Aamulla töihin menijä, teetkö huomenna normaalipituisen (about 8 h) työpäivän?
Kommentit (32)
Normi työpäivä, eli vähintään 10.5h...
Joulunalusaika on tullut tehtyä tavallista pidempää päivää ja taas välipäivät olen töissä, joten huomenna pidän pois muutaman saldotunnin ja lähden pois vähän aiemmin.
Joulu ei vaikuta asiaan mutta huomenna on 7.30-14.30 työpäivä eli 7h kuten aina.
Tarkoitus olisi tehdä lyhyempi päivä, mutta saa nähdä miten käy.
Periaatteessa ihan normaali päivä, mutta käytännössä toimisto tyhjenee kahden maissa... paitsi yksi raukka joutuu jäämään virka-ajan loppuun asti.
Teen normaalin päivän, mutta meiltä saisi kyllä lähteä ennen liukuman alkua.
Juu. Ja usein joku vanhempi on vähän myöhässäkin, kun deadlinet paukkuu.
Olen koko päivän, koska haluan käyttää kertyneet saldot välipäiviin. Onneksi on sellainen työ että on tietyssä määrin vapaus valita omat työtunnit. Ensi viikon olenkin koko viikon kotona
Tein jo tänään lyhyemmän työpäivän ja huomenna kotitoimistolla. En jaksa enää kuunnella yhden alaisen valitusta, kun mikään ei oo ikinä hyvin, vaikka liekaa ja valinnanvaraa on annettu.
Huomennahan on arkipäivä. Samanlainen päivä kun muutkin, mutta ei luultavasti yli 8 tuntia, vaan ajoissa pääsee
Tarkoitus on olla, mutta edellisvuosien tapaan pomo päästää koko osastomme lähtemään kahden maissa.
Töissä klo 7:20-15:00. Yleensä 7:20-15:10 eli 10 min aiemmin lähden huomenna sillä saan kyydin töistä.
Herään normisti klo 12 ja menen klo 14-22 "aamuvuoroon".
Teen huomenna töitä kotoa käsin ja ajattelin lopettaa n. klo 15. Liukuva työaika eli ihan itse saan päättää päivien pituuden.
Huomenna on lyhyt päivä, max. 2 tuntia. Se on kyllä kiva, kun viime viikolla puolestaan jokainen työpäivä venyi kymmenentuntiseksi.
Ei lyhennä. Normi työpäivä.