Aamulla töihin menijä, teetkö huomenna normaalipituisen (about 8 h) työpäivän?
Kommentit (32)
Tänään kotitoimistolla ja huomenna samoin. Rehellisesti sanottuna tein oikeasti ehkä tunnin-kaksi tänään töitä. Huomenna yritän tehdä kunnon päivän.. mutta todennäköisesti en kuitenkaan tee. Olen kuitenkin paiskinut niin lujaa töitä viime aikoina, että ihan kamalan huonoa omaatuntoa tästä parin päivän laiskottelusta en nyt aio kantaa.
Työaikaa suunniteltu aamuksi ja illaksi yhteensä 9h eikä se tule riittämään. Hyvä jos illalla pääsen yhdeksään mennessä kotimatkalle. Sama lauantaina. Tänään oli onneksi vapaapäivä, ehdin siivota, paketoida ja leipoa.
Huomenna alkaa joululoma (olen koulussa töissä), meidän opiskelijat ovat paikalla kaksi tuntia, itse teen varmaan kolmen tunnin päivän. Olen tehnyt koko viikon pidempää päivää, jotta saan huomenna lähteä aikaisin loman viettoon. :)
Ihan normaalin joo, todennäköisesti pikkusen jopa venyy koska osa on jo lomalla ja pitää paikkailla. Mutta sitten olenkin loppiaiseen asti lomalla ja kauppareissutkin on jo hoidettu eli vältän huomisen ruuhkahelvetin joten samapa tuo. Heilun tonttuhattu päässä ärsyttävän iloisena viiteen asti :)
Normipäivä. Saattaa jopa venyä että voi välipäivåt pitää vapaana.
Joo enköhän minä jo puolilta päivin lopettele, kun on tuota joustoa kerrytetty.
Perjantaina lopetellaan yleensä muutenkin aiemmin, eiköhän pillit laiteta pitkälti pussiin jo lounaan jälkeen ja sitten pariksi tunniksi kahville.
Ihan normaali 8h päivä on tiedossa huomenna. Kotiin lähden kun kello on pykälässä vaikka saisinkin paheksuvia katseita ja huokauksia.
-ässän kassa joka todellakin on pienen joululomansa ansainnut
Näitä mulle kuuluu kaikki -tyyppejä on työelämässä vähän liikaa. Mikään ei koskaan riitä ja mikä pahinta, saavat monesti kiukuttelullaan tahtonsa läpi. Sitten ovat iloisia yhden päivän, kunnes alkaa taas vaatiminen ja valitus. Tosi uuvuttavia tapauksia.