Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulla töihin menijä, teetkö huomenna normaalipituisen (about 8 h) työpäivän?

Vierailija
21.12.2017 |

Vai lyhentääkö lähestyvä joulu sitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein jo tänään lyhyemmän työpäivän ja huomenna kotitoimistolla. En jaksa enää kuunnella yhden alaisen valitusta, kun mikään ei oo ikinä hyvin, vaikka liekaa ja valinnanvaraa on annettu.

Näitä mulle kuuluu kaikki -tyyppejä on työelämässä vähän liikaa. Mikään ei koskaan riitä ja mikä pahinta, saavat monesti kiukuttelullaan tahtonsa läpi. Sitten ovat iloisia yhden päivän, kunnes alkaa taas vaatiminen ja valitus. Tosi uuvuttavia tapauksia.

Vierailija
22/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotitoimistolla ja huomenna samoin. Rehellisesti sanottuna tein oikeasti ehkä tunnin-kaksi tänään töitä. Huomenna yritän tehdä kunnon päivän.. mutta todennäköisesti en kuitenkaan tee. Olen kuitenkin paiskinut niin lujaa töitä viime aikoina, että ihan kamalan huonoa omaatuntoa tästä parin päivän laiskottelusta en nyt aio kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus 15h luvassa taas.

Vierailija
24/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikaa suunniteltu aamuksi ja illaksi yhteensä 9h eikä se tule riittämään. Hyvä jos illalla pääsen yhdeksään mennessä kotimatkalle. Sama lauantaina. Tänään oli onneksi vapaapäivä, ehdin siivota, paketoida ja leipoa.

Vierailija
25/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa joululoma (olen koulussa töissä), meidän opiskelijat ovat paikalla kaksi tuntia, itse teen varmaan kolmen tunnin päivän. Olen tehnyt koko viikon pidempää päivää, jotta saan huomenna lähteä aikaisin loman viettoon. :)

Vierailija
26/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin joo, todennäköisesti pikkusen jopa venyy koska osa on jo lomalla ja pitää paikkailla. Mutta sitten olenkin loppiaiseen asti lomalla ja kauppareissutkin on jo hoidettu eli vältän huomisen ruuhkahelvetin joten samapa tuo. Heilun tonttuhattu päässä ärsyttävän iloisena viiteen asti :) 

Vierailija
27/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. Saattaa jopa venyä että voi välipäivåt pitää vapaana.

Vierailija
28/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettelen puolilta päivin.

Vierailija
29/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  lyhennä.

Vierailija
30/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enköhän minä jo puolilta päivin lopettele, kun on tuota joustoa kerrytetty.

Vierailija
31/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina lopetellaan yleensä muutenkin aiemmin, eiköhän pillit laiteta pitkälti pussiin jo lounaan jälkeen ja sitten pariksi tunniksi kahville.

Vierailija
32/32 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali 8h päivä on tiedossa huomenna. Kotiin lähden kun kello on pykälässä vaikka saisinkin paheksuvia katseita ja huokauksia.

-ässän kassa joka todellakin on pienen joululomansa ansainnut