaisimella 6...5.....4......hyvästi paha maailma ....hei eivät tiedä mitä he tekivät ..isä anna heille anteeksi........3...2...1.....

Huomiohu*ra ilmoitettu asiattomaksi.

Otapa yhteyttä paikallisen terveyskeskuksen päivystykseen, se on nyt ainoa oikea tapa toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi